چگونه اجرای نمای کامپوزیت من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

هر چقدر که از مدول های کوچکتری برای پانل بندی نمای کامپوزیت استفاده شود مقدار لبه های برگشتی بیشتر میشود و در نهایت مساحت سطح گسترده از سطح نمایان بیشتر میشود. ورق کامپوزیت ها به جهت وجود پلی اتیلن فشرده در مرکز دو لایه آلومینیوم عایق حرارتی می باشد. آلومینیوم یکی از رایج ترین عنصر ساختمانی است و با کاربرد پانل های کامپوزیت آلومینیومی در ساختمان، می توان از مزیت های آلومینیوم بهره مند شد و افزون بر آن، از ساختار ساختمان حفاظت کرد. قیمت کامپوزیت هر فک چقدر است ؟ کاربرد و استقبال ورای تصور از این محصول در نما، نشانگر کیفیت مناسب و عدم محدودیت در کاربرد و طراحی این محصول است. متریال کامپوزیت در حقیقت از پلاستیک فشرده و لایه ای نازک چند میلی متری از فلز آلومینیوم است که در بیشتر مواقع در ابعاد دلخواه به صورت کوچک و یا بزرگ و به ضخامت 4 میلی متر تولید می شود. عوامل موثر در کیفیت ورق کامپوزیت به غیر از تکنولوژی کامپوزیت کردن مواد،آلیاژ آلومینیوم مصرفی و نوع مواد معدنی هسته مرکزی آن و روکش های مورد استفاده می باشد. روش هنگینگ را روش ریلی نیز می نامند، زیرا در آن، ناودانی به شکل ریلی بوده و می توان آن را رگلاژ نمود.

اکنون می‌توانید نمای کامپوزیت از آرزوها خود را داشته باشید – ارزان‌تر/زودتر از آنچه تصور می‌کردید.

روش هنگینگ به نسبت سایر روش ها با سرعت بالاتری اجرا می شود و استانداردترین روش به شمار می آید. این پانل ها ترکیبی از دو لایه ورق آلومینیومی و یک لایه مواد پلی اتیلن هستند و با توجه به سلیقه مشتریان در طیف وسیعی از رنگ ها به بازار عرضه می شوند. برای کسانی که در اولین نوسازی یا پروژه های جدید خود کار می کنند؛ مرتب سازی از طریق آرایه ای از مواد و سبک ها در پیشنهاد می تواند یک گزاره دلهره آور باشد. تا امروز برج العرب، نماد شهر دبی، معیار معتبری برای ارزیابی کاربرد این ماده به شمار می رود. این نما در ساختمان های مختلف نظیر ساختمان های اداری، تجاری، تفریحی و منازل قابل استفاده است و زیبایی منحصر بفردی به ساختمان و فضای شهر می بخشد. با بررسی های به عمل آمده نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود ۹۰% سبک تر از سنگ گرانیت، ۶۵ درصد سبک تر از سیمان و۵۰ درصد سبک تر از شیشه می باشند که این کاهش وزن در بحث فواید استفاده از این محصول بررسی می شود. در نمای کامپوزیت روش های متفاوتی برای نصب ورقه های آمینیومی وجود دارد. ورقهای کامپوزیت برای اولین بار در کشور آلمان ابداع گردید و استقبال و کاربرد فراوان این محصولات به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان، بیانگر کیفیت مناسب و عدم وجود هر گونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد.

از مزایای کامپوزیت ها می توان به تنوع رنگی عالی، پایداری و عمر طولانی در برابر شرایط جوی مختلف، نگهداری آسان، امکان ماشین کاری، خمش و سوراخ کاری بر روی آن و اجرای سطوح بسیار پیچیده اشاره کرد. ♦ برای اجرای شیار و برشهای مورد نیاز بر روی ورقهای آلومینیوم کامپوزیت، از دستگاههای مخصوص استفاده شود. بی شک مزایا و معایب نمای کامپوزیت برای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است چرا که با درک بهتر از آن میتوان خسارات احتمالی جانی و مالی را کاهش داد.در ادامه ما سعی کردیم که به آنها به صورت مجزا اشاره ای کنیم. از لحاظ تجاری بازدهی بسیاری برخوردار است از این رو، در کنار دیوار نماهای آلومینیومی و شیشه، پانل های کامپوزیت آلومینیومی کاملاً در صنعت نمای ساختمانی به برتری دست یافتند و در حال حاضر شهرهای مدرن بسیاری وجود دارند که تقریباً به طور کامل با این مصالح ساخته شده اند. این روش یکی از رایج ترین و ایده آل ترین روش نصب نمای آلومینیوم کامپوزیت در دنیاست که از پایداری لازم در مقابل تکان های ناشی از زلزله و وزش های باد برخوردار می باشد. کامپوزیت خیلی سبک است و وزن اضافه تری به ساختمان وارد نمی کند. نمای آلومینیومی یکی از مصالح پر کاربرد از جنس ورق آلومینیومی در نمای ساختمان به شمار میرود که به شکل پنل با ابعاد و اندازههای مشخص که توسط طراح تعیین میشود، میباشد. ​Data has ​been c᠎re᠎ated ​wi th behsaznama C᠎on​tent Gener at or ᠎DEMO !

اجرای نمای کامپوزیت را می خواهید؟

از مزایای منحصر به فرد این نما هم می توان سبکی، انعطاف پذیری، تنوع بسیار بالا در رنگ و طرح و… اگر اجرای نما با پانل های آلومینیوم کامپوزیت به درستی انجام شود، دوام و استحکام آن بالا رفته، در نتیجه نما عمر طولانی تری خواهد داشت. دلیل این امر نیز این است که تا به حال هیچگونه نارضایتی از طراحی نما کامپوزیت مشاهده نشده است و این خود نشان دهنده این است که میتوان از نما کامپوزیت به عنوان یک متریال خوب برای نما استفاده کلیک کرد. در اجرای نمای کامپوزیت از چهار روش تحت عنوان روش فیکس، روش هنگینگ، روش فیلکس ریلینگ و روش L و H استفاده می شود. از دیگر ویژگی های کانکس کامپوزیتی و دلایل انتخاب این نوع مصالح قابلیت فرم پذیری و حتی نورد برای فرم های منحنی و کرو می باشد که اجرای انواع طرح ها و فرم ها را مقدور کرده.از آن گذشته قابلیت ترکیب پذیری ورق کامپوزیت با دیگر مصالح بکار رفته در نمای کانکس فوق العاده است که می توان آن را با شیشه و چوب و هر نوع مصالح دیگری به گونه ای خلاقانه ترکیب نمود.

دیدگاهتان را بنویسید