چهار راه‌هایی که اجرای نمای خشک آجری به شما کمک می‌کند تجارت بیشتری داشته باشید.

جهت زیرسازی نماهای چوبی روی سطوح صافی که سفت کاری آن آجر، بلوک و یا مصالح مشابه باشد، می توان با اندود کردن توسط ملات ماسه و سیمان بصورت کاملا تراز و شاقول، به ضخامت حداقل 5 سانتی متر زیرسازی کاملاً مناسبی برای نصب چوب ایجاد کرد. 40 و با فواصل منظم (با توجه به نوع چسب و همچنین ابعاد و اندازه قطعات نازک کاری متفاوت خواهد بود) شاسی کشی کرده و پس از آن با استفاده از چسب، قطعات را به شاسی کشی می چسبانند. در روش اول با استفاده از گیره های مخصوص که زبانه چوب نما در داخل آن قرار می گیرد می توان عملیات نازک کاری نهایی را اجرا نمود و در روش دیگر می توان با استفاده از پروفیلهای چوبی و یا آلومینیومی و عمود بر جهت ترمووود نما، بستر مناسب جهت نصب چوب نما را فراهم آورد. پس از نصب پروفیلهای عمودی، پروفیلهای افقی را که در حقیقت نگهدارنده اصلی سنگ و یا سرامیک می باشد، بوسیله پیچ و یا پرچ روی پروفیلهای عمودی نصب می کنند. در نهایت شما را در تهیه و خرید مطمئن نمای GFRC برای ساختمان راهنمایی مینماییم. یک طراحی نورپردازی نمای ساختمان موفق مثل نورپردازی در طراحی داخلی مواردی را مانند چگونگی عمق دید ،جذابیت های ساختمانی و زیبایی شناسی آن ، مسائل اقتصادی و مصرف انرژی را شامل میشود.

اتصالات نمای خشک

لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را مجموعه ها دارا است. استفاده از درپوش های ویژه در Face cape و نبود این درپوش ها در Full Frameless از بارزترین موارد تفاوت بین دو سیستم نمای کرتین وال است. بین دو روش اجرا از لحاظ کیفیت تفاوت بسیاری وجود ندارد و انتخاب روش نصب بیشتر بر عهده طراح نما می باشد. در بیشتر مواقع جهت نصب چوب برروی نما، نمی توان از ملات های ماسه سیمان استفاده نمود. آجرها مصالحی هسنتد که در ایران از دیر باز استفاده ی فراوانی داشتند که محبوبیت و کاربرد این مصالح بیشتر به علت فراوانی خاک مخصوصا خاک رس در کشور ماست. در جی اف آر سی (GFRC) از الیاف بتنی و مواد افزودنی برای بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی بتن استفاده میشود. در این روش امکان عایقکاری حرارتی و صوتی فراهم است. با توجه به اتصالات شاقول که به عنوان اولین اتصال سیستم نمای خشک به ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد امکان اصلاحات احتمالی ناشی از خطای انسانی به راحتی ممکن خواهد بود پس از نصب اتصالات شاقول اجزاء قائم با فواصل متناسب محاسبه شده نصب خواهند شد و پس از أن اجزاء افقی با توجه به ابعاد و نوع آجر انتخاب شده مورد استفاده قرار خواهند گرفت و در آخر آجر شیار دار نصب و نسبت به بند کشی با پودر بند کشی خاص تعریف شده برای نمای خشک اقدام می گردد.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

قابلیت تنظیم و رگلاژ یکی از مشکلاتی که در روش های سنتی معمولاً شاهد هستیم، ایجاد درزهای غیر همسطح است که بعد از دوغاب ریزی بدلیل جابجایی سنگ و غیره و خارج شدن از رگلاژ اولیه صورت می گیرد و معمولاً هم بدون تخریب قابل اصلاح نیست ولی در روش های اجرای خشک بدلیل آنکه در اجرا از مواد سخت شونده (ملات) استفاده نمی شود می توان در حین اجرا و حتی پس از اتمام کار به سادگی نسبت به رگلاژ خطاهای احتمالی حتی در حد میلیمتر اقدام نمود و حتی طی سال های بهره برداری نیز امکان جابجایی و اصلاح تک تک سنگ ها یا سرامیک ها و … در این روش از هیچ ملات و چسپی استفاده نمی شود و قطعه ها به وسیله ی پیچ و ریل و قطعه های فلزی در اجرا می شود. این قیمت ها بر اساس جمیع فعالیت ها بوده و در انواع طراحی نما کلاسیک، مدرن و ترکیبی با هم متفاوت هستند. تولید پانل GFRC در مقایسه با پانل پیش ساخته، دور ریز و ضایعات کمتری تولید میکند. This content h as ​been done by https://behsaznama.com Content  Generator DEMO!

دیتیل اجرای نمای خشک

نمای کرتین وال شیشه ای مدرن را می توان با چندین گزینه شیشه، چه در داخل، چه در خارج و چه به صورت ساختاری نصب کرد. ماندگار در خاورمیانه با ترکیب طراحی صنعتی و علم مهندسی روز و با توجه به پیشرفت روشهای اجرائی نوین ساختمان در ایران اقدام به سرمایه گذاری در بهبود و ابداع دیتیل های اجرائی برای اجرای نمای آجری به صورت خشک نموده و علاوه بر طراحی و تولید جزئیات جدید اجرای نمای خشک آجری تسهیل روش های نصب نوین را در برنامه کار خود دارد. همچنین ایرانی ها در گذشته از خشت های گلی که یکی از نمونه های قدیمی آجرهای امروزی هستند به عنوان نمای آجری استفاده می کردند. و اما شستن نما با داربست به مراتب بدلیل عدم استفاده از هارنس و کربند ایمنی – ایمن نبود چوب بست که وزن شمارا تحمل میکند – در هنگام طوفان و باد شدید اصلا توصیه نمیشود زیرا خطرات جانی و مالی دارد – احتمال سرگیجه و بیهوشی فرد بالاست و در این صورت شقوط قرد حتمی است.

دیدگاهتان را بنویسید