چه چیزی یک اجرای نمای خشک را می سازد؟

معماری و صنعت ساختمان همسو با ابداع مصالح نوی و تیغ ر در ساختار فعلی برخی از آن ها پیش می رود و بی تردید، پانلها در اشکال و ساختار مختلف، از این قاعده مستثنی نیستند. در این مقاله به معرفی کامل نما خشک ساختمان پرداختیم و انواع آن را نام بردیم. این نمای مدرن به علت ویژگی های مثبت و مزایای متعددی که دارد بسیار پر استفاده و رایج شده است. امروزه ساخت و ساز نماهای رومی رایج است و اکثر نماها جزو همین دسته هستند، اما نکته ی حائز اهمیت اجرای نمای رومی با کیفیت بالا می باشد. سرامیک پرسلانی زیر مجموعه ای از تایل های سرامیکی است با این تفاوت که در دمای بالاتری (نزدیک به 1400 درجه سلسیوس) نسبت به تایل های رایج پخته و با فشار زیاد و به دو روش اکسترودی و پرسی تولید می شوند.علت تولید پرسلان ها در این دما بوجود آمدن ماهیت هایی چون تخلخل کمتراز 0.1% و حالت زجاجی(شیشه ای) در آن است و این امر آنها را از سایر محصولات سرامیکی تفکیک می کند. همچنین فشار مکانیکی و تحمل بار چهار چوب و اتصالات تست می شود و از چهارچوب و اتصالاتی استفاده می شود که در برابر نیروهای فیزیکی چون باد، طوفان و زلزله مقاومت دارند.

The Dying اجرای نمای خشک And نکاتی در مورد چگونگی اجتناب آن

اتصالات باید ضخیم و با دوام باشند تا در برابر سرما، گرما، بخار آب و گازهای موجود در هوا مقاومت کنند. متریالی که برای پوشش خارجی این سیستم استفاده می شود باید دارای خواص پایداری بالا و مقاومت در برابر رنگ پریدگی ناشی از نور آفتاب و مقاومت در برابر عوامل جوی مختلف باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد. سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. استحکام و سرعت اجرای و همچنین نمای بسیار متنوع و مدرن جز مزایای این کلیک صفحات است. یکی از اصلیترین بخشهای ساختمان که هم روی زیبایی آن تاثیرگذار است و هم از جنبه ایمنی و استحکام اهمیت پیدا میکند، نمای ساختمان است. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند.

متریال نمای خشک

برای نصب سیستم نمای خشک نیاز به کارگر حرفه ای نیست چرا که نصب آجر و ریلها در این سیستم، به صورت مکانیکی است بنابراین در نصب آن دغدغه ی خاصی وجود نخواهد داشت و خبری از دستمزدهای بسیار گزاف نیست. نمای خشک آجری یکی از کاربردی ترین و محبوب ترین انواع نما خشک ساختمان است. از کارهای شاخص معاصر در باب نماهای رومی و کلاسیک، می توان به مجتمع مسکونی چناران پارک تهران اشاره نمود که در منطقه ی الهیه واقع شده است و یکی از کارهای منتخب می باشد. نمای کرتین وال شیشه ای یکی از پرمصرف ترین انواع نماهای شیشه ای است. با توجه به درهم ریختگی و نامناسب بودن بسیاری از نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. استفاده از نمای سرامیکی کاربردهای زیادی در حوزه معماری دارد ، سرامیک پرسلانی زیرمجموعه ای از تایل های سرامیکی است که نبست به تایل های دیگر مقاوم تر است. توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. Article h as be᠎en gen​erat᠎ed ​with https://behsaznama.com Content Generator Demov᠎er᠎sion​!

شرکت اجرای نمای خشک

کلمپ (Clamp) یک پروفیل آلومینیومی است که به تایل ها میچسبند و آهسته درون شیار های ریل افقی می روند. از طرفی با تولید صنعتی مصالح مورد نیاز برای رویه نما و مقاطع زیرسازی نما ازجمله پروفیل های آهنی، آلومینیومی یا گالوانیزه و استیل، با کاهش خطاهای انسانی و در نتیجه بالا رفتن کیفیت نهایی مصالح و نمای اجرا شده مواجه می شویم. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. در صورتی که به طراحی اشپزخانه علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت مان ساز بزنید. این نوع فرایند تولید بسیار انعطاف­پذیر است و بر این اساس قادر خواهیم بود تا علاوه­ بر طراحی و اجرای فواره موزیکال از فاز صفر تا صد، فواره موزیکال را در صورت امکان روی حوض آماده شما اجرا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید