چرا سرامیک پرسلانی تنها مهارتی است که واقعاً به آن نیاز دارید

سرامیک خشک یا همان سرامیک پرسلانی که جزء سرامیکهای پیشرفته محسوب میشود ، با دستهبندیهای مختلف همچون سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخدار) و سرامیک خشک نما به حالت پر (فول بادی) و به مدد فناوریهای پیچیده تولید میگردد که تمامی این تلاشها در جهت پایین آوردن هزینههای اجرای نما و نگهداری و مصرف انرژی است. استفاده از پوشش نمای نانو در مقایسه انواع نمای ساختمان موجب میشود تا طول عمر ساختمان نیز افزایش یابد. توجه داشته باشید که این قاب از فولاد، آلومینیوم، شیشه چند لایه یا مواد انعطاف پذیر تشکیل شده است، این قاب شبکه پشتیبانی است که شیشه را در جای خود نگه می دارد. در صورت وجود رطوبت، بهتر است به مدت چند روز به سطح بسترهای چوبی فرصت دهید تا کاملاً خشک شوند البته بسیاری از انواع رنگ نمای ساختمان پایه آب وجود دارند که نسبت به رطوبت حساس نیستند با این اوصاف جهت کسب نتیجه ی بهتر سطوح کاملاً خشک جذب رنگ بهتری دارند. سازه های فلزی در ساختمان ها به دو بخش کلی تقسيم بندی می شوند که یک بخش شامل اسکلت فلزی که زیر مصالح ساختمانی قرار می گیرند و بخش دوم قطعات فلزی هر چند جزئی بر روی سطح سازه می باشد که غالباً نقش تزئینی دارند که می تواند قاب فلزی پنجره ها و یا چارچوب درب ساختمان و همچنين صفحات فلزی موجود بر روی لبه ی بام سازه باشد.

سرامیک پرسلانی

غالباً به صورت ترکیباتی از سیلیکات و آکریلیک عرضه می شوند و خاصیت ضد آب مطلوبی دارند. استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت هم در این محل ها مناسب است. این متریال از زیبایی خاصی برخوردار است و جلوه متفاوتی به ساختمان میبخشد. برای سطوح چوبی پیشنهاد می شود از رنگ نمای ساختمان آکریلیک و گروهی از رنگهای روغنی استفاده کنید تا علاوه بر ظاهر زیبایی که به کلیت کار می بخشند بتوانند در یک بازه ی طولانی عنصر حساس چوب را از عوامل جوی آسیب زننده حفظ کنند. در اینجا روشهای اجرایی رنگهای نما و انواع شناخته شده آن را به اختصار بیان خواهیم نمود. انواع رنگ نمای ساختمان، نحوه اجرای رنگ نمای ساختمان، فروش رنگ نما، قیمت رنگ نمای ساختمان، معرفی رنگ های ساختمانی، بهترین نوع رنگ نمای ساختمان باتوجه به نیازهای بازار ساختمان، صنعت ساخت رنگهای مورد استفاده در نمای ساختمان امروزه پیشرفت بسیاری کرده است. به طور کلی رنگ هایی که قابلیت بکارگیری در فضای باز را دارند عبارتند از رنگ آلکیدی، آکریلیک، سیلیکون، رنگ های روغنی، رنگ آکریلیک – سیلیکون، ترکیبات سیلیکات، پلی سیلیکون، رنگ پایه سیمان که غالباً برای سه گروه سطوح بتنی، چوبی و یا فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. از آنجایی که رنگ نمای ساختمان بر روی بدنه ی سازه بکار گرفته می شوند نیازمند رویکرد جدی تری نسبت به فضای داخلی دارند و در گزینش نوع رنگ باید یکسری اطلاعات مهم و حیاتی را در مورد هر ترکیب رنگی بدست آوریم.

اتصالات نمای خشک

سطح مقطع لامل ها نیز به گونهای توسط مهندسان طراحی شده است، که بتوانند لاملها را با شیارهای مشخصی که بر روی آنهای وجود دارد، در هم قفل کنند و یا هنگام نصب، شیشهها در فضای بین مولیون و ترنسم قرار گیرند. نفوذ آب از طریق ترکها و درز بین پنلهای پوششی و سرایت آن به ملات نگهدارنده، میتواند سبب شل شدن و سقوط ناگهانی قطعات بر روی اهالی ساختمان یا عابرین گردد. نمای مینرال ترکیبی از سنگ های گرانیت و معدنی، سنگهای سفید و مرمر با پلاستر است و از مزایای آن با محیط زیست سازگار است در برابر آتش مقاوم است و تنوع زیادی دارد و از معایب نمای مینرال این است که در مقابل رطوبت مقاوم نیست. بند چیزی نیست جز فضایی که پیرامون تکه های پوشش نما را فرا گرفته و آنها را از یکدیگر تفکیک می کند. در ذیل برای گروه های اصلی و پرکاربرد رنگ نمای ساختمان مجموعه ای از نکات مهم را ارائه می دهیم تا با دید بازتری نسبت به انتخاب و خرید آن ها اقدام کنید.

ی خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است.

استفاده کردن از این نما همان طور که اشاره کردیم میتواند سرعت کار را بیشتر و کیفیت آن را افزایش دهد. بسیاری از رنگ ها ممکن است تحت تأثیر نور خورشید آن ظاهر مناسب و جذاب و به نوعی چشم نواز خود را از دست بدهند. در صورت مشاهده ی سطوح تخریب شده بهتر است طی یک برنامه زمانی مشخص نسبت به اصلاح و ترمیم آن ها اقدام کنید. در روش سرامیک کاری با چسب، در بیشتر مواقع ابتدا سطح موزاییک شده و سپس سرامیک با چسب اجرا میشه. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. سطوح بتنی جزو بسترهای نسبتاً خشن و سخت تلقی می شود که لازم است از رنگ نمای ساختمان با فرمولاسیون قوی و پایدار استفاده کنیم. در زمان اعمال دارای بوی نسبتاً قوی هستند که به دلیل وجود ترکیبات آلی voc می باشد لذا وجود تهویه مطبوع حین رنگ آمیزی فوقالعاده اهمیت دارد. به همین دلیل بهتر است رنگ های دارای شفافیت بالا را انتخاب نکنید. Th is a rt​ic​le w​as cre ated ᠎by G SA Con te nt G ener ator Demover sion.

چهار دلیلی که دتایل نمای خشک شما آن چیزی نیست|دتایل نمای خشک به چه معناست؟}

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با مجری نمای سرامیک خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید