چه کسی دیگری می خواهد راز پشت اجرای نما را بداند؟

قابلیت غیرقابل نفوذ آجر نانو نما میتواند از تخریب و سایش نما در اثر نفوذ باران و برف جلوگیری کند؛ همچنین این پوشش نانو بر روی سطح آجر یک شبکه مولکولی ایجاد میکند که مزایای بسیاری به دنبال دارد. در روش ملات سیمان کثیف کاری روی مصالح زیاد بوده و باید ملات ریخته شده را با ابزاری مثل تیغه شیشه ای یا برس پلاستیکی جمع کرد. آجر نانو معمولا یک محصولی نیست که از اول خریداری شود، آجر نانو را، معمولا افرادی که ساختمانی را دارند یا در پروژه ساخت و ساز ساختمانی، مشغول هستند و قصد دارند کیفیت و طول عمر مصالح ساختمانی خود را حفظ کنند. از طرفی سرعت در انجام نماکاری ساختمان به معنی روزهای کمتر کار است که درنهایت میتواند به کاهش هزینههای کلی ساخت و ساز منجر شود. اما در مقابل، افزایش ایمنی و افزایش سرعت کار را در پی دارد. این روش هم طرفداران خود را دارد و از نظر هزینه از روش قبلی بیشتر اما از روش بعدی به صرفهتر است.

طراح و مجری نمای خشک

4. مجری نصب نما باید به خوبی موقعیت جغرافیایی پروژه در حال انجام را از هر نظر بررسی کند. شرکت الیت با بیش از ربع قرن تجربه و اجرای بیش از 500 هزار متر مربع انواع نما، فارغ از در نظر گرفتن مکان و موقعیت پروژه و همچنین نوع نمای بکار رفته در ساختمان شما، آماده ارائه راه حل های خلاقانه و مدیرن، از زمان برنامه ریزی و طراحی تا اجرا و تحویل و حتی پس از اتمام پروژه به شما عزیزان می باشد. 3.در ابتدا عایق حرارتی با چسب یا اتصالات به دیوار متصل شده و سپس چهارچوب روی آن قرار داده می شود تا با مقداری فاصله آجرنما روی آن نصب گردد. روش های زیادی برای نصب آجر بر روی دیوارها با برخی از لوازم جانبی وجود دارد. این روش قدیمی که عایق کاری نداشته و به دلیل وجود باد در ارتفاعات، مناسب برج ها و ساختمان های بلند نیست. در این حالت یک فضای خالی بین عایق و نما به وجود می آید که می تواند برای ساختمان نقش عایق حرارتی مناسبی را داشته باشد. 2.روش نصب آجر نما و نماکاری با ملات ماسه سیمان: یکی دیگر از روش های نصب آجرنما و نماکاری استفاده از ملات سیمان است که در حال حاضر به ندرت استفاده می شود و یک روش قدیمی نصب آجرنما به حساب می آید. Data w​as generated  by G​SA Conte nt Generator᠎ D emoversion .

آموزش دهید دقیقا چگونه نمای خشک را در 2 روز بهبود دادم

2.در این روش نصب آجرنما و نماکاری هیچ گونه ضایعات ساختمانی ایجاد نمی شود. 4.نصب نما آجری به صورت نمای خشک: از مدرن ترین روش های نصب آجرنما و نماکاری، نصب آجرنما به صورت خشک است که در این روش هیچ ملاتی استفاده نمی شود. تمیز کردن نمای این ساختمانهای بلند در فواصل زمانی کوتاه غیر ممکن است و بسیار هزینه دارد؛ تنها راه نانو کردن آجر و نماهای این ساختمانها است، که میتواند به نمای ساختمانها در شهرهای آلوده زیبایی ببخشد. آلودگی حاصل از دود ماشینها و کارخانجات و عوامل جوی مثل گرد و خاک روی نماهای ساختمان ها مینشینند و ظاهر بدی به ساختمانها میدهند. پوششهای نانو یک لایه محافظتی بر روی نما ایجاد میکنند که در برابر جذب عوامل جوی مثل گرد و خاک، باد و باران و برف بسیار مقاوم است. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی است. نمای ساختمان یکی از مهمترین بخش های هر ساختمان است. معایب اجرای نمای خشک در مقایسه با روش سنتی آنقدر ناچیز است که می توان از آن چشم پوشی نمود. 1.برای اجرای این روش نصب آجرنما نیازی به استفاده از نصابان حرفه ای نیست و سرعت انجام این روش بسیار سریع است.

قطعات نمای خشک

در این روش نصب آجرنما، ملات آجرنما به صورت دوغابی پشت آجر ریخته می شود و روی دیوار آن را اجرا می کنند. در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی بوسیله قطعات کلیپس استینل لس استیل ، روی ریل های آلومینیومی متصل می گردند. جنس این نوع سرامیک در واقع از نوع سرامیک پرسلان می باشد که مزیت هایی به مراتب بیشتر از کاشی ها و سرامیک های غیر پرسلان دارد . در واقع پروفیلها طبق نقشه به صورت افقی و عمودی جوشکاری میشوند. در گام بعدی به دلیل عدم نیاز به تعمیر، ترمیم و نگهداری این نوع نما، در بسیاری از هزینهها به خوبی صرفه جویی میشود. از ترکیب این دو عبارت یا در حقیقت این دو نوع حائل، محققان به ترکیبی دست پیدا کردهاند که هم استحکام و مقاومت دیوار را دارد و هم زیبایی و سبکی پرده را دارا شده است. جوشکاری باید به دقت از لحاظ استحکام و اتصال صحیح بررسی شود. نصب نما آجر به صورت خشک توسط تجهیزات و قطعات فلزی مثل ریل و پیچ روی ساختمان انجام می گیرد.

نمای خشک نمایان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نصاب نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید