چرا اجرای نما The only مهارت تو واقعاً می‌خواهی

نکات اجرایی زیرسازی نما درصورت سیمانی بودن نما، پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد. با روی کار آمدن صنایع نوین و فناوری های جدید در زمینه تولید کاشی و سرامیک و ظهور نسل جدید کاشی و سرامیک مقاوم که با عنوان پرسلان شناخته می شود، کاشی ها و سرامیک ها دارای تنوع رنگ های متنوعی شدند و شما امروزه در هر شکل و طرحی کاشی و سرامیک نیاز داشته باشید در بازار موجود می باشد. دارد.استفاده از نمای سرامیکی کاربردهای زیادی در حوزه معماری دارد ، سرامیک پرسلانی زیرمجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نبست به تایل های دیگر مقاوم تر است . در گذشته استفاده از سنگ رواج بسیاری داشت و دلیل آن مقاوم تر بودن سنگ نسبت به کاشی هاو سرامیک های دست ساخته بشر بوده است. در ادامه به معرفی کامل نما خشک ساختمان میپردازیم. نورپردازی نمای ساختمان باعث برتری نمای ساختمان شما نسبت به سایر ساختمانها در شب میشود. این باعث میشود که انتخاب پوشش مناسب برای نمای بیرونی اهمیتی دوچندان پیدا کند و مصالح استفاده شده باید شرایط لازم را داشته باشند.

فرض کنید چیست؟}

اما در حال حاضر در بین این پوشش ها دو پوشش سرامیک و سنگ های نما گوی سرقت را از دیگران ربوده اند. اما در این روش با گذشت زمان به علت تفاوت ضریب انتقال حرارت و متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض ملات، احتمال جدا شدن سنگ از نما و برخورد آن به عابران وجود دارد.به علاوه این که بعد از جدا شدن سنگ از نما در صورتی که سریع اقدام به تعمیر آن نشود، تغییرات آب و هوایی و رطوبت، مواد و مصالح ساختمان را از بین برده و به عایق های ساختمان آسیب وارد میکند. شهرهای بزرگ و صنعتی عموماً با هوای آلوده مواجه هستند و این آلودگی در روزهای بسیاری از سال ماندگار است. با توسعه شهرنشینی، شلوغیها و آلودگی باعث شده که فضاهای سبز بیش از پیش رو به نابودی هستند. یکی از عواملی که نیاز به سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرده است سخت بودن اجرا و همچنین مشکلات متعدد در اجرا بود که در اجرای نمای سنتی و ملاتی وجود داشت به عنوان مثال یکی از مشکلات رایج در این روش ریختن نما در اثر عوامل متفاوتی بود از طرفی دیگر با پیشرفت تکنولوژی و توسعه تولیدات محصولات مورد استفاده در نمای ساختمان ها و طراحی نما مدرن سبب شد که محصولاتی به روز و نوین تولید شود که هر یک دارای مزایا و ویژگی های خود می باشد .

۳- این نوع سرامیک با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن های مسائل مربوط به آب بندی درز افقی نمای سرامیک خشک پرسلانی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند به طوری که هوا پشت آن ها می رود و لی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت ان ها نفوذ نمی کند. سرامیک خشک دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ بوده و به دلیل مزیت های زیادی که دارد مورد توجه بسیار قرار گرفته است. کدام مزیت بهتری دارند؟ اما سنگ ها وضعیت متفاوتی نسبت به کاشی و سرامیک پرسلان دارند و از آنجایی که به جز سنگ های مصنوعی بقیه سنگ ها طبیعی هستند در نتیجه آنها محدودیت هایی در زمینه طرح و رنگ و حتی مقاومت دارند. سرامیک خشک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به دو روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند.علت تولید پرسلان ها در این دما بوجود آمدن ماهیت هایی چون تخلخل کمتراز 0.1% و حالت زجاجی(شیشه ای) در آن است و این امر آنها را از سایر محصولات سرامیکی تفکیک می کند.

این ورق ها با روکش هایی متفاومت مانند چوب استفاده می شود که قابلیت اجرا در قسمت های متفاوت ساختمان را دارد. این نما نسبت به محل استفاده و نوع کاربری از آن، جنس های مختلفی دارد.از جمله ویژگی های آن می توان به قیمت مناسب نسبت به کیفیت، استحکام و مقاومت بالا، داشتن انعطاف پذیری بالا، سرعت بالای اجرا، زیبایی و تنوع در رنگ، مقاومت در مقابل عوامل جوی، سایه اندازی باکیفیت بر روی آن، قابلیت آبکاری و گالوانیزه کردن اشاره کرد. درحالت نصب نما بر روی ساختمان نوساز هر دو روش قابل اعمال می باشد. بسیاری از طراحان مجتمعهای مسکونی دوست دارند یک طرح بزرگ بر روی نمای ساختمان کار کنند؛ یا شرکتهای بزرگ مایلاند که از برند یا لوگوی خود در نمای سرکت استفاده کنند؛ قابلیت چاپ بر روی سرامیکهای اسلب این شانس را به آنها میدهد و میتوانند با خیال راحت طرح یا نوشته خود را ایجاد کنند. Con᠎tent h as ᠎been generated  wi᠎th the help of behsaznama​ Con᠎tent  Gen​er at or᠎ Dem ov er᠎si on!

هزینه اجرای نمای خشک بعداً|یک سلاح مخفی برای نمای خشک نمایان}

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکت نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید