چقدر میزان برای نماهای مدرن شارژ انجام میدهید

طرح پوسته های مواج یکی از طرح های پیچیده چیدن آجر نما است که زیبایی زیادی دارد و از چیدن آجر نما با زاویه های متغیر دخل طول فاكتور به قصد نيستي می آید، باید توجه کرد که این طرح فقط همال یک لایه روی گستره نهاد را می پوشاند و نمی تواند حاصل بسیار زیادی را سازگاري کند، از این طرح به سوي آدرس لباس مکمل و البته نه پوش اصلی برای نمای ساختمان ضرر استفراغ می شود. یکی از پرکاربرد ترین سرامیک های مصرفی در نمای سرامیکی، سرامیک پرسلانی است. همانطور که استودیو BAS اظهار می دارد، روی نمای این ساختمان، حرکت نما وجود دارد که این حرکت پس از طراحی بر روی نمای ساختمان پیاده سازی شده است. سعی کنید در دکور داخلی مواردی مانند گچ کاری و دیزاینهای روی دیوار را فکر شده انتخاب کنید و کمتر از این موارد استفاده کنید. نخستین بار در دهه ۷۰میلادی، معمارانی در کشور آمریکا تصمیم به نصب سنگ بر روی آسمان خراش های عظیم به روش خشک را گرفتند. تنوع بالايي در روش نصب سراميك خشك وجود دارد. سراميك پرسلاني به علت داشتن سوراخهايي در ظاهر خود خاصيت عايقبندي بيشتري دارد. علت آن وجود هواز موجود در حفرههاي خالي آن است. This article has ᠎been cre ated  wi​th behsaznama C᠎ontent Generator Demoversion.

نحوه اجرای نمای سنگ خشک

همچنین از سرامیک نما به علت وجود قابلیت عایق بندی میتوان در شهر های شمالی کشور استفاده نمود. این نوع سرامیک نسبت به سرامیک های دیگر مقاومت و دوام بیشتری دارد. دوام بالا و عمر طولاني اين مصالح از مهمترين خصوصيات اين نماست. هر اندازه که میزان سطوح بازشو بیشتر شود میزان مصرف مصالح زیرسازی برای هر متر مربع افزایش یافته و در نتیجه هزینه تمام شده نما بیشتر می شود. سرامیک نما به علت عایق حرارتی بالایی که دارد بیشتر برای نمای خارجی ساختمان های مناطق سردسیری مانند: زنجان، کرمانشاه، تبریز، سنندج و… سنگ کوارتزیت:این سنگ با ظاهر زبر و بلوری خود قابل شناسایی است.کوارتزیت را بخاطر ظاهر زبر آن بیشتر در ساختمان های ارزان قیمت و روستایی به کار می برند.رنگ آن بیشتر قهوه ای سوخته،سرخ،خاکستری و قهوه ای است. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. قطعات ذکر شده در بالا به نمای تمام شده در عین ظرافت، قابلیت رگلاژ و آب بندی را می دهد. این شیوه به دلایل زیادی در سالهای اخیر محبوبیت یافته است که از میان آنها میتوان به سرعت اجرای بالا، کاهش تلف شدن انرژی، قابلیت تعمیر آسان و کیفیت بالا اشاره کرد. ᠎This data h as ​been c​reat᠎ed ᠎by behsaznama ᠎Content Ge ne rator DE MO​.

ی خشک می شود.

آیا پرت کم مصالح، سرعت اجرای بالا، امکان تغییر نما، امکان استفادهی مجدد از مصالح نما، امکان عایقکاری و همچنین محافظت از ساختمان که تنها بخشی از مزایای نمای خشک به حساب میآیند شما را برای خداحافظی با روشهای سنتی متقاعد نمیکنند؟ یکی از مهمترین عناصر شهری نمای ساختمان است. نمای سرامیکی یکی از نماهای قیمت مناسب و متنوع است که در صنعت نماسازی کاربرد زیادی دارد. امروزه یکی از متداولترین نماهای مدرن ساختمانی، طراحی و اجرای نماهای شیشه ای با سیستم فریم لس میباشد. هزینه های مربوط به اجرای نمای خشک متناسب با نوع متریال و نحوه اجرا متفاوت است. همچنین سوراخ های موجود در بدنه، دارای مقدار زیادی از حجم نما هوا می باشد که همین موضوع باعث کاهش وزن پوشش نمای خشک می شود. این نوع سرامیک به علت دارا بودن سوراخ هایی در بدنه، خاصیت عایق بندی خوبی دارد. سرامیک طرح آجرنما امروزه در طرح های مختلف تولید می شود. سرامیک طرح سنگ آنتیک مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد.

همچنین سرامیک نما طرح سنگ آنتیک دارای طرح و رنگ بندی مناسب بوده و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن را تهیه کنند. قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی چیست و حتی نحوه نصب و روش نصب در قیمت آن تأثیر به سزایی دارد که این قیمت برای مدل نمایان و ارزان ترین مدل نصب محاسبه شده است. در نمای کرتین وال شیشه ای انواع ضخامت های شیشه دوجداره از 18 تا 40 میلیمتر قابل نصب است. به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده میشود. در واقع شما قادر به نصب و اجرای هر یک از نماهای ساختمانی نیستید و تنها باید آن دسته از افرادی که حرفه ای هستند اقدام به نصب و اجرای نماهای ساختمانی نمایند. روش نصب و اجراي سراميك خشك پرسلاني Ventilated system ميباشد كه هوا در پشت آن در جريان است. وجود همين سوراخها در بدنه سراميك درصد قابل توجهي از حجم و وزن نما را ميگيرد. از طرفی نیز خطر شکستن شیشه های پنجره وجود دارد که هزینه تعویض شیشه صرفه ندارد و از طرفی خطر برخورد اجسام به شیشه پنجره و آسیب به افراد درون منزل وجود دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد دتایل نمای خشک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید