چرا نمای کامپوزیت مغازه من سالمتر است از شما

این روش مناسب اجرای طرحهای پیچیده و حجمهای خاص است. به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و خمش ورق کامپوزیت، این نما قابلیت اجرای انواع اشکال پیچیده و سه بعدی را را دارا می باشد همچنین با استفاده از تکنولوژی CNC می توان طرح ها و ایده های بسیاری را اجرایی نمود از قابلیت های منحصر به فرد این نما به شمار می رود که باعث خاص شدن نما و جلوه ساختمان نسبت به دیگر ساختمانهای معمولی خواهد گردید. علت آنهم مزیت ها و ویژگی های خاص نمای کامپوزیت مغازه است. ضمناً این ماده نسوز دارای ویژگی مناسب بوده که در هنگام آتش سوزی هیچ گونه گاز مضری از خود متصاعد نمیکند. استفاده از ورق غیر متعارف در نمای ساختمان های حساس و بروز آتش سوزی و… مورد استفاده قرار می گیرند و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمی کنند زیرا تمامی مواد بکار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند و گاز سمی تولید نمی کنند. زیرا در این روش نیاز به آب بندی نماکامپوزیت با چسب نیست و این روش استحکام بالاتری در مقابل طوفان و زلزله دارد و درصورت نیاز به تعمیرات نمای کامپوزیت، پنل ها به راحتی جدا می شوند. این نوع نما به دلیل مقاومت بالایی که در مقابل تغییر رنگ و شکل دارا می باشد در مقایسه با نمای آجر دارای برتری بالایی می باشد زیرا عوامل محیطی همچون تابش اشعه ماورای بنفش خورشید می تواند باعث کدری رنگ اجر شود.  Po᠎st was generated by behsaznama Content Generato᠎r DE MO.

قیمت نمای کامپوزیت مغازه

با توجه به اینکه ورق کامپوزیت در این نوع از نما به صورت مستقل و جداگانه با فاصله یک شیار ریز نسبت به هم بر روی نمای ساختمان متصل می گردند باعث می شود در هنگام وقوع زمین لرزه هر پنل ورق کامپوزیت به صورت مستقل حرکت کرده و از تغییر شکل و تخریب کل نمای ساختمان جلوگیری شود. رنگ پانل های نمای طرح چوب پس از چند سال دچار تغییر رنگ و یا رنگ پریدگی نمی شود. در مورد ساختمان های شرکت، پانل های کامپوزیت آلومینیومی با طراحی مدرن بسیار مناسب است. نمای کامپوزیت به جهت ویژگی ها و مزایای ذکر شده از زمان اولین ورود ورق کامپوزیت به صنعت ساختمان سازی و نمای ساختمان هر روز بیش از پیش مورد توجه پیمانکاران و انبوه سازان قرار گرفته و در اکثر ساختمان های مدرن و بلند مرتبه از این نوع نما استفاده می گردد. در دنیای پیشرفته امروز هر روز متریالهای بروزی طراحی و تولید میشوند که به موجب آن مصالح و متریال های قدیمی از رده خارج می شوند.

در این روش اجرا هر ورق کامپوزیت پس از برش در کارخانه به محل پروژه انتقال داده میشود. بکارگیری این روش در منطقههای شرجی مانند گیلان، گلستان و مازندران و … بخاطر این که پروفیل ناودانی به صورت ریلی است و مانند رگلاژ کار میکند به اسم ریلی معروف است. برای همین بیشتر هموطنان بندر نشین و ساحل نشین از این نما بسیار استقبال کرده اند. خب چیزی که خیلی واضح هست وزن بسیار کم آن در ابتدا نظرها را به خودش جلب می کند و سپس سرعت اجرای آن مخصوصا در زیر سقف ها قطعا در مقایسه با سنگ ما نمی توانیم نمای کامپوزیت را از نظر مقاوم بودن در برابر ضربه مقایسه کنیم. امروزه به کارگیری نماهای سنتی از قبیل سنگ طبیعی در نمای ساختمان می تواند باعث بروز مشکلاتی همچون افزایش وزن ساختمان شود که که این وزن زیاد باعث بروز خطراتی در هنگام وقوع زمین لرزه خواهد شد. شاید این پرسش پیش آید که های ورق کامپوزیت که در نمای کانکس مورد استفاده قرار می گیرد دارای چه مشخصاتی بوده و از چه مصالحی ساخته شده است.

شاید در تصور خیلی ازافراد کامپوزیت تنها برای مجتمع های تجاری و درمانی کاربرد دارد و مناسب ساختمانهای مسکونی نیست اما در واقعیت اگر نمای ساختمان مدرن باشد این متریال بهترین ومناسب ترین انتخاب است. طراحی نمای ساختمان در طرح های مختلف توسط آتلیه معماری مسعودیان با بهترین کیفیت، برای سفارش با ما تماس بگیرید. ما باید بر انتخاب موادی تمرکز کنیم که بادوام هستند و ظاهر خاصی از شی ساختمان را تشکیل می دهند. انتخاب امن و مناسب برای رنگ نمای ساختمان ، انتخاب دو سایه و ته رنگ از یک رنگ است معمولا و سایه رنگ روشن تر و یا تاریک تر از یک رنگ می تواند برای بدنه ساختمان و رنگ دیگر برای قسمتهای دیگر ساختمان استفاده گردد و یک رنگ سومی نیز می تواند برای درب ها در نظر گرفته شود ولی ما با سه رنگ زیاد موافق نیستیم. ورق های کامپوزیت آلومینیوم از سه لایه شامل دو لایه ورق آلومینیوم و یک لایه پلی اتیلن تشکیل شده است. دارای بیمه نامه ۱۰ ساله و شامل ۱۵ سال گارانتی میباشد. قیمت ورق کامپوزیت بر اساس نوع رنگ به شرح ذیل میباشد.

آموزش نصب نمای کامپوزیت

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از این مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید