چرا تقریباً همه چیزهایی که در مورد نمای کامپوزیت یاد گرفته اید اشتباه است و آنچه باید بدانید

ورق کامپوزیت طرح سنگ با داشتن ظاهری طبیعی همچون سنگ مرمر، سنگ گرانیت، سنگ آهک، سنگ تراورتن می باشد که می تواند از آن در نمای ساختمان استفاده کرد.یکی دیگر از مزایای ورق کامپوزیت طرح سنگ مقرون به صرفه بودن آن است که در نمای ساختمان مبلغ قابل توجهی صرفهجویی میشود. 1. از جذابیت سنگ های طبیعی مانند تراورتن ، سنگ مرمریت ، گرانیت و غیره برخوردار است . 3. سطح طرح سنگ از جلای فوق العاه ای برخوردار است . ورق کامپوزیت طرح سنگ از نظر وزنی سبک تر از سنگ های طبیعی است و همین امر باعث می شود که سازه با وزن کم تر و سبک تر اجرا شود و در مقابل زلزله گزینه بسیار مناسبی خواهد بود .مزیت ورق کامپوزیت طرح سنگ وزن سبک، قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا ، نصب سریع و آسان ، مقاومت در برابر شرایط نامساعد جوی، دارای ثبات بالای رنگی، عدم فرسایش و غیره که میتوان در ساختمانهای بلندمرتبه استفاده کرد. از مهمترین عوامل رواج این نوع متریال در ساخت و ساز را می توان سبک بودن آن که با عث می شود در هنگام زلزله مانند آوار بر سر عابرین یا ساکنین ریخته نشود دانست و همین وزن پائین باعث سبک تر شدن مجموع کل ساختمان و کاهش هزینه های استراکچری کل می گردد.دیگر مزایای آن نیز به دلیل نحوه اجرای آن می باشد که باعث ایجاد یک نمای کاذب شده و در واقع فاصله ای بین بنا و نما ایجاد می شود که در آن هوا قرار دارد و این امر باعث دوجداره شدن نمای ساختمان می شود و بخوبی از هدر رفتن انرژی در زمستان جلوگیری کرده ضمن اینکه از گرم شدن سازه در هنگام تابستان نیز جلوگیری می کند.

قيمت اجراي نماي كامپوزيت

​Art icle was c​reated by behsaznama Con᠎te​nt G ener᠎at or Dem ov ersi on.

نمای ساختمان بخش مهمی از پوسته ساختمان محسوب میشود که در عین ایجاد مانعی در مقابل عوامل خطر بیرونی، در زمستان ما را گرم و در تابستان خنک نگه میدارد. با توجه به ساختاری که این نوع دارد ، باعث کاهش وزن خواهد شد و در نهایت باعث کاهش وزن سازه و افزایش مقاومت آن ها می شود . نمای کامپوزیت طرح سنگ قابلیت استفاده برای نماهای خارجی ، داخلی ، کف ساختمان و غیره را دارد . این آب گریزها قابل استفاده در نماهای سنگ طبیعی، نمای کامپوزیت سنگ طبیعی، نمای سنگ مصنوعی، نمای شیشه ای، نمای سیمان شسته، آجر، گچ، کاهگل، سطوح سیمانی، قطعات بتن، ملات و … عوامل مختلفی می توانند در نمای کامپوزیت و قیمت گذاری آن اثر گذار باشند. قیمت لوله داربستی یا هزینه اجارۀ آن. در ضمن استفاده از این مواد باعث کاهش در منابع و هزینه ها شده و خطرات جانی به همراه ندارد. وی ادامه داد: باید در هر منطقه از شهر یک فضای تنفسی وجود داشته باشد و یک شهر هم به پارک و هم پارکینگ نیاز دارد اما در مناطق تجاری شهر تبریز یا پارکینگ نیست و یا هم به اندازه کافی وجود ندارد. استحکام و مقاومت و داوم بالایی دارد.

10. از تنوع بسیار بالایی برخوردار است . این محصول از سختی و استحکام بسیار زیادی برخوردار است به همین دلیل در برابر ضربه بسیار مقاوم می باشد . این نمای کامپوزیت به راحتی خم می شود به همین دلیل برای مکان هایی که امکان بروز زمین لرزه وجود دارد بسیار ایده آل می باشد . هسته آن از پلاستیک نسوز ساخته شده و دولایه آلومینیوم دارد به همین جهت در برابر حریق مقاوم است. مقاومت نمای کامپوزیت در مقایسه با گرانیت جامد 30 cm ، 60 برابر است . 7. وزن آن حدود 80 درصد کمتر از سنگ جامد می باشد . ایده نوین کیمیا به منظور جلب رضایت مشتری سعی می کند قبل از خرید هر کالای دکوراتیو ، اطلاعات دقیق و جامعی را ارائه دهد ، در این صورت مشتریان می توانند با دید باز اقدام به خرید کامپوزیت ساختمانی ، نمای کامپوزیت طرح سنگ ، کاغذ دیواری ، انواع سقف کاذب ، پرده شید ، پرده زبرا و سایر اقلام دکوراتیو نمایند .

نمای کامپوزیت ساختمان

به منظور کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایده نوین کیمیا مراجعه نمایید . در ادامه این مقاله قصد داریم نمای کامپوزیت طرح سنگ را مورد بررسی قرار دهیم ، با ایده نوین کیمیا همراه باشید. این شرکت همچنین فروشنده انحصاری ورق کامپوزیت نیووال در هشتگرد است. کامپوزیت خیلی سبک است و وزن اضافه تری به ساختمان وارد نمی کلیک کنید کند. وزن پانل های آلومینیوم کامپوزیت بسیار سبک است و بار اضافی بر سازه وارد نمی کند. نمای کامپوزیت طرح سنگ از زیبایی طبیعی خاصی برخوردار است و ظاهری بسیار مدرن و شیک را به نمای خارج و دکوراسیون داخلی محل مورد نظر می بخشد . 4. نسبت به سنگ های طبیعی از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد . 2. علاوه بر انعطاف پذیری ، نسبت به سنگ های طبیعی از ظرافت بالایی برخوردار است . 5. در برابر انفجار ساختمان بیرونی از مقاومت بالایی برخوردار است . این مواد مانع از یخ زدگی سطوح می شوند و عملاً سطوح را در برابر یخ زدگی محافظت می نماید. یکی دیگر از خواص نانوپوششهای آب گریز وجود خاصیت ضد یخ می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید