چهار داستانی که درباره اجرای نمای کامپوزیت نمی‌دانستید

استفاده از نمای کامپوزیت نیز پس از بررسی نوع ساختمان و بر اساس نوع کاربری و استفاده از آن توسط ما ارزیابی و پیشنهاد داده می شود. ولی هر ساختمان نوساز پس از گذشت چند سال از عمر مفید خود دچار آسیب هایی میشود. استفاده میشود .به جهت اهمیت آن در باز سازی نمای ساختمان و همچنین کاربرد ضد زلزله و بعضاً بدلیل خاصیت عایق بودنش، نوع و نحوه اجرای آن بسیار مهم میباشد.مهم ترین نکته در نصب نمای کامپوزیت توجه به اسم خارجی این محصول میباشد که ترکیب سه کلمه aluminum composite panel میباشد و این بدین معنی است که سازنده اولیه این محصول تاکید بر ساخت و نصب این ورق ها بصورت پانل یا همان کاست های شیار خورده داشته است . علاوه بر موارد ذکر شده، انعطاف پذیری بالای این پانل ها، آنها را در بین سازندگان و کارفرماها بسیار محبوب نموده است. سیستم کرتین وال (Curtain Wall) معادل فارسی دیوار پرده ای، حائل بین دو فضای سخت و سنگین و دیگری نرم و ظریف است.  This h as  be᠎en created wi​th behsaznama Con te nt Gener at​or Dem ov ersi​on!

5 اصلی مزایا نمای کامپوزیت چیست؟

این نما از پروفایل های آلومینیومی طراحی شده و با شیشه فضای بین فریم های آلومینیومی پر می شود. که در آن شیشه به وسیله ی اتصالات نقطهای به سازه متصل میگردد. یکی از نماهای ساختمانی پر کاربرد که امروزه بسیار برای نما های ساختمان های اداری و تجاری به کار می رود نمای کامپوزیت می باشد نمای کامپوزیت نیز همانند نمای کرتین وال از جمله نما های مدرن می باشد و خصوصیاتی را با نمای کرتین وال مشترک می باشد همچنین تفاوت هایی با نمای کرتین وال دارد که در ادامه به آن می پردازیم پس به ما در ادامه همراه باشید . شرکت توسعه نمای مدرن آراد با بیش از ۱۰ سال تجربه و اجرای بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای به کار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راهحلهای خلاقانه و مدرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. روش اجرای نمای کامپوزیت بسیار مهم است، محول کردن اجرا به دست استاد کاران و داشتن این ایده که زیر پوسته نما دیده نمیشود پس میتوان از هر پروفیل با هر مقطعی استفاده کرد باعث شده که در تندبادها ورقهای کامپوزیت از نما جدا شود، در بارانهای شدید آب به داخل ساختمان وارد شود، شره آب بر روی ورقهای جا بیاندازد، ورقهای کامپوزیت در نمای کامپوزیت خیز دار به نظر برسد، و هزاران عیب و ایرادی دیگری که در نمای کامپوزیت در حال حاضر مشاهده میگردد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت آرماتوربندی در سال 1401 پس از شروع سال جدید و ثبات قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. همانطور که در اوایل تولید ورقهای کامپوزیت، ضخامت لایهها بیشتر بوده است و ورقها کیفیت خیلی بالاتری داشتند، هستهورقها هم کیفیت بالایی داشته است. طراحی، تهیه و اجرای نمای کامپوزیت در کرج و استان البرز،طراحی، تهیه و اجرای نماهای مدرن ساختمانی، کامپوزیت، چوب و فریم لس با قیمت مناسب و بدون واسطه توسط شرکت مهندسی سازه پارسا گستر مجری نمای کامپوزیت در کرج با سالها سابقه موفق در زمینه اجرای نماهای مدرن ساختمانی در استان البرز. “گروه مهندسی گارنت” فعالیت خود را در سال 1382 در زمینه فروش، طراحی، نظارت و اجرای نمای کامپوزیت در مشهد آغاز نموده است.افتخار ما بهره گیری از نیروی متخصص و کارشناسان توانمند می باشد،تا بتوانیم با مهندسی دقیق در طراحی و اجرا در پروژه های بزرگ و نماسازی با شما باشیم .

3 موفق‌ترین نمای کامپوزیت شرکت‌ها در منطقه

شرکت آرمن مجموعه ای پویا و مدرن بوده که فعالیت خود را در صنعت نماهای خشک از جمله سیستم شیشه ای کرتین وال، نمای مدرن اسپایدر، نمای کامپوزیت ، نمای سرامیک و … در سراسر جهان شرکت های زیادی فعالیت میکنند که قطعاً تمامی آنها نمیتوانند در فهرست بهترینها قرار گیرند. ورق های آلومینیوم کامپوزیت طرح چوب ، در طی فرایند پیچیده تکنولوژی رنگ فلوروکربن تولید شده و تمامی مزایای دیگر ورق های کامپوزیت آلومینیومی را دارند. در یک دهه گذشته استفاده از ورق آلومینیوم کامپوزیت در ایران بسیار گسترش یافته است که این استفاده گسترده می تواند دلیلی بر مزیت های این متریال باشد. ورق های کامپوزیت دارای رنگ ها و ضخامت های متنوعی هستند. از زمانی که زیبایی ظاهری،آسایش حرارتی و صوتی و ایمنی هر چه بیشتر محل زیست بشر و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی برای ساختمان ها مد نظر قرار گرفت، ایجاد نماهای با مصالح و شیوه های اجرایی متفاوت و متنوع در دستور کار سازندگان ساختمان ها قرار گرفته است. انتخاب مصالح مناسب و جدید زمینه را برای طراحی نوآورانه مطابق با الزامات مهندسی- فنی در ساختمان گسترش می دهد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید