چرا نمای کامپوزیت من سالمتر است از شما

نمای ساختمان بخش مهمی از پوسته ساختمان محسوب میشود که در عین ایجاد مانعی در مقابل عوامل خطر بیرونی، در زمستان ما را گرم و در تابستان خنک نگه میدارد. طبق نظر سنجی که گروه ما در سال 98 از تمامی مشتریان خود به صورت حضوری یا تلفنی انجام داد درباره اینکه تاثیر اجرای تابلو سردر مغازه بر میزان جذب مشتری و فروش آنها بدین صورت بود که 100% آنها رضایت کامل داشتند و اذعان نمودند که بعد از اجرای نما فروششان بسیار بیشتر شده است ! 6. نظافت آسان: آلودگی روی نمای کامپوزیت به سختی خود را نشان می دهد و در صورت نیاز به نظافت، تمیز کردن آن بسیار آسان است؛ چرا که در آن از رنگ رزینی استفاده شده است و امکان شستشوی چندین باره با مواد شوینده معمولی را دارد. کامپوزیت پانل های خش دار در برابر خوردگی و سایر عوامل مقاومت بالایی دارند. از این پانل ها در فروشگاه ها، دکوراسیون داخلی، تبلیغات نمایشگاهی و … این نکته مهم را در نظر داشته باشید در ساخت و بازسازی نماهای ساختمان، هر چه قدر هم از بهترین متریال استفاده شود اما اگر تیم متخصص و حرفهای برای طراحی و اجرای فرایند وجود نداشته باشد، اتمام کار با هزینه بالا و کیفیت بسیار پایین همراه خواهدبود. ​This art​icle was writt᠎en with t he he lp of behsaznama Con te nt  Gener ator D​emov​ersi᠎on .

نماي كامپوزيتي مغازه

نکته دیگر این است که علاوه بر اینکه تخریب نمای سازه بر ظاهر ساختمان تاثیر می گذارد. که این خود نشان دهنده تاثیر تبلیغات محیطی و رابطه مستقیم آن بر فروش می باشد. علاوه بر سبک سازی و مزایایی که پیش تر به آنها اشاره شد استفاده از رنگ بندی و طرح های متنوع در ساخت کانکس با نمای کامپوزیت و همچنین نورپردازی و استفاده از جداره های بزرگ شیشه ای باعث ایجاد تفاوت و پیش رفت کیوسک های خدمات شهری شده و به نوعی نسل جدیدی از این نوع سازه ها را به ارمغان آورده است بطوری که ارگان ها و نهاد های دولتی مانند شهرداری ها ، سازمان های اتوبوسرانی و حمل و نقل ، فرودگاه ها و مکان های توریستی همگی برای کیوسک های خود که قالبا با کاربری های حراستی و فروشگاهی و همچنین خدماتی می باشند به سراغ کانکس کامپوزیتی راکو می روند زیرا در عین زیبایی دارای مقاومت و دوام بالایی در محیط های خارجی و انواع شرایط آب و هوایی می باشد.

در این میان اگر به صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان نگاه کنیم، همچنان پنل های آلومینیومی در نمای کامپوزیت برنده خواهند بود. این پانل ها بسیار زیبا هستند و در دکوراسیون داخلی و نما کاربرد دارند. برای تکمیل پروژه به بهترین شکل ممکن، پیمانکار نما باید متناسب با نمای موجود، توانایی انتخاب بهترین مواد و مصالح مورد نیاز را داشته باشد و مراحل ساخت و مدیریت نما را طبق قراردادهای معتبر به اتمام برساند. در واقع هر کجا که نیاز به افزایش استحکام باشد از این ترکیب استفاده می شود. اگر تصمیم دارید از این نوع ورق در نمای ساختمان استفاده کنید حتما جهت طرح را با نصاب هماهنگ کنید. انتخاب رنگ بسیار مرحله حساسی در هنگام ساخت کانکس کامپوزیتی است چرا که فارغ از فرم و شکل کلی یک رنگ بندی خوب می تواند کلیت طرح را کاملا برجسته و زیبا جلوه کند و برعکس با انتخاب رنگ بندی نا متناسب حتی یک طرح بسیار خلاقانه نیز ممکن است بطور کلی نابود شود. 7. مقاومت در برابر آتش: نمای کامپوزیت در کشورهای مختلف به عنوان نمای ضد آتش شناخته می شود؛ بنابراین امنیت بناهای با نمای کامپوزیت بالاست و هنگام آتش سوزی، نما به عنوان یک پوسته ضد آتش از بنای شما محافظت می کند. ​This post was gen er​at ed  wi᠎th behsaznama  C᠎on tent Gen᠎er at​or​ Demover sion​.

یکی از مهمترین قسمت طراحی و اجرای نمای ساختمان این است که حتما توجه زیادی به قیمت تمام شده طراحی و اجرا نما ساختمان داشته باشیم چون یکی از دغدغه های مهم صاحب ساختمان جهت طراحی نمای ساختمان می باشد. هزینه اجرا نیز بسته به نوع کامپوزیت، روش اجرا و کیفیت کار بین متری 70 هزار تا 200 هزار تومان متغیر است. در مجموع می توان گفت که در روش نصب فیکس سطح گسترده در حدود 10 الی 15 درصد بیشتر از سطح نمایان نما است. این روش مزیتهای بسیاری دارد. این پانل ها دارای هسته مرکزی متشکل از مواد کندسوز هستند. 8. خسارات کم در زلزله: همان طور که ذکر شد، پانل های کامپوزیت از وزن کمی برخوردارند؛ بنابراین از آنجا که وزن اضافه ای به بنا وارد نمی شود، در صورت وقوع زلزله نیروی وارد به ساختمان کاهش می یابد و احتمال خرابی بنا کاهش می یابد . در پوشش نهایی این نوع ورق کامپوزیت از مواد نانو استفاده شده است که باعث میشود گرد و غبار کمتری جذب ورق شده و با ریختن آب و یا بارش باران ذرات تا حد زیادی پاک می شوند.

قیمت نمای کامپوزیت مغازه

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از منبع ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید