چرا اکثر نماهای مدرن شکست می خورند

همچنین میتوان در طراحی نماهای مدرن تمام نما را از شیشه پوشاند. از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. نمای اصولی باید به گونهای باشد که در حالی که ساختمان را از فضای بیرونی مجزا میکند، ارتباط درون با بیرون آن را نیز به سادگی فراهم کند. ۱۰ نمای مدرن ساختمانی که ما را خیره میکنند! اگر سازنده و یا سرمایه گذار یک پروژه ساختمانی نیز باشید، حتما مطلع هستید که نمای ساختمان شما در فروش شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. شیشه علاوه بر ایجاد نور در فضای داخلی اقامتگاه، به پروژه تمیزی و ظرافت میبخشد. اگر از بالا به این نمای ساختمان نگاه کنید این طور به نظر میرسد که آب رود خانه ای که بر روی آن قرار دارد موج دار بوده و همچنین شیشه های آن موجب شکستن نور خورشید شده و یک رنگین کمان زیبا ایجاد میکند. سالن کنسرت Harpa در ایسلند که توسط هنن لارسن طراحی شده و با تابس نور آفتاب به این صورت به نظر میرسد که سنگ های قیمتی بر روی این نما حکاکی شده است.

نمای خشک در ایران

هتل مسکونی Nakâra در Cap d’Agde در کشور فرانسه که توسط معمار Jacques Ferrier طراحی شده دارای ویژگی های بی نظیری همچون نمای کاملا سفید و موج دار است که برای ساحل دریای مدیترانه بهترین نما است. 3. لازم به ذکر است که اختلاط بتن و حمل و نقل، قالب بندی، ریختن و تراکم آن نیز باید به طور کاملا صحیح و اصولی انجام گردد. 6. خاکی که از برش سنگ در هنگام فرزکاری حاصل می شود، کاملا از پشت سنگ شسته شود. همچنین فشار مکانیکی و تحمل بار چهار چوب و اتصالات تست می شود و از چهارچوب و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر نیروهای فیزیکی چون باد، طوفان و زلزله مقاومت دارند. 10. وقتی که در نمای ساختمان از سنگ استفاده می کنیم، علی رغم این که دارای زیبایی است، اما چون سنگ های به کار برده شده در نما دارای سطحی صاف و صیقلی هستند، ممکن است با ملاتی که در پشت آن قرار می گیرد چسبندگی کامل پیدا نکرده و در صورت وقوع زلزله نه چندان بزرگ و یا به دلیل اختلاف ضریب انبساط حرارتی سنگ با ماسه و سیمان پشت آن، ملات پشت سنگ از آن جدا شده و به احتمال خیلی زیاد سنگ نما سقوط کند.

این ماده همچنین دارای کیفیت آکوستیک است، به ویژه در ساخت و سازهای مدرن دو جداره. هنگامی که در خیابان های شیکاگو قدم میزنید به دلیل ساختمان هایی با نمای مدرن و بسیار زیبا شاید بسیار سخت باشد که متوقف نشوید و مکث نکنید.استودیو باند دارای طراحی بسیار بی نظیر و چند منظوره می باشد .طراحی این ساختتمان به صورت موج دار است که رنگ سفید آن در مقابل آسمان آبی رنگ شما نمای مدرن را مدهوش میکنند. شنیدن اینکه Adjaye Associates برنده مسابقه برای طراحی نمای مدرن موزه ملی اسمتسونیان تاریخ و فرهنگ امریکایی-افریقایی در واشنگتون شده که نمای مدرن آن شما را حیرت زده میکند تعجب برانگیز نباشد چرا که در این نمای ساختمانی بی نظیر و پر از جزئیات که از ملیله دوزی برنزی رنگ که بسیار خیره کننده است استفاده شده که نمای این ساختمان را تشکیل داده است. نوع رولپلاک نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت پیچ و رولپلاک نما است و افزایش قیمت آن باعث افزایش یافتن هزینه های کلی شما می شود. 3. پس از عملیات تولید و مونتاژ ورق ها، با توجه به نوع روش اجرایی به وسیله پیچ یا پرچ، باید آن ها را در محل مورد نظر نصب کرد. This article h​as be en wri​tten ᠎with t᠎he help of behsaznama Con᠎tent Gene rato r DEMO .

نماهای کار شده به وسیله چوب به نگهداری ویژه نیازمند هستند و باید با مواد پوششی مناسب در مقابل عوامل بیرونی حفاظت شوند که در طول زمان نیاز به تمدید خواهد داشت. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید