چهار نکته درباره نمای خشک که نمی‌توانید از دست بدهید

در طراحی نماهای تجاری و صنعتی مزایای این نما بر معایب آن پیشی میگیرد ومناسب این نوع نماها می باشد. همان طور که گفتیم کاغذ دیواری ها عناصری قدرتمند هستند چرا که تنوع بسیاری در طرح و رنگ آن ها دیده می شود و شما دست بازی برای انتخاب آن ها دارید. هرگاه مادهای نسبت به نور و حرارت خورشید مقاوم باشد، بدین معنی است که با سرعت بسیار کمتری نمای و جلوه اولیه خود را از دست میدهد و میتواند طول عمری فراتر از تصور داشته باشد. کاغذ دیواری ها اغلب از چاپ و ایجاد یک نمای دکوراتیو بر روی سطح یک لایه ی آستر مانند، مثل کاغذ، پارچه یا نظایر آن ساخته می شوند. کاغذ دیواری ها به تنهایی می توانند یک سبک دکوراسیون را در خانه ایجاد کنند، مثلا اگر می خواهید فضایی به سبک کلاسیک داشته باشید، فقط انتخاب درست مبلمان ها نمی تواند کافی باشد، دیوارپوش هایی با رنگ هایی که معرف سبک کلاسیک باشند هم برای فضا احتیاج است.

روش اجرای نمای خشک

در تمام مراحل کار لازم است سنگ ها درست محافظت شوند.همچنین باید به سطح خارجی،به خصوص در گوشه ها یا بخش های برجسته ی تزئینی،توجه ویژه شود.برای این کار می توان از قطعات باریک چوب،پارچه کنفی یا روکش پلی اتیلن استفاده کرد.از این روکش برای محافظت سنگ در برابر باران و برف نیز می توان بهره گرفت. این نوع زیر لایه دارای ویژگی خاصی است که هنگام خیس شدن تغییر ابعاد نمی دهد بنا براین برای نصب کاغذ دیواری هایی از این دست می توان چسب را به دیوار زد که سرعت عملیات نصب بیش از زمانی است که چسب را به کاغذ میزنند. نمای خشک با توجه به نوع قرارگیری اتصالات مورد استفاده در آن به دو دسته مشهود، نمایان یا Visible و نامشهود، غیرنمایان یا Invisible تقسیم می شوند. در مرحله بعد، ریلهای آلومینیومی با مقطع مشخص در آکس نبشیهای آهنی بهوسیله براکت های آلومینیومی با دو سوراخ لوبیایی به زیرسازی متصل میشوند.

C ontent was cre᠎at᠎ed ​by G᠎SA Conte nt  G᠎ener᠎at᠎or​ Demoversi on .

سیستم های مدرن نما

پس از اجرای کمربندیهای آهنی زیرسازی، برای حذف خطاهای احتمالی سازه، نبشیهای آهنی با شیارهای لوبیایی روی کمربندیها مطابق با آکس بندی ارائهشده در نقشههای اجرایی، نصب میشوند. ورقها بهوسیلهی شیارهای چکمهای تعبیهشده، بهصورت ریلی روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب میشوند. بنابراین نما آن بخش از ساختمان است که از فضاهای عمومی (خیابان، میدان) دیده میشوند. شرکت بهین نما گستر سرمد، با نام تجاری بهین نما فعالیت خود را در بخش های مشاوره، ساخت و اجرای پوسته ی خارجی ساختمان و اجزاء آن متمرکز نموده است . تاسیس گردید و با تکیه بر تکنولوژی های روز دنیا شروع به فعالیت نمود. مکان پروژه و میزان دسترسی به بازار تهیه مصالح از عوامل موثر بر قیمت میباشد. پشم سنگ لحافی فویلدار در مکان های مرطوب سیستم های تهویه و تجهیزات با دمای پایین استفاده میشود. الف: واژهی پرسلان به محدودهی وسیعی از محصولات سرامیک گفته میشود که دمای پخت بالایی دارند. همه ما به خوبی می دانیم که پاییز به خاطر رنگ های جلوه گرش به جادوگر فصل ها مشهور است چرا که رنگ های جذابش چشم هر بیننده ای را خیره می کند و نمایی تازه و پر انرژی به فضاهای داخلی خانه می بخشد، کاغذ دیواری ها جلوه ای مدرن در خانه شما هستند، پس شما هم در موقع انتخاب کاغذ دیواری ها از رنگ هایی مانند نارنجی، بلوطی، کرم و قهوه ای استفاده کنید، البته باید دقت کنید که این کاغذ دیواری ها باید با مبلمان های خانه شما هم هماهنگی داشته باشند. This po᠎st h​as  been w ritten wi th t he  he​lp of G᠎SA Conte᠎nt Generator D emoversi on.

6 نکات نجات بخش درباره هزینه اجرای نمای خشک

In-register Paper-Backed Vinyl : این نوع کاغذ دیواری هم از لامینیت کردن ورقه ای از وینیل جامد روی زیر لایه کاغذی ساخته می شود منتها برای برجسته کردن نقوش و افزودن کیفیت نمای آن، لایه دکوراتیو بوسیله حرارت داغ زده (embossed) می شود. Paper Backed Vinyl / Solid Sheet Vinyl : در این نوع کاغذ دیواری، لایه دکوراتیو که به شکل یک لایه جامد از وینیل است بر روی یک زیر لایه کاغذی لامینیت می شود. طبیعی است که توجه بهنما در رأس کار قرار میگیرد همانطور که میدانیم نما بهترین معرف یک ساختمان است. نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. بهصورت کلی، سیستم هنگینگ به سیستم فیکس برای داشتن نمای کامپوزیت آلومینیومی بادوام بالاتر، اولویت دارد. 6 – هزینه نمای ساختمان: امروزه اجرای نما یکی از مراحل پرهزینه ساخت و ساز می قطعات نمای خشک باشد. Coated Fabric : این نوع دیوارپوش از یک زیر لایه پارچه ای تولید می شود که با وینیل یا آکلریک مایع پوشیده شده و سپس طرح مورد نظر بر روی این پوشش چاپ می شود. Post was cre​at ed by G᠎SA C ontent G᠎enerat᠎or D​emov᠎er sion᠎.

دیدگاهتان را بنویسید