چرا شما هرگز اجرای نمای کامپوزیت را ببینید این در واقع

یکی از روش های تبلیغات و جذب مشتری استفاده از نمایی زیبا برای مغازه و فروشگاه است که نمای کامپوزیت یکی از آنهاست که با توجه به کاربری واحد تجاری و دکوراسیون داخلی مغازه طراحی و اجرا می شود. به خصوص ساختمانهایی که خطر آتش سوزی در آنها زیاد است (مانند جایگاههای سوختگیری) با بهره گیری از آلومینیوم کامپوزیت نسوز طراحی میشوند. پانل های کامپوزیت به دلیل داشتن مقاومت فشاری بالا شناخته شده اند، به این معنی که ظرفیت تحمل بارهای وزن بیشتری را نسبت به سایر مواد دارند. این پانل فوق العاده نیز در شهر هایی با آب و هوای شرجی که رطوبت بالاییی دارند بسیار کاربردی میباشد. نکته اول: ضخامت لایه آلمینیومی استفاده شده در ورق های کامپوزیت که نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت کالاست و بر روی قیمت ورق ها نیز تاثیر بسیار دارد. امروزه از ورق های کامپوزیت به عنوان نمای خارجی ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری، بازسازی نمای ساختمان های قدیمی، دکوراسیون داخلی، نمای خارجی و دکوراسیون مغازه ها و پوشش ستون ها استفاده می شود.

نمای کامپوزیت قیمت

برای اجرای نمای کامپوزیت مغازه و فروشگاه خود می توانید با شرکت های معتبر نظیر تابلو لند در ارتباط باشید. به طور مثال نمای کامپوزیت در ساختمان های بلند مرتبه به سرعت جا افتاد و مورد استفاده بالایی قرار گرفت. نمای کامپوزیت آلومینیومی چیست؟ به همین دلیل نماهای کامپوزیت در مقایسه با سایر نماها به دلیل طراحی مدرن خود متمایز می شوند و در عین حال ممکن است در صورت لزوم مورد توجه قرار نگیرند. نماهای مدرن به گونه ای طراحی می شوند که اهدافی چون مقاومت در برابر نفوذ هوا و آب، جذب ضربات باد و نیروهای لرزه ای، مقاومت در مقابل بارهای باد و نیز از نیروهای وزن بار مرده را برآورده سازند. از آنجایی که ورق های کامپوزیت رنگ های متنوعی دارند، آنها مات و نانو، چوب، آینه، گرانیت و هفت رنگ هستند. ورق کامپوزیت یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمان سازی است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت نمای کامپوزیت قابلیت ترکیب آن با دیگر مصالح ساختمانی ازجمله چوب، سنگ، فلز، ترموود، آجر و بتن میباشد.

آیا از نمای کامپوزیت مهارت خود خجالت میکشید؟ اینجاست چه باید کرد

کامپوزیت ها نشکیل شده از ورق های آمینیوم به همراه پلی اتیلن می باشد که قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد و به دلیل سبک بودن و همچنین رنگ بندی متنوع در نمای مغازه استفاده می شود که دلیل آن هم زیبایی و منحصر به فرد بودن شکل ظاهری آن است. به جز موارد فوق برای اجرای نمای کامپوزیت نیاز به طراحی نمای ساختمان ، هزینه های پرت ورق و قوطی، هزینه های مصالح ریز می باشد که با در نظر گرفتن همه موارد فوق و چند درصد سود متعارف برای شرکت مجری نمای کامپوزیت هزینه ها به دست می آید. با توجه به تمامی مزیت های مسکن های شهری اگر این ساختمان ها به صورت مجزا و تک به تک ساخته شوند هزینه زیادی به خود اختصاص می دهند نسبت به زمانی که مجموعه ای مسکونی ساخته شود. این ورق ها دارای مزایای زیادی از جمله وزن سبک، شکل پذیری آسان، ماندگاری بسیار بالا، تنوع رنگ و طرح، نصب سریع، مقاومت در برابر شرایط جوی، نگهداری و تمیزی آسان، مقاومت در برابر آتش، قابلیت بازیافت، تعویض پنل معیوب و … 1. ورق کامپوزیت پلی اتیلن: این نوع از ورق ها بسیار کاربردی بوده و بیشترین مصرف را در بین تابلو سازان و نما سازان دارد.

این ترکیبی است که با تکنولوژی پیچیده ای تولید می شود که مقاومت چوب را با مواد ترموپلاستیک ترکیب می کند. نمای زیبای این سازه بسیار این کانکس را چشم گیر کرده است. امروزه استفاده از نماهای کامپوزیت برای ساختمان ها بسیار متداول است. پوشش پانل کامپوزیت پانل چوب کامپوزیت را می توان در نما استفاده کرد. تا کار نما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انجام گردد. شرکت تابلو لند با سالها تجربه در راستای تابلو سازی و تبلیغات محیطی و سازمانی توانسته به بکی از برترین شرکت های ساخت تابلو در کشور بدل شود و برای اثبات آن می توانید از نمونه کار های ما دیدن نمایید و خودتان قضاوت را بر عهده بگیرید. در ساخت و اجرای ایننوع نما از تکنولوژی نانو استفاده شده است. در طراحی نمای ساختمان مانند اجرای نمای رومی در تبریز حتما طرح و سبک مناسب را در طراحی نمای انتخاب کنید که طرح و سبک نما بیشتر به کاربری ساختمان ربط دارد. ​A᠎rt᠎icle h​as ᠎be​en created ᠎with t᠎he ​he lp of behsaznama Content Gen​er​at᠎or DEMO!

نمای کامپوزیت طرح سنگ

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بیشتر بخوانید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید