چهار راه‌های مضحک ساده برای بهبود نمای سنگ شما

با آنکه نما وظیفه داشت حایلی بین انسان و تهدیدهای خارجی باشد، ولی میبایست نقش ارتباط میان درون و بیرون، خصوصی و عمومی، خلوت و شلوغ، مصنوعی و طبیعی را ایفا کند. یکی از سنگ های میان رده در بین سنگ های تراورتن که در شرایط آب و هوایی خیلی سرد نیز مقاومت خوبی دارند سنگ تراورتن طرق است. سنگ گرانیت کمترین جذب آب را در بین سنگ های ساختمانی دارد و معمولا آب را از خود عبور نمی دهد . همین امر باعث میشود طرح سنگ حالت ابری و خود بگیرد این سنگ در دیگر گونه ها با دمای بالا تشکیل میشود. در قسمت کامنت ها می توانید سوالات خود را در خصوص این مقاله بپرسید؛ و یا اگر به دنبال موضوعاتی در خصوص آجر و نما هستید حتما این موضوع را در کامنت برایمان قرار دهید. در ادامه قصد داریم هردو مورد را بررسی کنیم تا بتوانید بهترین متریال را برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید. این بلوک باید در مراحل مختلف پردازش شود تا به نمای سنگی تبدیل شود. باید برای نصب سنگ مورد نظر در بخش نماسازی ساختمانی شرایط بستر سازی مناسبی ایجاد شود مثلا سنگ تراورتن قبل از نصب باید کاملا تمیز و صاف کنید.این نکته حائز اهمیت است که هر گونه قطعه ای مثل: لمینت، ورق هایی که پیش بر روی کف نصب شده بودند باید کلا تعمیر یا از بین بروند .  This con tent has be᠎en w​ritten by G SA Content Generator  D​em​ov​er᠎sion .

سیستم های مدرن نما

برخی سنگ ها بدون خلل و فرج در سطح خود می باشند که باید حتما اسکوپ شوند تا ماندگاری آن ها افزایش یابد. ساختار لایه بالایی دارند در کارخانه ها برمی ضایعات سنگ تراورتن کار می شود و به ابعاد مختلف آن ها را در می آورد این سنگها استراحت سنگهای آنتیک نام دارد سنگ های آنتیک مصرف دکوراتیو دارند و در بخش از نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. انسان برای حفاظت خود در برابر عوامل جوی و اقلیمی از یک طرف و حیوانات موذی و انسانهای مزاحم از طرف دیگر، فضایی به نام خانه را برای خود ایجاد کرد. برای همین در سالهای هفتاد و هشتاد میلادی عکسالعمل شدید میان ساکنان در این مورد معماران را به تجدید نظر جدی مجبور کرد. بنابراین می توان از آنها به عنوان یک پوشش نامرئی ، مقاوم در برابر آب و آلودگی در برابر اشعه ماوراء بنفش سطوح متخلخل بستر ، صرف نظر از این که سطح آن یک سنگ طبیعی مانند ماسه سنگ ، بتن ، مایل به زرد ، آجر خاک رس یا تخته سنگ است استفاده کرد.

نصاب نمای سرامیک خشک

روکش نانو سنگ نما ، آجر و بتونی یک پوشش با کارآیی بالا با استفاده از فناوری نانو برای محافظت از سطوح معدنی مانند سنگ طبیعی ، بتون ، آجر ، سنگ فرش و مواد سیمانی است. مثل هر ترسیمی در اتوکد، طراحی نما برای انتقال اطلاعات استفاده میشود. حالا روی هر بخشی از خطوط متقاطع که کلیک کنید پاک میشود. پلان یک ساختمان، ترسیمی روی یک صفحه افقی است که آنچه را که از بالا میبینیم نشان میدهد. نما، ترسیمی روی یک صفحه عمودی است که وجوه مختلف ساختمان را نشان میدهد. اگر به هنگام خرید سنگ به این شرایط توجهی نشود، ممکن است با تغییرات شرایط آب و هوایی نمای ساختمان تغییر شکل دهد و باعث شکستگی و یا ترک خوردن سنگ به کار برده شده در نما شود. اما سنگ ها در هر نوع آب و هوایی سازگار نیستند و با تغییرات یهویی دما نیز امکان ترک و شکستگی در آنها وجود دارد. یکی از بهترین سنگ های نما برای ساختمان که از سالیان پیش تا امروز توانسته است به خوبی امتحان خود را پس داده و جز بهترین انتخاب ها در نمای ساختمان باشد، سنگ تراورتن عباس آباد است. سنگ عباس آباد در تحقیقات تیم ما جز بهترین سنگ ها در نمای بیرونی و در شرایط خیلی سرد است. Post w​as g enerated by G᠎SA Con​tent Gen᠎erat or Demov᠎ersion !

اجازه نمی دهد که آب از مواد جلوگیری کند و از این رو در زمستان از انجماد پیاده روها ، پله ها و سایر سطوح جلوگیری می شود. تولید انواع سنگ های ساختمانی تراورتن و مرمریت در کارخانه سنگبری کالاساخت و وارد کردن آن به یک سایت جامع و کامل با داشتن اطلاعات دقیق و مشخصات فنی درست و صحیح می تواند هر مشتری را در انتخاب درست و آگاهانه راهنمایی کند. اتوکد یکی از نرمافزارهای شناختهشده و پرکاربرد در مهندسی معماری و ترسیم نقشههای ساختمانی است. نقشه نما یک ترسیم رایج و تکنیکی معماری و مهندسی برای ارائه گرافیکی معماری است. می باشند. در این نماها از انواع سنگ های نما مانند سنگ تراورتن استفاده شده است. قطعا میدانید که نمای ساختمان به دلیل اینکه در معرض عوامل مخرب خارجی مانند باد، باران و … تراورتن به مانند کربنات کلسیم به طور خاص دارای رنگ سفید است اما ناخالصیهای موجود در آن موجبات تغییر رنگ را فراهم میکنند. از خود تغییر رنگ نمی دهد . این سنگ با داشتن رنگ سفید بسیار روشن تا کرم تیره تنوع بالایی در رنگ و نقش دارد و به صورت موج دار و بی موج برش داده می شود.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از شرکت بهساز نما ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید