چهار تخصصی (انجام) اجرای نمای خشک Loss Remarkably Nicely

میزان برشکاری با توجه به انتخاب قطعات سنگ و نوع اجرای نما, تغییر پیدا می کند. با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است. در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. نمای ساختمان امروزه به یکی از اجزای مهم تبدیل شده است و افراد زیادی در تلاش هستند که از نمای ساختمان برای زیبایی و محافظت از ساختمان استفاده کنند. در حقیقت میتوان گفت از فضایی که در میان دیوار اصلی سازه و نمای خشک آجری به وجود میآید، میتوان به منظور تهویه استفاده کرد و یا اتصالات مختلف را در آنجا تعبیه نمود. این نما مدل های فراوانی دارد و به راحتی نصب می گردد افراد زیادی فقط از آجر برای نما های خود استفاده می کنند زیرا معتقدند که آجر باعث دوام ساختمان می شود و مانند عایق در برابر صدا و آتش عمل میکند در ادامه شما را با انواع سیستم های اجرای آجری و همچنین از اجرای نمای خشک آشنا می کنیم بنابراین برای مطلب بیشتر متن زیر را بخوانید تا با ویژگی های مهم آن آشنا شوید.

نمای خشک چیست

در نهایت با وجود محدودیت ها و مشکلات اجرایی از این دست، نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نمای ساختمان به وجود آمد. بنابراین نیازی به تخریب تمامی نمای ساختمان شما و یا دیوار مورد نظرتان نیست. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید، نگران نباشید چرا که این روش از زمانی که به ایران وارد شده، امتحان خود را در دوام و کیفیت به خوبی پس داده است. یکی دیگر از مهمترین مزایا و ویژگیهای نمای آجر خشکه، دوام و میزان عمر این بناها است. از طریق اجرای این روش، نمای شما در برابر دمای بالا و یا آتش مقاومت قابل توجهی پیدا خواهد کرد. نمای ساختمان مهمترین آیتم هر یک از بخش های بیرونی ساختمان به حساب می آید که افراد زیادی به دنبال استفاده از آن هستند. این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. شرکت آرین همت شهر تیم کاری مجرب و ماهر در زمینه شستشوی نما بدون داربست – نماشویی – شستشوی نمای ساختمان – شستشوی نما با طناب را ارائه میدهد که به خوبی از هنر کار در ازتفاع برای دسترسی به مناطق سخت برخوردارند | هدف ما جلب رضایت شماست.

سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. در حال حاضر انواع گوناگونی از سیستم های نمای خشک مورد استفاده قرار گرفته می­شود. با توجه به صنعتی شدن روز افزون تمامی بخش های زندگی در دنیای امروزی و درگیر بودن تمام افراد با این مقوله و همچنین حس زیبایی شناسی انسان، علم معماری و طراحی ساختمان نیز طی دهه های پایانی قرن بیستم تاکنون با شتابی روز افزون دچار تحول گشته است و به سمت صنعتی شدن پیش می رود که بطور مشخص نمای ساختمان ها نیز تأثیر زیادی را پذیرا بوده که ایجاد و توسعه انواع روش های خشک و مدرن در نماسازی نیز از جمله آنها است که البته سیستم های خشک واجد مزایای بسیار زیادی است که در ادامه در مورد آنها بحث خواهد شد. پیشرفت علم و فناوری و تکنولوژی نما ها طرح های مختلف گرفتند و مقاومت بسیار پیدا کرده اند و با روش های مختلفی نصب می گردد. هر چقدر که این آجر ها به هم نزدیک تر باشند در برابر زلزله بادوام تر هستند همچنین دارای سرعت نصب بسیار بالایی هستند شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بست های مختلف باعث نصب این آجرها می شود مزایای نصب این آجرنما به این روش این است که وزن بسیار پایینی دارد. Po᠎st was g en er​ated wi​th https://behsaznama.com Conte nt Ge᠎nerator DE MO.

راک استار بودن در صنعت شما یک موضوع اجرای نمای خشک است

نیازمند تخصص در این زمینه می باشد تا به خوبی نصب شود؛ زیرا در صورت درست نصب نشدن، آجرها در گذر زمان کنده می شوند. پروفیل نمای خشک : پروفیل نمای خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن پروفیل نمای خشک در چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود. 6. این روش جهت جلوگیری از هدر رفتن آب بسیار مناسب است چرا که به صورت خشک اجرا میگردد. در اجرای این نما، فاصله میان آجر و ساختمان شما مسیری بسیار مناسب برای عبور دادن لولهها و سایر تاسیسات ساختمانی است. امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند.

اجرای نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد این مطلب لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید