پنهان هیجان انگیز پشت اجرای نمای کامپوزیت

پنل های به کار رفته در نمای آلومینیومی کامپوزیت با تشکیل شدن از یک لایه مواد پلی اتیلن و دو لایه ورق آلومینیومی به بهترین شکل می توانند محصولی با کیفیت در اختیار شما قرار دهند. خواص کامپوزیتها در مجموع از هرکدام از اجزاء تشکیل دهنده آنها بهتر است و اجزاء مختلف، کارایی یکدیگر را بهبود میبخشند. این مواد به گونهای سازماندهی شدهاند که ترکیب خاصی را تشکیل میدهند. روش ثابت Fixing : در این روش، ورقها پس از برش و خم با استفاده از پیچ یا پرچ و توسط نبشیهای آلومینیومی بطور ثابت به زیر سازی فلزی متصل می گردند. در مرحله اول سیستم h و L همانند روش فیکس ابتدا زیر سازی فلزی صورت میگیرد . خم کاری لبه ورق های کامپوزیت از روی شیارها و تولید باکس های کامپوزیتی قابل نصب بر روی زیر سازی فلزی انجام میشود. از دیگر مزایای این نوع متریال به صورت خلاصه می توان به مقاومت بالا در شرایط اب و هوایی، نصب سریع و آسان و قابلیت جابجایی پنل های و تعوبض پنل در صورت آسیب دیدن، عایق حرارتی، قابلیت اجرای تاسیاساتی تو کار مانند چراغ، مقاونت در مقابل اتش سوزی، قابل شستشو بودن و تنوع رنگ اشاره کرد. لذا با توجه به ویژگیهای فوق، هنگام استفاده از ورقهای نانو در مقایسه با ورقهای PVDF معمولی، دیگر نگرانی در خصوص تمیز نمودن سطوح نما به خصوص در مورد ساختمانهای بلند وجود ندارد. This post w as generat᠎ed wi th t he ​he​lp of behsaznama​ Content ᠎Ge ne​rator DEMO!

9 اخطار شاخص‌ها در مورد مرگ نمای کامپوزیت شما

هنگام تمیز کردن آن می توان با کمترین هزینه و راحتی بسیار آن را تمیز کنید . با توجه به اینکه این ورق ها بصورت ثابت به نمای ساختمان متصل نمی شوند، هنگام وقوع زلزله ورق ها در جای خود حرکت کرده و امکان فرو ریختن آن به حدأقل می رسد. روش ریلی Hanging : در این روش، ورقها با استفاده از شیارهای تعبیه شده، بصورت ریلی بر روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب می گردند. بسیاری از نصابهای نمای ویلا یا ساختمان، از این روش اجرای کامپوزیت نما، برای نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت استفاده می کنند. آنچه بیشتر در شهرهای خود مشاهده میکنیم، استفاده عمومی از رنگهای سیلور و دودی است، و یا اجرای ترکیبی از این دو رنگ در نمای ساختمان. روش اجرای نمای کامپوزیت بسیار مهم است، محول کردن اجرا به دست استاد کاران و داشتن این ایده که زیر پوسته نما دیده نمیشود پس میتوان از هر پروفیل با هر مقطعی استفاده کرد باعث شده که در تندبادها ورقهای کامپوزیت از نما جدا شود، در بارانهای شدید آب به داخل ساختمان وارد شود، شره آب بر روی ورقهای جا بیاندازد، ورقهای کامپوزیت در نمای کامپوزیت خیز دار به نظر برسد، و هزاران عیب و ایرادی دیگری که در نمای کامپوزیت در حال حاضر مشاهده میگردد.

ورق هاي تركيبي آلومينيوم (مانند تمامي محصولات مرتبط به آلومينيوم) اين قابليت را دارا است تا پس از سالها مصرف ذوب شده و بعد از زدودن آلاينده ها دوباره به چرخه توليد و مصرف باز گردد. دوام: با توجه به ضخامت بسیار کم ورق آلومینیومی نمای کامپوزیت در برابر شرایط جوی نا مطلوب مانند باد و طوفان شکل اولیه خود را از دست داده و بعد ازگذشت زمان کوتاهی تغییر شکل می دهد به همین علت ازدوام واستقامت خوبی برخوردار نمی باشد. سرعت اجرا : نصب و اجرای نمای کامپوزیت از سرعت خوبی برخوردار بوده و در مدت زمان کوتاهی به اجرا در می آید که این مورد از محاسن بارز و مفید نمای کامپوزیت می باشد. مقاومت در برابر آتش سوزی : از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند.

نمای کامپوزیت ویلایی

هر کدام از طرح ها و نمونه های نام برده شده در بالا جهت پروژه هایی مشخص مورد استفاده قرار می گیرد. باید توجه کرد که نوع عمودی دسترسی راحت تر از دسترسی از طریق راهرو است و در مواردی که از دسترسی عمودی استفاده می شود، برای صرفه جویی در هزینه های سرویس های عمودی بهتر است که در هر طبقه 4 تا 6 واحد مسکونی قرار گیرد. از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این مصالح در بسیاری از کشورها بعنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدونCFC هستند. بسته به نوع مصالح مصرفی، چسب متناسب با آن مورد استفاده قرار میگیرد. را دارا می باشند و با اضافه کردن یک پوشش نانومیتوان به آنها خواص خودتمیز شوندگی، مقاومت اسیدی و قلیایی و ضد آلودگی و گرد و غبار را افزود.

زیرسازی نمای کامپوزیت

 C ontent was cre᠎ated with the help ​of behsaznama Content Gen erat or Dem᠎oversi​on​.

معایب نمای کامپوزیت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید