چهار اخطار شاخص‌ها در مورد مرگ نمای سنگ شما

سازنده بر اساس کیفیت مدنظر، موقعیت جغرافیایی، شرایط آبوهوایی و هزینه، اقدام به انتخاب مصالح نما میکند. تردید مبنا و جهتگیری خاص خود را داشته است، و تنها آن دم که این به درستی درک گردد، امکان رسیدن به ارزیابی منصفانهای از پیامدهای آن، و از جمله کوششهای پسامدرن اخیر، فراهم میآید. این نوع نما طبق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می گردد. 3. برطرف کردن ناشاقولی: در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. در واقع سنگ یکی از اصلی ترین مصالح برای طراحی و ساخت نمای سازه عمرانی یک سازه محسوب می شود که از گذشته تا به امروز بطور فزاینده مورد استفاده طراحان و سازندگان قرار گرفته است . استفاده از آجر در نما ساختمان به سهولت میتواند مجموع ویژگیهایی که از یک متریال مناسب برای نما مورد انتظار است را برآورده کند.

نمای خشک در ساختمان

نمای خشک به نمایی گفته می شود که در آن برای اتصال پوشش نما به ساختمان، از نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی و بدون ملات استفاده می نمای خشک در ایران شود. نمای شسته در برابر گرد و غبار سریعا آن را جذب و کدر میشود نمای آجر فرسایش بالا دارد در حالیکه نمای مینرال عایق بسیار قوی در برابر رطوبت،حرارت،،صوت و سرما را دارد حتی به جای ایزوگام قابل استفاده است. درواقع استفاده از نماهای سنگی و آجری کاملاً وقت بر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده و ازلحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار مناسب می باشد. طراحی نما به سبک ایرانی، با بهره گیری از مصالح ساختمانی بومیو غالبا از آجر است. این سقف بهره وری ساختمان را بیشتر می کند و علاوه بر این باعث افزایش سرعت چشم گیری در کل فرآیند ساخت و ساز می شود. شاید مد را برای لباس یا کفش بیشتر استفاده کنیم ولی هیچ جمله ای جز این نمیتواند مطلب را به خوبی ادا کند که، سنگ همیشه زیباست. برای استفاده نانو در شیشه ها ابتدا باید درزگیری ساختمان را انجام دهید. نماهای تماماً شیشه از دوران معماری مدرن به عنوان پوشش ساختمان ها به کار می رفتند.

در بحث سازگاری نما با سازه نمی توان از نمای کرتین وال شیشه ای نیز صحبتی به میان نیاورد نمایی که خود خاصیت سازه ای ویژه ای دارد و محاسبات مدول بندی آن می تواند خیال محاسبان سازه و استاتیک پروژه را تا حد زیادی آسوده نماید. اجرای نمای سیمانی معمولا به صورت پاششی انجام میگیرد و در اقلیمهای مرطوب بسیار پرکاربرد است. 4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. هزینه ای که برای نمای کامپوزیت -نمای سنگ و نمای سیمان میشود به ترتیب 7، 4 و 2 برابر نمای مینرال است. به قطع می توان گفت آجر یکی از مواد و مصالحی است که در هر گوشه از طراحی و ساخت نمای سازه عمرانی ما دیده می شود و استفاده از آن در نماهای کنونی به یادآورنده رنگ و بوی گذشته می باشد و این نکته ای جالب توجه برای بسیاری از ما ها می باشد.

این نکته واضح است که با توجه به قیمت مصالح، سازه و زیر سازی های مورد نیاز نما، استفاده از استادکاران مجرب، طراحی مناسب و سایر موارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد، شما برای رسیدن به یک نمای مطلوب نیازمند صرف هزینه و زمان هستید و این المان می تواند در ابتدای مسیر گزینه های مناسب شما را مشخص کند. اجرای نمای سرامیکی با استفاده از ملات و اجرای نمای سرامیک به صورت خشک. نمای خشک با توجه به نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در آن به دو دسته مشهود، نمایان یا Visible و نامشهود، غیرنمایان یا Invisible تقسیم می شوند. بسیاری از نمای سازه ها ارزش تاریخی دارند یا به شکلی هستند که انسان را به گذشته میبرد، مانند نمای سازه آجری. چه عناصری در طراحی نما اهمیت دارند؟ در عصر حاضر طراحی نما برای ساختمان از اهمیت زیادی برخوردار شده است و با توجه به اینکه نمای بیرونی سازه روی ارزش مادی آن تاثیرگذار می باشد از این رو بهتر است شما در هنگام طراحی نما برای ساختمان های مسکونی و تجاری توجه لازم را داشته باشید. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. This  data has  been c᠎re​ated with behsaznama  Con​te nt Generat​or Demov᠎ersi​on​!

دیدگاهتان را بنویسید