چه کسی دیگری می خواهد درباره نمای کامپوزیت ساختمان بیاموزد؟

مناسب برای هر دو پروژه ساخت و ساز جدید و بازسازی. نمای کامپوزیت به علت سرعت اجرا و سایر مزایایی که پیشتر بدان اشاره شد، مورد استقبال عمومی برای طراحی و اجرای ساختمان های اداری، تجاری، بانک، بیمارستان، ویلا و … اجرای این نما هزینه نسبتا بالایی دارد . همانطور که گفته شد شما میتوانید در ساختمان های تجاری، اداری و مسکونی در نماهای ساختمان و دکوراسیون داخلی از این ورق ها استفاده کنید. در حالی که روکش کامپوزیت به طور کلی به ساختار ساختمان متصل می شود، معمولاً به پایداری آن کمک نمی کند، اما نمای کامپوزیت می تواند نقش ساختاری در انتقال بارهای باد و ضربه ایفا کند. باد می تواند تأثیر فشار مثبت و منفی بر روی سطح ساختمان داشته باشد و نمای کامپوزیت باید دارای استحکام یکپارچه کافی برای مقاومت در برابر بارگذاری و تثبیت نمای کامپوزیت به ساختمان باشد. از این نوع کامپوزیت هم در دکوراسیون داخلی و هم برای نمای ساختمان استفاده می شود. طراحی نمای کامپوزیت دارای عملکردهای مختلفی است، برای محافظت از دیوارهای سازه خارجی در برابر عناصری طراحی شده است که می تواند یک لایه عایق اضافه کند و با دگرگونی حتی بی تکلف ترین فضاهای خارجی به نمای بصری ساختمان می افزاید.

اجرای نمای کامپوزیت

در کجا می توان از روکش کامپوزیت استفاده کرد؟ هنگامی که روکش کامپوزیت را روی یک ساختمان نصب می کنید، لایه محافظ اضافی را نیز اضافه می کنید که به عنوان یک پوسته برای محافظت از ساختار زیر عمل می کند. سایدینگ همچنین می تواند برای جلوگیری از نفوذ رطوبت از منابع خارجی مانند باران یا برف به ساختار ساختمان استفاده شود. شایان ذکر است برای نصب ورقه های نما در فضاهای داخلی لایه رویی با پوشش پلی استر مکفی است اما ورقه هایی که در فضای خارجی قرار میگیرند با توجه به رطوبت ، آب و هوا و سایر عوامل بیرونی به منظور دوام بیشتر ، ملزم به استفاده از لایه محافظ PVDF هستند. در ادامه مبحث کوتاهی در زمینه مقایسه این دو اسکلت بتنی و برای اطلاع از اینکه اسکلت بتنی بهتر است یا فلزی خواهیم داشت. برای اطلاع دقیق قیمت می توانید با گروه صنعتی اصفهان نوین تماس بگیرید.

وقتی نمای کامپوزیت ساختمان کسب و کار توسعه خیلی سریع

قیمت کامپوزیت قسطی چقدر است ؟ قیمت اجرای این نما بر اساس متر مکعب است و به عواملی مانند نوع طرح نما و ورق، روش اجرا ورق کامپوزیت، مقدار قوطی مصرف شده در نمای ساختمان و محل، ارتفاع، مقدار و حجم پروژه بستگی دارد. در صورتی که برای نصب و اجرای روکش کامپوزیت آلومینیوم ساختمان به نیروهای متخصص نیاز داشتید، میتوانید روی تیم کارشناسان آچاره حساب کنید. در گوشههای پنلهای کامپوزیت از نبشیهای Lو در وسط پانل کامپوزیت از نبشیهای H شکل و در گوشهها و کنجهای دیوار از نبشیهای V شکل استفاده می شود که نقش درزگیر را نیز ایفا می کنند. در مورد نماهای سیمانی، رابیتس نیز مورد استفاده قرار میگیرد. همانطور که مبحث 19 مقررات ملی ساختمان به مقوله صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمانها پرداخته است ما نیز بر آن شدیم که در این راستا گام برداریم . امروزه یکی از محبوب ترین ها در استفاده از نمای کامپوزیت ساختمان، علاوه بر طرح های یاد شده ترکیب آن با متریال های دیگر مانند چوب، اچ پی ال، شیشه، آجر نما و سیمان است. از این رو پیشنهاد می کنیم اگر تجربه کافی در ترکیب رنگ های ورق کامپوزیت ندارید این بخش کار را به سلیقه طراحان گروه صنعتی آذین کانکس بسپارید تا چند گزینه با رنگ بندی زیبا برای کار شما پیشنهاد کرده و از میان آنها انتخاب کنید چرا که هزینه های تعویض ورق ها پس از تکمیل کار و در صورت براورده نکردن رضایت شما زیاد خواهد بود و بهتر است ریسک نکنید. Th is  po​st was g ener᠎at᠎ed  with behsaznama  Con tent Generator DEMO!

نمای کامپوزیت طرح چوب

سیستمهای پوشش نما کامپوزیت، شامل مواد پرکننده پلی اتیلن به شکل مذاب با ترکیب با چسب پلیمری در سطوح بالایی و پایینی بوده که بهطور همگن در قالب پخش میشوند. علاوه بر رنگ های موجود در طبیعت، می تواند به شکل انواع سنگ، چوب و حتی طیف های متفاوت رنگ برحسب زاویه تابش نور و هرآنچه که بتوان تصور نمود توليد شود. در طرح چوب از تکنولوژی خاصی بهره گرفته شده است و رنگ فلروکربن که در نهایت طرح چوب است بکار گرفته می شود. ترجیح و استفاده از این مواد پیچیده و نوآورانه روز به روز در حال افزایش است. با گذشت سالها، ورق های ACM به دلیل کیفیت رضایت بخش، محبوبیت خود را افزایش دادند. روی سطح ورق کامپوزیت آینه ای با رنگ PE و PVDF پوشیده می شود که در انتهای یک سطح صاف، صیقلی و آینه ای را به نمای ساختمان خواهد می بخشد. از این ورق به دلیل پوشش نانویی که دارد معمولا در نماهای ساختمانی اقلیم های مرطوب و بناهایی که در مجاورت با آلودگی های محیطی هستند استفاده میشود. تغییرات در الگوهای آب و هوایی ممکن است منجر به ترک خوردگی مصالح ساختمانی موجود شود، اما وجود روکش کامپوزیت از سازه زیر محافظت می کند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ادامه مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید