چهار و نیم بسیار ساده چیزها می توانید انجام دهید برای صرفه جویی در مقدار زیادی نمای کامپوزیت

از جمله پروژه های اجرا شده توسط گروه مهندسی گارنت میتوان به پروژه های آرمان ، هتل الماس 2، بازار بزرگ اطلس، برج آبشار2، برج مشهد و… نمای کامپوزیت یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان ها و از جنس ورق آلومینیوم بوده که به صورت پنل های مشخص و با ابعادی که توسط طراح نما تعیین گردیده اجرا می شود. پرمیوم باند با ترکیب کردن تکنولوژی های جدید با تکنولوژی های قدیمیتر، محصولات جدیدی را به بازار عرضه کرده است که دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله دفع فوق العاده گرد و غبار، دفع رطوبت، درخشندگی بالا، پاکیزگی بلند مدت و مقاومت بالا در برابر اسیدها و مواد قلیایی میباشند. این محصول جدید که حاصل بروزرسانی دانش، فناوری، تجهیزات و تکنولوژی است، ضمن افزایش دادن تنوع تولیدات داخلی، گزینه ای مناسب برای جایگزینی محصولات بی کیفیت چینی نیز می باشد. در ساخت و اجرای ایننوع نما از تکنولوژی نانو استفاده شده است. ورق کامپوزیت به دلیل مزیت های فراوان توانسته در رقابت با دیگر نما های ساختمان جایگاه خود را به دست بیاورد و از نماهای سنتی پیشی بگیرد. کامپوزیت در مقابل سرما و گرما کاملا مقاوم است و به دلیل سبکی و هزینه کم، بازسازی هر گونه نمای قدیمی را به زیباترین و جدیدترین نماهای مدرن امروزی، براحتی امکان پذیر می کند.

فعال کردن دریافت بیشتر کسب و کار|ده ایده‌ها درباره نمای کامپوزیت که اساسا کار می کند}

پیش از هر اقدامی اول باید روش اجرا کامپوزیت آلومینیوم نما را مشخص کرد که لبه های برگشتی در روش های مختلف نصب عرض متفاوتی را دارند. که با توجه به مکانی که ویلای شما در آنجا ساخته شده به شما پیشنهاد هایی را میدهد که تمام جزئیات در آن رعایت شده است. این نوع از نمای آلومینیوم کامپوزیت بیشتر در شهرهای کوه پایه ای و شهر هایی که گرد و غبار و آلاینده ها در آن زیاد است بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. این روش شبیه به روشفیکس است با این تفاوت که ورق های برش در پروفیل های H شکل و L شکل قرار می گیرد اما این روش با وجود سرعت نصب بالا و هزینه های پایین دارای معایبی نیز است. کامپوزیت یک نوع پنل آلومینیومی مدرن است که برای بعضی از ساختمان های دولتی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی ورق های کامپوزیت هفت رنگ به گونه ای است که با تغییر زاویه دید بیننده و با برخورد امواج نوری به سطح آن ها، تغییر رنگ می دهند. آببندی کردن نما : یکی از مزایای نمای کامپوزیت، امکان آب بندی آن است به شکلی که امکان نفوذ آب به زیر نما وجود نداشته باشد و آب ناشی از باران و برف پس از هدایت به شیارهای تعبیه شده از محل معینی خارج می گردند.

چرا که نیاز به جهت نوع آب و هوای این شهر ها تمیز کردن نمای ساختمان ها مسئله بزرگی است و ویژگی جذب نشدن آلودگی و گرد وغبار در این نوع پانل مزیت بزرگی محسوب میشود. چرا که نیاز به جهت نوع آب و هوای این شهرها تمیز کردن نمای ساختمانها مسئله بزرگی است و ویژگی جذب نشدن آلودگی و گردوغبار در این نوع پانل مزیت بزرگی محسوب میشود. نمای کامپوزیت اغلب نمایی با رنگ طوسی از ورق کامپوزیت دارد که بسیار فروش بالایی دارد. 1. استفاده از محصولات بی کیفیت و متحمل شدن خسارت : (با وجود اینکه در بازار کشور محصولاتی با کیفیت مناسب و استاندارد و همچنین گروه های متخصص برای اجرای این نما هم اتفاقاً وجود دارد. این ورق کامپوزیت نما خاصیت ضد پوسیدگی دارد، حال آنکه چوب با گذشت زمان پوسیده میشود. شرکت پرمیوم باند، اولین تولید کننده ورق های کامپوزیت ضد حریق در ایران است؛ در هسته این ورق ها از مواد معدنی غیرقابل اشتعال استفاده می شود. به دلیل تولید بالا در دسترس است. ᠎This a rt​ic​le has be en w​ri tten ​by behsaznama Content Gen᠎er᠎at᠎or Dem ov ersi᠎on​!

قيمت اجراي نماي كامپوزيت

از جمله ویژگی ها و مزایای کانکس کامپوزیتی نسبت به دیگر مصالح متداول در ساخت کانکس می توان به تنوع و ماندگاری رنگ در برابر هرنوع شرایط جوی و حتی تابش مستقیم نور خورشید در طول چندین سال اشاره نمود چرا که معمولا رنگ های متداول که در نمای سازه های پیش ساخته استفاده می شوند پس از مدتی بر اثر تابش بیش از حد خورشید تا 50 درصد دچار رنگ پریدگی می شوند و این درحالی است که رنگ کامپوزیت ها تا حداقل 20 سال بدون کوچکترین تغییری پایدار می ماند و دلیل آن نیز استفاده از رزین همگن کننده رنگ به ورق آلومینیومی و جلوگیری از پوسته شدن آن و همچنین کیفیت بسیار بالای رنگ های مورد استفاده در ورق کامپوزیت می باشد. خوب حالا این سوال پیش می آید که آیا بازسازی ساختمان بهتر است؟ مرحله آخر، اجرای بازسازی نمای ساختمان خواهد بود. همزمان با مرحله توليد ورق ها در كارخانه cnc ، عمليات اجرايي زير سازي فلزي بر اساس سيستم هاي نصب ورق كامپوزيت كه از قبل طراحي شده نيز در محل پروژه آغاز ميگردد. پس از تهيه و تاييد طرح سه بعدي نماي ساختمان وضعيت موجود ساختمان توسط تيم نقشه برداري برداشت و از بيلت نماي ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسيم و پياده سازي ميگردد.در آتليه طراحي و معماري(AGK) نقشه هاي فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجراي زير سازي و نصب ورق بر روي ساختمان2- برش و شيار ورق در كارخانه cnc شركت (AGK) 3- طراحي و اجرا و نقشه هاي ورق جهت برش در كارخانهcnc آماده و ارائه ميگردد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد ادامه مطلب بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید