چرا نمای خشک تنها مهارتی است که واقعاً به آن نیاز دارید

هدف این کار ایجاد بستر مناسب و سطوحی صاف برای اتصال مصالح نما است. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد. اتصال هر یک از این موارد به سطح شاسیکشی یکسان نیست و با کمک پیچ و مهره، آداپتور (برای نمای شیشهای) یا ملات انجام میشود. از آنجا که در این سیستم اجرای نما، نصب قطعات نما و ریلها طبق نقشه اجرا میشود بنابراین اجرای این سیستم نیاز به کارگر حرفهای ندارد. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. مجریان نصب نمای سرامیک خشک به خوبی قادر هستند که این سازه را روی نما نصب کنند. بدنه ی این یخچال قصابی از مرغوب ترین استیل (۳۰۴) تولید شده است؛ از این رو این محصول در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و شما برای حفظ بهداشت گوشت می توانید به راحتی داخل یخچال را شست و شو دهید.یخچال قصابی ۲ متری در مدل های یخچال قصابی انباری دار، یخچال قصابی ویترینی تمام شیشه، یخچال قصابی لاشه خور و یخچال قصابی دو طرف نما در بازار با تنوع بالایی به فروش میرسد.این یخچال یک طرف نما باعث می شود تا گوشت در جای خشک و خنک دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. ​Conte nt has be en created with behsaznama C on tent  Gener ator Dem over si​on .

نمای خشک در ایران

یخچال پروتئینی در دو مدل یخچال قصابی یک طرف نما و یخچال قصابی دو طرف نما عرضه می گردد. نمای سرامیک خشک از نوع پرسلانی در دو مدل سوراخدار و توپر تولید و در بازار میشود که هر 2 از نظر دتایل اجرای سرامیک خشک و قیمت اجرای نمای سرامیک خشک بسیار پرطرفدار هستند. انتخاب چهارچوب نگه دارنده و اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال، شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران و نوع ارتباط چهارچوب با سازه از اهمیت بالایی برخوردار است. البته از دیگر مزیتهای روش اجرای نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان تمام شدن پروژهها دارد امکان شروع به کار نمای ساختمان با فاصله زمانی اندک از اتمام اسکلت ساختمان میباشد. البته در مقاله بعدی، به تشریح راجع به اجرای نماها با توجه به مصالح آن، نوشته و توضیح دادهایم. پروفیلهای مورد استفاده در زیرسازی تا حد امکان باید از آلیاژهای مقاوم انتخاب شوند البته استفاده از ضدزنگ موجب افزایش مقاومت آنها در برابر خوردگی، پوسیدگی و زنگزدگی میشود. نکات اجرایی زیرسازی نما درصورت سیمانی بودن نما، پس از نصب توری های رابیتس روی آن را باید بوسیله یک لایه ملات خمیری سیمانی (سیمان و پودر سنگ) پوشاند تا میزان چسبندگی ملات نهایی با زیرسازی به میزان کافی افزایش یابد.  Th​is a rt​icle was gen er ated with behsaznama​ C onte nt Generator Demoversion .

شش به‌طور باورنکردنی مفید نما سرامیک ایده‌ها برای کسب و کار

این محصول دارای طبقه و آویز لاشه بوده و در قسمت پایینی دستگاه انباری تعبیه شده است در داخل یخچال ایستاده قصابی نور پردازی ال ای دی کار شده است که تمام محصولات به زیبایی تمام در معرض دید قرار گیرند.صنایع برودتی زئوس یخچال قصابی یک و نیم متری را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید و به فروش می رساند. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارجوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. در نمای سیمانی روی رابیتس مخلوطی از پودر سنگ و سیمان قرار گرفته تا چسبندگی ملات نهایی به زیرسازی افزایش یابد. با حرکت دنیا به سمت صنعتی شدن و بالا رفتن تقاضا برای ساختمانسازی، پس از رواج برجهای بلند در قرن ۷۰ میلادی در آمریکا گرایش به سمت اجرای نمای خشک بهصورت چشمگیری افزایش یافت. با وجود الیاف و ترکیبات شیمیایی از گسترش ریزگردها در محیط جلوگیری می کند.به علت تولید صنعتی از ایجاد صدا، غبار و گازهای سمی جلوگیری میکند.از مصرف سنگهای طبیعی، چوب و سایر فرآوردههای ارگانیک جلوگیری می کند. همچنین در این سیستم دسترسی برای مراقبتهای دورهای به خصوص در ساختمانهای مرتفع وجود دارد ولی این سیستم برای خانههای مسکونی کم ارتفاع، پر هزینه است و معمولاً مورد استفاده دتایل نمای خشک قرار نمیگیرد.

این روش نسبت به سایر روشهای اجرای نما با سرعت کندتری پیش میرود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده میشود میتواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. پوشش نانو آبگریز نما همچنین از فرسایش سطوح سنگی در اثر تماس با باران اسیدی، جلوگیری میکند و تا حدودی خاصیت خودتمیزشوندگی به نما میبخشد. پیشنهاد می گردد، جهت نصب توری های رابیتس، آنها را بصورت دولایه و با قراردادن ستونهای هر لایه رابیتس بین یکدیگر، اقدام گردد تا از عبور دوغاب و یا ملاتهای سیمانی از رابیتس جلوگیری به عمل آید. این پیچ ها و مهره ها سرامیک ها را به بدنه فلزی سنما متصل می سازند تا آنها سر جای خود بمانند. همه این ها در حالی است که با ارتفاع متوسط به این خدمات نیازی ندارند. 7 – هزینه نمای داخلی: این هزینه ها شامل دکورهای سقف و دیوار یا آشپزخانه می باشد. جنس و نوع پروفیل معمولاً بر اساس جنس نما و نوع طراحی انجام میشود؛ به عنوان مثال پروفیل نبشی معمولاً برای نمای سیمانی یا سنگی کاربرد دارند و استفاده از آنها در نمای چوبی صحیح نیست.

دیدگاهتان را بنویسید