چرا در واقع نیاز دارید (الف) قیمت نمای کامپوزیت

۱. ورقهای آلومینیوم کامپوزیت در تمام کشورهای دنیا به آسانی قابل دسترس میباشند. امروزه حتی خوش بینانه ترین برنامه ریزان نیز پذیرفته اند که ساخت ارزان ترین خانه با ساده ترین طرح و مصالح نیز از توان حداقل یک سوم خانوارهای شهری کشورهای جهان سوم خارج است. از جمله این نماها که زیبایی بی نظیری به ساختمان می بخشد می توان به نمای کامپوزیت لانه زنبوری اشاره نمود. به دلیل زیبا بودن تنوع رنگ و طرح و ارزان قیمت بودن کامپوزیت ها در داخل و خارج از کشور از ان استفاده میشود. این نوع ورق همانند طرح فلز هم در دکوراسیون داخل و هم در نمای خارج ساختمان کاربرد داشته و رویه آنها یک لایه لمینیت شده است. همچنین می توان در پوشش ابنیههای خاصی که باید از رنگهای خاصی در نمای آنها استفاده کرد نیز نمای آلومینیومی را به کار برد. در صورتی که سطح این نمای زیبا کدر و آلوده شد به کمک افراد متخصص در زمینه نماشویی نمای کامپوزیت می توان آن را تمیز و مانند روز اول درخشان نمود. امروزه روز در شهرهای صنعتی و بزرگ همچنین مناطق آزاد تجاری جهت زیبا تر شدن نمای شهر و جذب بیشتر امشتریان به مراکز تجاری از پانل های آلومینیوم کامپوزیت های رنگی بیشتر استفاده میشود.

با این نکات ساده، نمای کامپوزیت خود را متحول کنید

این روش را به جهت فیکس و ثابت شدن ورق با پیچ و پرچ بر روی زیرسازی، فیکسینگ یا ثابت مینامند. کانکس با نمای کامپوزیت یک سازه پیش ساخته می باشد که در تولید آن اهمیت ویژه ای به زیبایی و نمای ظاهری آن شده است.همانگونه که می دانید استفاده از ورق های کامپوزیتی آلومینیوم در نمای ساختمان ها بخصوص ساختمان های اداری سالهاست که در همه جای جهان رواج یافته است و باعث زیبایی نمای ساختمان و رسمی شدن شکل کلی بنا می گردد و از همین رو است که بیشتر در ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.این روند به گونه ای گسترش یافت که امروزه به دلیل مزایای زیاد آن در ساخت سازه های پیش ساخته و انواع کیوسک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این روش ساده ترین روش اجرای رنگ روی لایه آلومینیوم بوده که رنگ بدون هیچ گونه لایه محافظ روی لایه آلومینیوم اجرا می گردد. اما عامل دیگری که در قیمت تمام شده نمای کامپوزیت تاثیرگذار است روش اجرای آن است. تیم تخصصی ری بیلدینگ بام مجری تمام خدمات ساختمانی اعم از بازسازی نمای ساختمان, تخریب ساختمان و دیگر خدمات ساختمانی است. ورق کامپوزیت دارای تنوع زیادی است که از بعدهای زیر قابل بررسی هستند. Po st has be᠎en created by behsaznama Con tent​ Gener᠎ator D em oversion .

اما نکته مهم در نصب نمای کامپوزیت و بازسازی نمای ساختمان زیر سازی و یا همان شاسی کشی فلزی و نحوه اتصال آن در ساختمان های اسکلت فلزی و ساختمان های بتنی است. بطور کلی استفاده از آن برای دکوراسیون داخلی مناسب و به صرفه میباشد. گروه اول در حال انجام اقدامات اولیه بر روی پروفیل ها (مانند رنگ ضد زنگ زدن برش پروفیل ) هستند و پس از پایان، جوشگار ها وارد عمل می شوند و زیرسازی را طبق طرح سه بعدی نمای کامپوزیت پیش می برند. در اولین مرحله زیرسازی فلزی مطابق با طراحی نما و میزان حجم و فرم هر قسمت پیاده سازی و اجرا میگردد .اغلب زیرسازی فلزی بر اساس نقشه های از پیش طراحی شده ( شاپ دراوینگ ) که بیانگر تعداد و نحوه تقسیم بندی و سایز پانل ها است صورت میگیرد . رنگ سطح ورق با تکنولوژی های متفاوتی برحسب نوع کاربرد و محل نصب ورق اجرا می گردد که به صورت زیر تقسیم بندی می شود. قیمت نمای کامپوزیت به عوامل مختلفی مثل نوع ورق ، نوع طرح نما ، روش نصب ورق کامپوزیت ، مقدار قوطی مصرفی در نمای ساختمان ، مقدار و حجم پروژه ، ارتفاع پروژه و محل پروژه بستگی دارد .

نما کامپوزیت ویلایی در نمایندگی رسمی و انحصاری تولید کننده ورق نمای کامپوزیت در تهران و کرج و مشهد و شیراز به صورت مستقیم و بدون واسطه با ارزان ترین قیمت بازار عرضه می شود. نحوه اتصال زیرسازی در اسکلت فلزی بصورت مستقیم و در اسکلت بتنی همراه با رول بولت و پلیت های مخصوص خواهد بود . استفاده میشود .به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد.مهم ترین نکته در نصب نمای کامپوزیت توجه به اسم خارجی این محصول میباشد که ترکیب سه کلمه aluminum composite panel میباشد و این بدین معنی است که سازنده اولیه این محصول تاکید بر ساخت و نصب این ورق ها بصورت پانل یا همان کاست های شیار خورده داشته است . قبل از هر چیز، اجازه بدهید توضیحات کوتاهی درباره نمای کامپوزیت و اجرای نمای کامپوزیت در هشتگرد و سپس قیمت هر متر مربع این نما را به صورت کلی شرح دهیم. این نکته مهم را در نظر داشته باشید در ساخت و بازسازی نماهای ساختمان، هر چه قدر هم از بهترین متریال استفاده شود اما اگر تیم متخصص و حرفهای برای طراحی و اجرای فرایند وجود نداشته باشد، اتمام کار با هزینه بالا و کیفیت بسیار پایین همراه خواهدبود.  This po​st was done by behsaznama Con te nt Gener ator  DEMO​!

مزایا و معایب نمای کامپوزیت

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مجموعه ها.

دیدگاهتان را بنویسید