پول بیشتری می خواهید؟ دریافت نمای کامپوزیت

پانل مقاوم در برابر آتش متشکل از لایه ای از ورق آلومینیومی در پائین و بالا، ماده مرکب غیر ارگانیک کند کننده سرعت سرایت شعله به سایر نقاط و مواد ضد حریق در اندازه نانومتری در مرکز پانل می ادامه مطلب باشد. اندازه ورقهای آلومینیوم کامپوزیت متنوع است و اغلب بین ۳ تا ۶ میلیمتر متغییر میباشد. • انعطاف پذیری بسیار بالای ورق های آلوبوند طراحان و معماران را قادر میسازد تا بهترین ها را خلق کنند. امروزه معماران در این صنعت به دنبال رنگ ها و پرداخت های بدیعی هستند تا به نماها و پروژه های ساختماني روح تازه ای عرضه کنند. نمای کامپوزیت پنل متشکل از سه لایه شامل دو لایه ورق از جنس آلومینیوم به ضخامت 3 تا 5/0 میلیمتر و یک لایه از مواد پلی اتیلنی به ضخامت 3 الی 5 میلیمتر می باشد لایه خارجی دارای یک پوشش آستر اپوکسی رزین و یک لایه PVDF جهت تثبیت رنگ میباشد. روی سطح ورق کامپوزیت با یک لایه فیلم محافظت میشود. ورق های کامپوزیت از جمله مصالح پیشرفته معماری مدرن می باشد که بیش از بیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمان قرارگرفته و استقبال و کاربری فراوان این محصول بعنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها بیانگر، کیفیت مناسب و عدم وجود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد. ᠎This da ta has be en generated  by  GS A ​Content Ge ne᠎rato r DE᠎MO.

نمای کامپوزیت مغازه

این مدرنیسم شدن هم همزمان با ظهور طراحانی اتفاق افتاد که شکل و ظاهر خوبی برای این ساختمان ها و نمای آنها طراحی میکردند و از طرفی هم که در مبحث متریال مورد استفاده هیچ مشکل و بی کیفیتی وجود نداشت. 3. اگر در آب بندی و نصب صفحات دقت نشود، به دلیل وجود فضای خالی بین بنا و تایل ها، امکان نشتی از پانل ها و جود دارد و ممکن است این عامل به مرور زمان سبب تخریب بنا شود. این نسل جدید از تکنولوژی که با پروسه های شیمیایی و مکانیکی ادغام شده است، تولید ورقهای کامپوزیت آلوبوند را به یک پروسه استثنایی در این سطح تکنولوژی تبدیل کرده است. آلوبوند U.S.A ورق کامپوزیتی است که از دو لایه آلومینیومی که به دور یک هسته میانی از جنس ترمو پلاستیک که تحت یک پروسه ادامه دار اکستروژن قرار گرفته اند، تشکیل شده است. این ماده دارای خاصیت پایداری در برابر شرایط آب و هوایی متغیر و عملکرد فوق العاده است و نه تنها مشکل ضد حریق نبودن پانل کامپوزیت آلومینیومی را بر طرف می کند بلکه به طور چشم گیری عملکرد دینامیکی قسمت های خم و یا تاشو پانل را که ضعیف ترین بخش یک پانل مرکب آلومینیومی می باشد، بهبود می بخشد. Th᠎is da᠎ta w as cre ated by behsaznama Content G en᠎erator Demov᠎er sion᠎.

یاد بگیرید چیزی جدید از نمای کامپوزیت در حال حاضر؟ ما پرسیدیم، شما پاسخ دادید!

معمولا کارفرمایان سعی می کنند که بر اساس محل قرار گیری تابلو طرح های سه بعدی را برگزینند و طراحی ها از ساده شروع شده و باکس ها شلوغ تر می شوند.باکس دور پنجره هم از اهمیت بالایی برخوردار است. صفحه های اضافی به پانل اضافه می شوند تا مواد ضد آب بیشتری را پوشش دهند و از آن محافظت کنند. ورق های کامپوزیت آلومینیومی به عنوان عایق صدا و حرارت عمل می کنند. این ورق کامپوزیت نما خاصیت ضد پوسیدگی دارد، حال آنکه چوب با گذشت زمان پوسیده میشود. در ساخت ورق کامپوزیت طرح چوب از رگه های چوب طبیعی در طراحی آن استفاده شده که با نمای چوب طبیعی تفاوتی نداشته و حس گرمای چوب طبیعی را به بیننده القا می کند. نمای کامپوزیت در رقابتهای بازار جایگاه ویژهای داشته و روزبهروز با تولید و عرضه ورقهای کامپوزیت جدیدتر و با ویژگیهای خاصتر باعث شدهاست که این نما هنوز هم جایگاه خود را حفظ کند. باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود. در مورد این موضوع بستگی به پزشک وضعیت دندان های شما بستگی دارد.

استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان بسیار رایج است از مهم ترین عامل های این نوع متریال میشود به سرعت بالا در اجرا و نصب و پوشش دادن نمای فرسوده قدیمی به نمای براق وصاف است .مثل تمام مصالحی که در ساختمان استفاده شده این مصالح هم قدیمی ،و فرسوده میشود ،و رنگ آن می پرد. بهره بردن از نیروی کار حرفه ای و با تجربه در زمینه های طراحی نمای ساختمان ، اجرای نمای کامپوزیت ، اجرای نمای اچ پی ال، اجرای نمای کرتین وال، اجرای نمای فریم لس، اجرای نمای استرچ متال، اجرای نمای لوور، اجرای نمای سنگ خشک، اجرای نمای سرامیک خشک، اجرای نمای آجر، اجرای نمای بتن اکسپوز، اجرای نمای بتن جی اف آر سی ، بازسازی نمای ساختمان ، تولید اجرا و نصب در و پنجره UPVC ، تولید اجرا و نصب در و پنجره آلومینیومی ترمال بریک ، تعویض در و پنجره های قدیمی ، نصب درب اتوماتیک شیشه ای ، نصب قفل برقی و … کامپوزیت پانل آلومینیوم به علت سبکی خود که می تواند منجر به کاهش فاجعه در زمین لرزه ها شود به آسانی قابل پردازش می باشد. • مقاوم در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مختلف، مقاوم در برابر آتش بدلیل چگالی بسیار پایین هسته معدنی که در مقابل شعله ور شدن مقاومت بسزایی دارد و در نتیجه ورق آلوبوند در زمره معدود ورق های کامپوزیت ضد حریق قراردارد .

دیدگاهتان را بنویسید