چه آیا می‌خواهید نمای خشک برای تبدیل چیست؟

اصول طراحی نما مواردی مهمی را شامل میشود که با اطلاع از آنها به سادگی میتوان نما ساختمان اصولی را تشخیص داد. نکته مهمی که لازم است متولیان ساخت ساختمان بر آن تمرکز ویژه داشته باشند ، به کاگیری نیروهای ماهر برای اجرای نمای ساختمان است . بارهای ثقلی، تجهیزات اتصال سنگ، نحوه نصب و سکوی نگهدارنده در هنگام استفاده از این روش در طراحی و اجرای نمای سنگ ساختمان مورد توجه ویژه قرار گیرند. در این حالت به قابی که از اعضای مجزا برای اتصال سازهها تشکیل شده استاد و قالبهای از پیش ساخته با ابعاد بزرگ متصل شده به پشت بند خرپا گفته میشود. در این سیستم جهت اجرای زیرسازی فلزی بر اساس طرح اجرایی آماده شده با توجه به نیاز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرایی تهیه شده ، ابعاد پروفیل های فلزی در کمربندی ها و همچنین در سازه استراکچری فلزی زیر محاسبه میشود. در این شیوه با استفاده از دستگاه سنگ ، شیارهایی بر روی قسمت پشتی سنگ ها ایجاد می شود و سپس سیم آرماتور بندی داخل این فضای ایجاد شده قرار می گیرد . با توجه به سوي این که سرامیک ها جلاجل مکان های مختلفی دل بهم خوردگي می شود هر کدام از حسن ها با ویژگی های ظاهری خاصی برای فروش تامين می شود.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

​Article h᠎as been cre at᠎ed with behsaznama  Content Gener at᠎or DEMO .

نمای خشک در ساختمان

از آن جایی که در روش نصب خشک سرامیک پرسلانی هوا در پشت آن جریان دارد، نیازی به پر کردن بندهای مابین سرامیکها نیست اما در اقلیمهایی با بارش باران کج و یا در پروژههایی که در آن عایق رطوبتی مناسب اجرا نشده است میتوان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود. سطح به صورت یکنواخت بدون نقاط خالی، با میزان ملات کافی به منظور اطمینان از ضخامت ملات حداقل ۲ میلی متر بین سرامیک و پشت بند پس از آنکه سرامیک در موقعیت جا زده شد، پوشش داده شود. در نتیجه، میتوان گفت این محصول طول عمر بیش تری را نیز خواهد داشت و سالیان سال بدون هیچگونه آسیبی باقی میماند. ورق های کامپوزیت نیز با از استفاده نبشی های آلومینیومی که از قبل در کارگاه مونتاژ داخل باکس ورق ها نصب گردیده اند. اچ پی ال ورق هایی با روکش طرح چوب یا طرح های دیگر از ترکیب لایه های سلولزی و رزین های فنولیک به وجود می آید که پس از قرار گرفتن در دمای بالای C 145 و فشار bar 300 تبدیل به صفحات محکمی میشود. فرق آن با دیگر نماهای شیشه ای این است که بالاترین نسبت شیشه به بدنه را دارد.

7 روش بهبود اجرای نما

نماهای آجری میتوانند بهعنوان یک عایق حرارتی و رطوبتی نیز عمل کنند. اجرای این نوع پروژه نیز به تبهر و تجربه بالایی نیاز خواهد داشت. در نتیجه هزینه های نگهداری ساختمان نیز کاهش یافته و طول عمر نمای خلق شده افزایش خواهد یافت . چنانچه سنگ کار ساختمان از تجربه کافی در این امر برخوردار نباشد و به عبارتی مبتدی باشد ، قطعا کیفیت اجرای نما بسیار کاهش خواهد یافت و همچنین نمای ساختمان از ایمنی کافی برخوردار نخواهد بود . 40 و با فواصل منظم (با توجه به نوع چسب و همچنین ابعاد و اندازه قطعات نازک کاری متفاوت خواهد بود) شاسی کشی کرده و پس از آن با استفاده از چسب، قطعات را به شاسی کشی می چسبانند. بعنوان مثال ریختن نما در اثر عوامل مختلف در اجرای نما بصورت ملاتی، یکی از مشکلات رایج این روش بود. یکی از روشهای مهم که در حفظ و نگهداری سنگ نما نقش پر رنگی داشته شیارزنی یا اسکوپ سنگ است. بهترین شیوه ای که تا کنون برای اجرای نمای سنگی عنوان می گردد ، اسکوپ کردن سنگ نما با استفاده از شیار زنی است .

امروز افتخار داریم که بگوییم شرکت نویان نما پس از گذشت یک دهه فعالیت مستمر با فراز و نشیب ها و پیشرفتهای متفاوت ، وهمچنین با استفاده از تکنولوژی روز دنیا بر پایه درک فنی متخصصین و شاغلین مجموعه، توانسته است با جلب رضایت مشتریان، یار و همراه شما در پروژه های ساختمانی باشد و تجربه ای درخشان در ایفای تعهدات خود به عنوان یک شرکت مطرح پیمانکاری داشته و توانسته است ظرفیت های بالای خود را در در عرصه های اجرای نمای خشک شامل: سرامیک خشک،سنگ خشک،نمای کرتین وال،نمای کامپوزیت،نمای سمنت برد،نمای استرچ متال،درب و پنجره های آلومنیومی و لوور ثابت کند. چسب سرامیک پودري به راحتی با آب مخلوط میشود و پس از خشک شدن در برابر آب، رطوبت، سرما و گرما پایدار و بادوام است. اما برای نفس دسته از خریدارانی که به سمت پشت خرید کاشی سرامیک نمای ساختمان با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب می گردند؛ مراجععه به سمت شرکت های تولید کننده پیشنهاد می شود. اجرای نمای سنگ ساختمان با کامپوزیت، ورقههای آلومینومی و شیشه در قالب دو روش کلی اجرای نمای سنگ خشک و اجرای نمای سنگ تر توسط افراد متخصص صورت میگیرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید