پنج چیز مشترکی که با اجرای نمای خشک دارید

با توجه به آنکه کرتین وال جزء اجزای ساختمان به حساب نمی آید، می توان آن را از متریال های سبک وزن ساخت تا هزینه های جاری ساختمان کم شود. نمای کرتین وال شیشه ای یکی از پرمصرف ترین انواع نماهای شیشه ای است. نماهای خشک دارای انواع مختلفی هستند. با توجه به اینکه از سرامیک خشک پرسلانی در زمینههای مختلفی از قبیل مدارس، مراکز تفریحی، هتل، فرودگاه، بیمارستان، فروشگاه، کارخانه یا مراکز خرید استفاده میشود. متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. نکته: متریالی که برای ساخت نما استفاده میشود باید با سایر مصالح ساختمان و سبک طراحی آن هماهنگ باشد، در حقیقت، نمای ساختمان را باید جزئی از سازه و یا حتی جزئی از شهر دانست. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ، فایبر سمنت برد ، ترموود و …  This a​rt ic​le h as been  do ne by  https://behsaznama.com  C​onte nt​ G enerator DE MO!

اتصالات نمای خشک

از آن زمان، شرکتهای معماری بسیاری طراحی و اجرای نمای خشک ساختمان را انجام میدهند. از مزایای نصب سرامیک به روش نمایان یا طراحی نمای پشت ساختمان Visible ، میتوان به عمر بالای تایل ها اشاره نمود. اگر از بیرون به نمای نمایان نگاه کنید، بست های نگهدارنده مصالح را به وضوح می بینید. بعد از زمان حدود ۲۰ دقیقه که سیمان گیرش اولیه پیدا کرد با فرچه یا ابر خیس روی کار را شسته تا سیمان روی سنگ دانه ها پاک شود و سنگ دانه ها نمایان شوند. این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم. گرچه در مواردی هم برای طراحی نماهای مدرن ساختمانهای مسکونی بهصورت یکپارچه و ترکیبی نیز به کار میرود. نمای ساختمان رومی از انواع نماهای خارجی است که به دلیل زیبایی و جذابیت خاصی که دارد توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده است. وی با بیان اینکه گرایشات تخصصی اعضای شرکت در علوم برق، الکترونیک و مخابرات است، گفت: به تبع نیاز از دانش و تجربیات همکاران معتمد و متخصص در رشتههای مکانیک و عمران استفاده می­شود . Th is ​po᠎st has been c​re at ed wi th https://behsaznama.com Con te᠎nt Gen​er ator DEMO!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

وی افزود: فرایند تولید فواره موزیکال در شرکت آرین، از نوع تولید پروژهه­ای است و پروژه­ها بر اساس سفارش مشتری تعریف می­شود. این نما معمولا از مصالح و مواد سبک به خصوص از ترکیب آلومینیوم و شیشه تولید می شود. در نوع دست ساز، به دلیل استفاده از مواد نامرغوب، شیشه، پس از یک سال نصب، بر اثر مواجهه با سرما و گرما دچار تعریق می شود. در واقع نمای کرتین وال را می توان بهترین نمای شیشه ای ساختمان از نظر موارد سازه ای در ارتفاع به حساب آورد. وی با اشاره به فلسفه آرین اظهارکرد: این شرکت باید تا با بهکارگیری تکنولوژی، طبیعت و هنر، روح تعالی، نشاط و آرامش را برای تکتک مردم دنیا، با ارائه محصولات و خدمات مدرن و متنوع به ارمغان آورد. نمای ساختمان اولین چیزی است که برای ما مهم است و آن هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ کاربردی مورد توجه است. و در مقابل بارهای دینامیکی از جمله زلزله عملکرد بسیار خوبی دارد. در مقایسه با سطوح رنگ شده، این نما نیاز به تمیز کردن یا تعمیر بسیار کمی دارد. این نوع نما عمدتا از ماژول های پیش ساخته تشکیل شده است که به هم متصل شده یا در محل مونتاژ می شوند.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

Th​is po st was g᠎en erated with  https://behsaznama.com  C᠎on tent  G​enerator Dem​oversi on​.

این نما جزء نماهای خشک به حساب می آید.

استفاده از درپوش های ویژه در Face cape و نبود این درپوش ها در Full Frameless از بارزترین موارد تفاوت بین دو سیستم نمای کرتین وال است. شما می توانید از نورهای افقی و برای نشان دادن حدفاصل بین طبقات (اگر طرح خاصی زده شده) استفاده کنید. کرتین وال (Curtain wall) در اصطلاح جاافتاده در بین مردم به پوشش خارجی ساختمان گفته می شود که جزء سازه ساختمان به حساب نمی آید. در روش سیستم نمای خشک وزن نما نسبت به نماهای سنتی به اندازی کاهش پیدا می شود که می توان از آن در ساخت برج های بلند مرتبه نیز استفاده کرد. این نما جزء نماهای خشک به حساب می آید. نمای کرتین وال curtainwall یکی از مصالح نماهای ساختمانی است که از جنس شیشه است و با سیستم پوششی خود یک سازه خود ایستا را شکل می دهد. اینها تنها برخی از دلایلی است که باعث می شود پوشش روکش صفحه باران (نمای تهویه شونده) کارآمدترین سیستم نمای خارجی موجود در حال حاضر باشد. پس، نمای کرتین وال پوشش دهنده خارجی ساختمان است که غالبا از کنار یکدیگر گذاشتن قاب های آلومینیومی و شیشه ای به شکل مشبّک شکل می گیرد. نیز ساخته می شود و از آن جا که این متریال به صورت پنل مورد استفاده قرار می گیرد، به اجرای نما سرعت بخشیده و نتیجه تمیزتری نیز ارائه خواهد داد.

دیتیل اجرای نمای خشک

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کلیک کنید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید