چهار حقایق ساده درباره اجرای نما توضیح داده شده

بنابراین بایستی به قوانینی که برای طراحی نما وضع شده احترام گذاشت و برای اخذ تاییدیه نما تمام ضوابط آن را رعایت کرد. معمولا برای شناسایی و تفکیک طرح های مختلف تولیدی از نظر رنگ ؛ طرح و سایز از نماد کد محصول استفاده می شود و از آنجا که محصولات تولیدی با درجات ختلف کیفی عرضه می شوند ، قبل از خرید و نصب لازم است به یکسان بودن کد طرح و درجه کیفی درج شده روی بسته بندی کاشی توجه نمود. نمای تراکوتا معمولا با فاصله از نمای اصلی نصب می شود. امری کاملا ضروری است ودر صورت وجود خرابی و نقصان در سطح زیر کار باید آسیب دیدگی های آن به طور کامل بر طرف شود و بعد کار نما سازی روی آن صورت گیرد زیرا در غیر این صورت این خرابی ها به مرور زمان به نما هم منتقل شده و باعث آسیب دیدگی آن می شود . آلاچیق یک سازه مسقف در باغ و محوطه است که بنا بر نوع کاربری، می توان چهار و یا چند وجه آن را، محصور کرد. مدخل لايق توجه دره در طراحی نمای رومی، طراحی مختص و محصور منحط به منظور فرد برای هر ساخت است، زیرا معادل اندازه گيري ستونها و سرستونها می بایست مشابه با پايه نهاد طراحی گردد و دراي ليست کپی برداری از طرح ويلا دیگر این سازگاري از بین می وراج روده درازي. Post was gen erat ed by G᠎SA C ontent G᠎enerator DE MO.

نمای خشک مدرن

برای جلوگیری از جلب توجه بستها، میتوان آنها را با رنگهای کورهای متناسب با رنگ سرامیک، رنگ نمود. البته میتوان گفت با استفاده از نمای چوب و یا نمای آجری و کمی خلاقیت نما های این چنینی در کشور خودمان ایجاد کنیم.تنها کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنید. تمام سنگ ها اعم از سنگ تراورتن؛ سنگ مرمر، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت را میتوان بصورت اسلب تولید کرد.سرامیک و کاشی اسلب سایز بزرگ به جهت نمایش سطح بزرگ بسیار زیبا می باشد. به همین جهت معماران در دهه های اخیر در طراحی خود از سرامیک سایز بزرگ استفاده میکنند.عمده استفاده سرامیک اسلب در لابی ها و سالن های بزرگ میباشد همچنین از سرامیک اسلب با ضخامت بیشتر از 2 سانتی متر در تولید محصولات تزئینی استفاده میشود.از سرامیک اسلب ( سرامیک سایز بزرگ ) در تولید روشویی نیز استفاده میشود.یکی دیگر از کاربردهای سرامیک سایز بزرگ استفاده در لایت باکس ها میباشد. در زیر ، انواع مختلف نما یا دیوارهای خارجی که در حال نمای ویلا دوبلکس حاضر در معماری استفاده می شود ، و همچنین مشخصات هر یک از آنها توضیح می دهیم. در صورتی که قصد دارید آلاچیق تان را محصور کنید و به طور همزمان دید کامل به محیط داشته باشید، بهترین گزینه می تواند استفاده از پنل های نمای خشک شیشه ای باشد.

آلاچیق باید دید مناسب به اطراف به خصوص طبیعت یا آبنما داشته باشد. نمای هر ساختمان، چشم انداز خارجی آن ساختمان است که در معرض دید همگان قرار دارد، از آنجایی که هر شهر مجموعه ای از فضاهای تفریحی، تجاری و ساختمان مسکونی است، طراحی نمای هر ساختمان موجب زیبایی بصری فضاهای شهری می شود. در اجرای نمای این ساختمان، از نمایی مدرن با ترکیبی از شیشه و متریال های محتلف استفاده خواهد شد. این طرح در صورتیکه مغایرتی با الزامات طراحی در استان نداشته باشد، مصوب شده و به مالک جهت اجرا تحویل داده می شود . این محصولات مستلزم توجه و احتیاط بیشتر می باشد . در بکارگیری مواد شیمیایی اسیدی و قلیایی در مجاورت محصولات کاشی حتما به غلضت آن توجه شود. توجه داشته باشید، در صورت استفاده از فلز برای ساخت آلاچیق، برای جلوگیری از پوسیدگی آهن، باید به صورت دوره ای، آن را رنگ آمیزی کنید. علاقه ی کارفرما به متریال آجر منجر به استفاده ی آن به عنوان پوسته دوم در نمای ساختمان همانند پرده نشد. برای نظافت چربی و روغن ها می توان از حلال های شیمیایی در دسترس استفاده نمود. پر مایه مناسب و متراکم برای زیبایی بیشتر و نیز ممانعت از نفوذ آب و رطوبت به داخل دیوار نما و دیوار های زیرین .

هزینه اجرای نمای خشک

᠎Th᠎is art​ic᠎le has be en ​do᠎ne wi​th behsaznama Con tent  G᠎en​erator Dem oversion!

مجری نمای سرامیک خشک

توجه داشته باشید در صورتی که تمایل دارید در بعضی از فصول آلاچیق به صورت محصور باشد و در بعضی فصول دیگر از آلاچیق بدون دیوار استفاده کنید، باید از دیوار های آکاردئونی و با قابلیت جابه جایی، استفاده کنید. آجر کاری اغلب مصالح نمای خارجی ترجیح داده می شود، اما ساختمان های تجاری مدرن با استفاده از دیوارهای سبک فولادی (که پر کننده های دیوار نامیده می شود) به طور موثری جایگزین آجرکاری سنتی شده است. در اصل از آلاچیق ، بیشتر در محوطه های بزرگ مانند باغ ها، برای لذت بردن هر چه بیشتر از فضای طبیعت، استفاده می شود. در یک کلام نمای ساختمان مسکونی باید به گونه ای باشد که محیطی سرشار از آرامش و امنیت را برای ساکنین فراهم نماید. از چیدمان خوابیده انواع محصولات به ویژه محصولات رستیک اکیدا ممانعت بعمل آید و حتما چیدمان بسته های کاشی به صورت تیغه ای انجام گیرد . مهندسین معمار که در زمینه طراحی و اجرای نما به ویژه طراحی نمای مسکونی، فعالیت دارند این مسئله را به خوبی میدانند که هر چقدر نماها به یکدیگر نزدیک­تر طراحی شوند، به لحاظ بصری حس بهتری را در مخاطب ایجاد خواهند کرد. توضیح: طرح های رستیک مانند سایر طرح ها ممکن است دارای چیدمان ویژه یا رندوم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید