چرا برخی از مردم مجازی همیشه با نمای کامپوزیت درآمد/پس انداز کردن پول

رنگ نهایی ورق کامپوزیت مقاوم ترین و پیشترفته ترین تکنولوژی رنگ در دنیا است و حداقل دوام آن در برابر اشعه آفتاب ۱۵ سال میباشد. رنگ روی سطح ورق با تکنولوژی های متفاوتی برحسب نوع کاربرد و محل نصب ورق کامپوزیت اجرا می شود که به صورت زیر تقسیم بندی می شود: ۳-۶-۱- پلی استر : ساده ترین روش اجرای رنگ روی لایه آلومینیوم می باشد که رنگ بدون هرگونه لایه محافظ روی لایه آلومینیوم ورق کامپوزیت اجرا می گردد. پیش از نصب کامپوزیت در این روش، در محل پروژه نصاب اقدام به زیرسازی آلومینیومی روی دیوار میکند. کلیه پروفیل های (AGK) نمای کرتین وال(AGK) به صورت سازه های نردبانی در داخل کارخانه با دقت بسیار بالا و بدون خطای انسانی توسط ابزار دقیق ، ساخته و جهت نصب در محل ax های از پیش اجرا شده به پروژه ارسال میشوند. مقاطع نمای کرتین وال (AGK) دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده دامنه گواهینامه استاندارد ISO/ IEC 17025 و دارای مرجع آزمون ASTM-E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد. مقاطع شیدر آلومینیومی و لوور آلو مینیومی تولید شرکت AGK دارای تأییدیه مرکز پژوهش متالورژی رازی در محدوده گواهینامه استاندارد ISO/IEC17025 و دارای مرجع آزمون ASTM- E1251-11 و مطابق با استاندارد امریکائی 6063 می باشد.

نماي كامپوزيت مدرن ترين

شیدرآلومینیومی در 3 نوع شیدردوکی، لوور آلومینیومی،مقطع مستطیلی و لوورکامپوزیتی از جنس آلومینیوم کامپوزیت پانل ،طراحی و اجرا میشود. این شیدرها در سایزهای مختلف از 10 cm تا 25cm با استفاده از قالبهای فابریک به همراه کلیه اتصالات و ملحقات طراحی شده به صورت اختصاصی در اختیار گروه ساخت و اجرای آکام گسترکیش (AGK) قرارگرفته که بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان اجرا و نصب میگردد. با توجه به کنترل کلیه مراحل ساخت نمای کرتین وال (AGK)از طراحی تا اجرا و نصب توسط ابزار دقیق پروژه ساخت و اجرای نمای کرتین وال (AGK)، و همچنین ساخت شیشه به صورت همزمان انجام میگیرد، که این امر خود باعث کوتاه کردن زمان طراحی و اجرای نهایی پروژه میگردد. همچنین خصوصیات ضد باکتری موجود در رنگ، سبب محافظت محیط های خاص نظیر اتاق های عمل، مراکز تولید و نگهداری دارو، آزمایشگاه ها و غیره میگردد. با سلام با توجه در خواست بازار بنا بر تولید ورق کامپوزیت آبی فیروزه ای با قیمت مناسب بجهت تابلوسازان عزیز کارخانه تصمیمیم بر تولید ورق کامپوزیت آبی فیروزه ای کد 013 گرفته است و این ورق با این کد رنگ در انبار تهران و کارخانه موجود میباشد .

هر دو سیستم علاوه بر زیبایی و فراهم نمودن امکان بصری سطح شیشه ای پیوسته جهت ناظر و بیننده از ضریب انبساط و انقباض ، آب بندی و هوابندی بالایی برخوردار بوده و امروزه یکی از کاملترین سیستم های اجرایی شیشه ای رایج در دنیا به حساب می آیند. جهت دریافت نمونه و بازدید رایگان از پروژه شما هم اکنون تماس بگیرید . پس از آن دستور نقشه صادر شده و تمامی جزئیاتی که شما برای ساخت خانه به آن نیاز دارید در دستور نقشه آورده می شود. تا ما به شما مراحل بازسازی نمای ساختمان مسکونی را بگویم و شما را در انجام این فرایند راهنمایی کنیم. خب چیزی که خیلی واضح هست وزن بسیار کم آن در ابتدا نظرها را به خودش جلب می کند و سپس سرعت اجرای آن مخصوصا در زیر سقف ها قطعا در مقایسه با سنگ ما نمی توانیم نمای کامپوزیت آلومینیوم را از نظر مقاوم بودن در برابر ضربه مقایسه کنیم. هم برای نماهای مدرن و هم برای نمای کلاسیک هزینه بالایی بایستی پرداخت شود همچنین هزینه محوطه سازی و فضای سبز نیز باید در هزینه ساخت نمای ساختمان در نظر گرفته شود.

زیرسازی نمای کامپوزیت

با توجه به قابلیت نمای شیشه ای کرتین وال ، در استفاده از شیشه های دو جداره یا سه جداره که با توجه به نیاز پروژه از لمینت یا سکوریت یا هردو با هم میتوان استفاده کرد، در هر دو سیستم ابتدا طرح 3 بعدی اولیه تهیه و پس از نقشه برداری ، پیاده سازی و تهیه نقشه های فاز2 شاپ دراوینگ ، مدول بندی ها انجام و ابعاد پروفیل های آلومینیومی محاسبه و جهت تولید واکسترود به کارخانه ارسال میشوند. در سیستم هوک یا هنگ نصب الومینیوم کامپوزیت پس از اجرای کمربندی ها و براکت های فلزی، ناودانی های ریلی با توجه به کانسپت اجرایی به براکت های فلزی توسط پیچ های کاسه نمدی متصل می گردند. توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود. در سالهای گذشته که کلیه ورقهای کامپوزیت برتر دنیا وارد کشور میشد همیشه توصیه میکردیم که از ورق کامپوزیت آلکوباند آلمان یا آلکلد ژاپن استفاده شود. This c​on te nt was done ᠎by behsaznama Conte nt G ener᠎ator DE᠎MO.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید