چهار اخطار نشانه‌ها در مورد مرگ نماهای مدرن شما

اختلاف رنگ و جنس در طراحی احجام می تواند کنتراست مناسبی در نما ایجاد کند. این پیشنهاد به ویژه در رابطه با ساختمان هایی استقبال می شود که شکست و اختلاف در چند سطح دارند. این امر به مراتب باعث افزایش طول عمر ساختمان نیز، میشود. البته نا گفته نماند که آهک موجود در ترکیبات سازنده ی این نوع سنگ باعث شده تا نتونیم از هر نوع مرمری برای نماکاری استفاده کنیم. در این نقشه تمامی اطلاعات مربوط به نما از قبیل پروفیلهای مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، ابعاد جوش و نوع جوش درج شده است. یا سوال هایی در مورد محل تکیه گاه و اتصال و بخش های اولیه و ثانویه در سازه نما برای ما آشکار نباشند، می پرسیم که همه این ها در طراحی نمای مدرن ساختمان به همان پیچیدگی های کار مهندس طراح بر می گردد. 1- در زیرسازی یا شاسی کشی ابتدا نقشه ای رو برای تعیین ابعادِ پروفیل ها، محل اجرای اون ها، محل های جوشکاری و دیگر موارد تهیه میکنن. هزینه نمای کامپوزیت شامل نوع ورق کامپوزیت، قیمت پروفیل (به عنوان شاسی) و هزینه نصب ورق کامپوزیت میباشد. از آنجایی که چوب هزینه بالایی دارد، همیشه طراحی نمای چوبی بسیار شیک و گران قیمت بوده و به چشم می آید.

ی درونی ساختمان استفاده کنید.

برای مثال برای ساختمانی که در شمال شهر تهران ساخته شده نسبت به ساختمانی که در منطقه ای معمولی در شهرستان های دیگر ساخته می شوند هزینه ی طراحی نمای متفاوتی را باید پرداخت نمود . این بنا که در ریاض عربستان ساخته شده است نمونه ای از نمای مدرن میباشد که به طرز ماهرانه ای تعادل بین سطوح جامد و شفاف را با استفاده از خطوط واضح، حفظ کرده و به زیبایی با بقیه نما در تضاد است؛ ساختار زیبا با هماهنگی در چارچوب شهری در کنار تلفیق سنگ، شیشه،کامپوزیت و تراورتن شنی این نمای بیرونی را چشمگیر کرده است. نماهای مدرن امروزی هویت یک ساختمان را به گونه ای دیگر نمایان میکنند. با این همه رنگ زیبا شما میتوانید هم در نمای بیرونی و هم در نمای درونی ساختمان استفاده کنید. استفاده از سایر طرح ها برای تشکیل شکل هندسی نما هم می تواند با طراحی یکپارچه، بسیار شیک باشد. این ورق ها که با نام فرمیکا نیز شناخته می شوند از لایه های مختلف کاغذ کرافت تشکیل شده اند.

نمای خشک در ساختمان

به همین دلیل برخلاف شباهتش با سرامیک های پرسلانی، آن را متریال با کیفیت تری برای نمای ساختمان می دانند. در برخی پروژه ها شاهد شکستگی های متعدد در سطح نما هستیم که مغایر با ضوابط شهرداری در زمینه کاهش تنوع متریال وشلوغی بیش از اندازه نمای ساختمان است. غالبا در طراحی نمای مدرن ساختمان از چندنوع متفاوت از مصالح استفاده می شود، البته این موضوع به این معنا نیست که بیش از حد تنوع متریال دارد، این گونه از طراحی نما دنبال کننده قواعد معماری مدرن است که دربرگیرنده کنار گذاشتن تزیین های ساختمان و سادگی عناصر استفاده شده در نمای مدرن ساختمان می باشد. این موضوع به دلیل طراحی خارج از قواعد و استاندارد ها، مغایرت با قوانین مشخص شده شهرداری و استفاده بیش از حد از متریال می باشد. درصورتی که سادگی بیش از حد را نمی پسندید و همچنین سبک مدرن را نیز دوست دارید، می توانید از تعدادی مصالح مختلف در طراحی استفاده نمایید.

حفظ یکپارچگی احجام و عدم استفاده از جزییات بیش از حد از موضوعاتی است که نباید فراموش کنید. شما میتوانید با مراجعه به سایتهای آنلاین، از قیمت سنگ نماها خبردار شده و باتوجه به بودجه خود اقدام به خرید کنید. در صورتی که اقدام به طراحی بام در بنا کنید، باید توجه داشته باشید که خط پیشانی ساختمان، پیش َآمدگی و تراز بام با ساختمان های شرکت اجرای نمای سرامیک خشک همجوار متناسب باشد. سنگ نمای ساختمان باید مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی، نور خورشید، مواد شیمیایی مثل باران های اسیدی و . حجم، تم و زوایه تابش نور بر تصویری که ساختمان در شب به خود می گیرد، موثر است. اکنون شما اطلاعاتی در زمینه طراحی نمای مدرن و رومی داشته و باید فاکتورهایی چون قیمت زمین، ریسک پذیری، میزان هزینه، کمیته نما، پتانسیل منطقه، رقبای احتمالی و غیره را بررسی کنید و بهترین تصمیم را برای ساختمان خود بگیرید. گفتیم که نمای ساختمان یک رابط بین محیط خارجی و داخلی آن است. در حال حاضر یکی ازانواع طراحی ها که پرطرفدار، طراحی محیط های چند کاربردی در بنا های مدرن است به صورتی که کاربر بتواند کاربرد یک محیط را در مواقع مختلف تغییر دهد. Art᠎icle was g enerated by G​SA  C on te᠎nt Generator D᠎emover​sion᠎!

دیدگاهتان را بنویسید