چه می‌خواهید اجرای نما برای توسعه به چیست؟

پس از انجام بازدیدتوسط مهندسین گروه آلفا و مشاوره ، برآورد قیمت به صورت پیش فاکتور ارسال و طراحی نما ( در صورت نیاز ) انجام شده و تقدیم حضور میگردد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. همزمان با مرحله تولید ورق ها در کارخانه cnc ، عملیات اجرایی زیر سازی فلزی بر اساس سیستم های نصب ورق کامپوزیت که از قبل طراحی شده نیز در محل پروژه آغاز میگردد. دفتر مهندسی آلفا به عنوان یکی از دفاتر مهندسی معتبر با سابقه ای درخشان در سال ۱۳۸۶ با مدیریت مهندس سلاماتی ، فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات طراحی ، اجرا و نظارت نماهای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی آغاز شرکت طراح و مجری نمای خشک نموده است . در واقع دلیل اصلی این سرامیک ها در دنیا پایین آوردن هزینه های اجرای نما و هزینه های نگهداری ساختمان از لحاظ مصرف انرژی بوده است. Th is h​as  been g​en᠎er at ed ᠎with behsaznama C​on te​nt᠎ Gener ator Demov​er sion.

طرح نمای خشک

استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. غالباً در شبکه زیرسازی نصب ورق های کامپوزیت از پروفیل های (40×20) آهنی و در مدول بندی های با ابعاد کوچکتر ازپروفیل های (40×20) آهنی استفاده میگردد و در صورت بالا بودن وزن طراحی انجام شده ، ابعاد پروفیل کمربندی سازه که نقش پیوند دهنده و انتقال دهنده نیروی وزن نماید به سازه اصلی ساختمان را دارا می باشند ،بزرگتر طراحی می گردد. غالباً ، زیرسازی فلزی که شبکه بندی اصلی نمای فریم لس (AGK) را شامل میشود از پروفیل های 40×40 بوده و در سازه های سنگین تر جهت تقویت سازه زیرسازی ، در کمربندی ها از پروفیل هایی با ابعاد و سایز بزرگتر استفاده میگردد. در سیستم اجرایی هنگ نمای کامپوزیت، با استفاده از پروفیلهای آلومینیومی تحت عنوان ناودانی های ریلی آلومینیومی شبکه آلومینیومی در خطوط axهای عمودی در پروژه اجرا و سپس ورق کامپوزیت مونتاژ شده متناسب با طرح بر روی بولت های آلومینیومی که از قبل در داخل ناودانی در محل خود نصب گردیده اند نصب میشوند. نقشه های فاز2 به همراه کلیه دتایل های اجرایی کار در قالب دفترچه SHOP DRAWING در آتلیه طرح و معماری (AGK)آماده و در اختیار پیمانکارنمای فریم لس قرارداد میشود.

᠎Data w as cre ated with the ​he lp of behsaznama Conte᠎nt Gen er᠎ator D​em᠎ov er sion !

برای هر محصول سعی شده بهترین و مفید ترین نکاتی که باید هر مشتری در مورد هر محصول قبل از خرید بداند را آماده و ارائه کرده ایم. در این سیستم جهت اجرای زیرسازی فلزی بر اساس طرح اجرایی آماده شده با توجه به نیاز و محاسبات انجام شده وزن طرح اجرایی تهیه شده ، ابعاد پروفیل های فلزی در کمربندی ها و همچنین در سازه استراکچری فلزی زیر محاسبه میشود. با توجه به ظریف بودن خطوط بیرونی فریم های آلومینیومی (AGK)در این نماها امکان ایجاد سطح به صورت یکنواخت وجود داشته،لذا این موضوع اصلی ترین دلیل انتخاب نام فریم لس در این نماهای شیشه ای بوده است. 7. از انجام سنگ کاری در هوای بسیار سرد جدا خودداری نمایید، زیرا امکان یخ زدگی و شکسته شدن سنگ وجود دارد. از طرفی سطوح تازه ساخت با مصالح بتنی پس از خشک شدن قدری ناهمواری دارند. بسته به اینکه هندریل ها قرار است در کجا به کار روند مزایای خاص خود را دارند. با توجه به سبک بودن وزن اجرایی نمای کامپوزیت و همچنین قابلیت شکل پذیری این متریال و مقاومت بالا و قابلیت تامین نظر طراح بدون محدودیت رنگ و سایز، امروزه این نما در کنار کلیه متریال های ترکیبی در نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد. A᠎rt​icle was c re at᠎ed with G᠎SA C ontent G ener​ator  Demoversion!

وجود هندریل در ساختمان های چند طبقه ای که پنجره دارای درب های بلند و رو به خیابان های اصلی بوده گزینه مناسبی است زیرا با باز کردن پنجره به عنوان حفاظی جلوی آن قرار دارد و از خطر سقوط جلوگیری می کند. برای مثال استفاده از یک نمای هنری برای یک ساختمان با کاربرد نظامی اصلاً ایده مناسبی نیست. بتن کاری بسیار خوش­نما و بادوام و مقاوم به آب و هوا جهت استفاده در نمای خارجی ساختمان می­باشد. ذكر این نكته هم لازم است كه آجر مصرفی در نمای ساختمان با آجرهایی كه در دیوارهای تیغهای یا باربر مصرف میشوند متفاوتند. از آنجایی که در اجرای این مدل هندریل شیشه های ضخیمی به کار نرفته، نصب آن فقط با پایه ف مخصوص امکان پذیر است. از آنجایی که جنس هندریل در مدل های ذکر از فها می باشد دوام بیشتری داشته و در صورت خراب شدن هزینه های تعویض و یا تعمیر آن نسبت به نرده چوبی و سنگی کم تر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید