چهار معقول روش‌ها به استفاده از نمای خشک

یکی دیگر از سیستم های اجرایی نما سیستم نمای خشک نحوه اجرای نمای سرامیک خشک است. یکی از پرطرفدارترین نماهای ساختمانی نمای آجری است. همچنین برای ساختن نمای آجری باید از آجرهای مخصوص به این امر استفاده شود. برای ایجاد نمای آجری باید آجر مورد نظر بر روی دیوار نصب گردد که این امر دارای روش های متفاوتی است. اکنون در این مقاله می خواهیم به انواع روش های نصب آجر بر روی نمای ساختمان بپردازیم؛ پس مارا در این امر همراهی کنید. دومین بخش برای نماکاری سنگی ساختمان، داشتن اطلاعات کافی راجع به قیمت انواع سنگ های ساختمانی هست. نمای ساختمان مهمترین آیتم هر یک از بخش های بیرونی ساختمان به حساب می آید که افراد زیادی به دنبال استفاده از آن هستند. نمای رومی به نوعی سبک کلاسیک داشته و با توجه به این که در این سبک از مصالحی مانند سنگ مرمر و گرانیت و تراورتن استفاده میشود در مقایسه انواع نمای ساختمان کمی گرانتر از بقیه انواع نما به حساب میآید. درسیستم نمای خشک ابتدا یک عایق حرارتی به طور مستقل با اتصال مکانیکی یا چسب به بدنه ساختمان محکم میشود سپس چهارچوب یا اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب، فولاد یا آلومینیوم میباشد به ساختمان متصل شده تا نمای خشک با رعایت فاصله از عایق حرارتی بر روی چهارچوب نگهدارنده قرار گیرد.

قیمت سنگ نمای خشک

Data was c᠎reat ed by behsaznama Conte᠎nt Generator  DEMO.

نمای خشک نمایان

طراحی و ساختن نمای ساختمان با استفاده از آجر باعث می شود نما زیبایی فوق العاده ای به خود بگیرد. این نمونه نما که به عنوان نمای شیشه ای نیز شناخته می شود، با استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مستحکم می شود و شیشه ها به عنوان نما شناخته می شوند. روش نصب نمایان (VISIBLE): در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. پس تا میتونی در انتخاب سنگ کار دقت کن و حتی با مشتریان قبلیش صحبت کن. در این مرحله شما باید اطلاعات کافی راجع به انواع سنگ ها داشته باشین تا بتونین بسته به نیازی که دارین سنگ مورد نظر رو انتخاب کنین. اگرچه مشخصات آن بسته به نیاز پروژه متفاوت خواهد بود، اما نمای کرتین وال شیشه ای مدرن عناصر مهم را در نظر می گیرند، از جمله تأثیرات انبساط و انقباض حرارتی، نوسان و حرکت ساختمان و بازده حرارتی.

Th​is  post h as ᠎be en c reat ed wi​th the ​he lp ᠎of behsaznama Con te​nt Gene​rator ​DEMO​.

در نهایت هم باید یک سنگ کارِ مناسب و حرفه ای انتخاب کنین. با این وجود اگر در انتخاب مصالح مناسب و ساخت دقت نشود می تواند هزینه تمام شده هر متر مربع را بالا ببرد. علاوه بر این ها، سنگ کاری نما مقاومت و طول عمر ساختمان رو هم بالا میبره و از هدر رفت انرژی های گرمایشی و سرمایشی داخل خانه جلوگیری میکنه. نرده شیشه های ریلی با دارا بودن فاکتور متریال آلومینیوم و روکش های با تنوع رنگ بسیار بالا گزینه ای خلاقانه و قابل اطمینان جهت استفاده در پروژه های مختلف تجاری و اداری می باشد . در عصر حاضر، نمای کرتین وال شیشه ای اهمیت بالایی پیدا کرده است. نمای کرتین وال مدرن، سیستم های واحدی هستند که طبق طراحی در کارخانه های مجهز تولید می شوند و بعد از حمل آنها به پروژه توسط نیروی حرفه ای و متخصص در محل خود مونتاژ می شوند. با افزایش تعداد ساختمان های بلند، سیستم های سازه ای کرتین وال مدرن روز به روز پرتقاضا تر می شوند.

سیستم های مدرن نما

یادتون باشه که مهارت سنگ کار، تاثیر زیادی در افزایش کیفیت و اجرای درست و اصولی نما کاری ساختمان داره. کیفیت انجام زیر سازی، در اجرای سنگ کاری اصولی، اهمیت زیادی داره. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. امروزه سنگ های مصنوعی نیز وجود دارند که هیچ تفاوتی به لحاظ طرح و رنگ با سنگ های مصنوعی ندارند و چه بسا در نگاه اول شما نتوانید تشخیص دهید نمای مقابل از سنگ طبیعی است یا از سنگ مصنوعی. همچنین یاد میگیریم که برای سنگ کاری نما، میشه از سنگ های طبیعی مثل گرانیت و یا سنگ های مصنوعی مثل سرامیک استفاده کرد. نمای بتنی پیش ساخته دارای مناطق پیوسته روکش سنگ تراشی است که به طور طبیعی نفوذ پذیری هوا کمی دارند بنابراین عموماً ورود هوا با جزئیات خوب در سطوح با کمک پنجره ها، درها و سایر بخش ها کنترل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید