چهار گام‌های آسان برای یک کارآمد اجرای نما استراتژی

تعرفه و قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم. توضیحاتی در ارتباط با روش نصب سراميك پرسلان نما از سوی بازرگانی آقازاده ارائه شده است. میزان سایز این نبشی ها به بار و فاصله های نبشی و طول آزاد آن وابسته است. در چنین فضایی بود که شرکت کاشی پارس با همکاری شرکت اسپانیایی ( MASA SYSTEM ) و شرکت های داخلی که در این زمینه متخصص بوده و با درك کامل از چنین شیوه هایی خود را به رعایت کلیه اصول فنی و اجرایی آن پایبند دانسته و با توجه به سوابق و تجارب عملی خود در این زمینه و ایجاد روابط کاري تنگاتنگ با بهترین شرکتهاي اروپایی فعال در این بخش ، اقدام به فعالیت در زمینه طراحی و نصب نما ، و همچنین تامین قطعات و لوازم مورد نیاز این نموده است. سرامیک های رومی در جنوب ترکیه زنده شدند، جایی که یک موسسه آموزش میدهد که چگونه طرحهای باستانی را در انواع اجناس، از لباسها و جواهرات گرفته تا شیشه، سرامیک و زیورآلات چوبی و لوازم جانبی به کار برد.

اجرای نمای خشک در ایران

اولین روش که قدیمیترین به حساب میآید و بیشتر در نمای خانه های سنتی استفاده میشود، استفاده از ملات و دوغ آب است که یقینا این روش در ساختمانهای بزرگ و چند طبقه کاربرد نخواد داشت و روند کار سخت و طولانی خواهد شد، همچنین در این روش سرامیک باید قابلیت جذب آب را داشته باشد تا به درستی نصب شود. باکمی فکر متوجه میشویم که روش اجرای خشک نما میتواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان استفاده نمودن از چندین گروه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرای کار افزود و البته موارد دیگری مانند استفاده از گروههای آموزش دیده به جای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آگاهیهای لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در انجام کارها در روشهای مدرن با وجود تأثیر بسزایی که بر زمان اجرا و جلوگیری از دوبل کاری احتمالی خواهند داشت قطعاً کیفیت و نوع اجرا را نیز افزایش میدهد. سنگ نما را بر اساس منطقه و شرایط آب و هوایی که ساختمان در آن بنا شده انتخاب می کنند.برای مثال سنگ هایی که تخلخل کمی دارند برای مناطق سردسیر مناسب هستند زیرا یخبندان و یا وزش باد منجر به تخریب آنها نخواهد شد.قبل از نماکاری باید عمر مفید ساختمان تخمین زده شود،سپس با توجه به آن سنگ نما انتخاب گردد.در کل سنگ نما به دلیل قرار گرفتن در هوای آزاد و شرایط متغیر جوی باید از پایداری لازم برخوردار باشد.

این 10 Manget را به نمای خشک خود اضافه کنید

متریال انتخابی برای نما سنگ و شیشه می باشد و با استفاده از آن ها کنتراست ایجاد شده و همین امر نگاه مخاطبان را به خود جذب می کند. اما باید توجه داشته باشید که با توجه به محل قرار گرفتن ویلایتات و شرایط آب و هوایی آن جا، باید متریال مناسبی را انتخاب کنید. طرح هایی بر اساس هندسه مدرن و با استفاده از متریال های روز دنیاس و متفاوت از بافت های قدیمی شهر ها.نمای ساختمان را می توان عنصری موثر بر کل مجموعه شهر و خیابان ها دانست. بهعلاوه هزینه اجرای نمای خشک با توجه به دتایل اجرای سرامیک خشک نیز تعیین شده و این عامل بهنوبه خود بر قیمت اجرای نمای سرامیک خشک تاثیرگذار است. بهتر است تمامی مصالح مورد استفاده برای ساختمان از جنس مرغوب باشد. از نظر شرکت نانو پارس گرجی؛ با توجه به جدید بودن فناوری نانو اروپا در صنعت ساختمان، بهترین روش و مقرون به صرفه ترین هزینه برای ضدآب سازی و آبگریزی سطوح سازه ساختمان، استفاده از پوشش های آبگریز کننده نانو است. در صورت عدم نصب اصولی، امکان بروز حادثه وجود خواهد داشت. امکان استفاده از شیشه 2 یا 3 جداره امکان ایجاد سطح عایق دما با استفاده از پروفیلهای Thermal Break امکان استفاده از در پوش های متفاوت امکان اجرا به صورت تمام آلومینیوم تنوع رنگی نامحدودی داشته و استفاده از طرح های چوبی امکان استفاده از مقاطع و ابعاد متفاوت با توجه به نیاز پروژه نیاز به زیرسازی آهنیSelf Support ندارد.

قیمت اجرای نمای خشک

در سال هاي اخیر با توجه به شیب تند افزایش روز افزون قیمت حامل هاي انرژي در کل جهان و ایران، نگاهی جدید به صرفه جویی در مصرف انرژي و به عبارتی صحیح تر بهینه سازي مصرف سوخت حاکم شده است. در سال های اخیر در بخش اداره شهرسازی و کنترل ساخت و ساز شهرداری تهران در راستای زیبا سازی منظر شهری ، به تمامی مالکان املاک در حال ساخت، تذکر داد تا در صورت درخواست هر گونه تغییر در نما ، برای اخذ فرم تاییدیه نما به اداره شهرسازی ناحیه و پس از آن برای تاییدات نهایی به کمیسیون طراحی شهری مراجعه کنند. این روش از نظر اجرایی ساده ترین روش و علی رغم کاربردی بودن آن ارزان ترین و سبک ترین روش نیز می باشد. به یکدیگر را برعهده دارد.نمای سیمانی یکی از نماهای سخت بنا است که به دلیل ارزان بودن اجرای نمای سیمانی در مقایسه با دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. This  da ta was done by behsaznama Con tent Gen erator Demov ersi on.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مجری نمای سرامیک خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید