چگونه با استفاده از این نکات با هر چالش اجرای نما به راحتی کنار بیاییم

اجرای نما باید با توجه به قوانین و مقررات مربوط به شهرداری آن منطقه انجام شود. سنگ از مصالحي است كه با توجه به آلودگي هاي شهري، ديرتر از بقيه مصالح كثيف شده و تميز كردن آن هم نسبت به بقيه مصالح ساده تر است. 40 و با فواصل منظم (با توجه به نوع چسب و همچنین ابعاد و اندازه قطعات نازک کاری متفاوت خواهد بود) شاسی کشی کرده و پس از آن با استفاده از چسب، قطعات را به شاسی کشی می چسبانند. کدام نوع از رنگ نما پوشاننده ی ترک های ریز دیوار هستند؟ لبه بام حد و مرز ساختمان و آسمان است و از نظر بصری بام انتهای نماست. مانع و سپری در مقابل عوامل خارجی مانند باد، باران، گرد و خاک و اجسام مختلف: نما را بمی توان به عنوان یک لباس برای ساختمانی در نظر گرفت. آب بندی در این سیستم مانند سیستم فیکس آهن توسط چسب سیلیکون و یا نوارهای لاستیکی صورت می پذیرد.

سرامیک پرسلانی

مانند سایر رنگ های این گروه در مقایل رطوبت مقاوم هستند و معمولاً جهت رنگ آمیزی ساختمان های پوشیده شده از سیمان های خشک و پوشش های ترکیبی سیمان، آهک و گچ پیشنهاد می شوند. در محلول آن موادی از رزین های سیلیکون موجود است که کاربرد آن را روی سطوح ساختمانی سهل و آسان می کند. اگر خطر وزش باد شدید یا طوفان های سنگین وجود دارد بدون فوت وقت از ادامه ی رنگ آمیزی ساختمان خود دست بکشید، در غیر این صورت رنگ نما رو سطوح ساختمانی کاملاً از بین خواهند رفت و به نتیجه ی مورد انتظار و مطلوب خود نمی رسیم. یکی از نام های رایجی که در رنگ نما ها استفاده می شود مواد رنگی ای است که مناسب مصالح ساختمانی با پایه ی سیمان می باشد. سیمان، گچ و تیرآهن همه مصالحی هستند که با استفاده از رابیتس پوشانده می شوند. همان طور که گفته شد لایه های رنگ نما با خاصیت آبگریز ،دفع آب بیش تری دارند و در صورت آلودگی به راحتی تمیز می شود.

همان طور که گفته شد، طراحی نما می تواند شامل سبک های مختلفی باشد. ساختمان هایی که از این نوع رنگ ها استفاده می کنند حتی با باران کم هم تمیز می شوند. این نوع از رنگ ها باید دارای ویژگی های ذیل باشند. حدود یک ماه پس از استفاده در نما خاصیت ضد آب خود را بدست می آورند. امکان تمیزکاری و شستشو داشته باشند چرا که بعد از مدتی ممکن است دیواره های نما دچار آلودگی و کثیفی شوند و باید رنگ نماها در زمان شستشو سطح پایداری و دوام خود را حفظ کنند. این نوع از نما چندین دهه دوام دارد. یکی از اصطلاحات کاملاً حرفه ای که در مورد رنگ نماهای سیلیکون (سیلیکات) بکار می رود همین پلی سیلیکات یا رنگ های silicate – ash است که یکی از مشتقات این نوع از رنگ ها محسوب می شوند. از طرفی آبگریز نیز باشد تا بتواند در مقابل رطوبت محیط حداکثر مقاومت را از خود نشان دهد. ᠎Data h as be᠎en c​re at ed  wi th G​SA Content Generator DEMO​.

بنابراین با رعایت این نکات به ظاهر کوچک اما در عمل فوق العاده موثر می توانید موفق ترین پروژه ی رنگ نمای خود را با اطمینان خاطر به پایان برسانید. در بسیاری از ساختمان های نوساز نیز مشاهده میشود بعد از پایان پروژه عمرانی ،نما چهره ی زشت و ناپسندی به خود میگیرد . درنهایت باید گفت نماهای سنگی طیف گستردهای دارند و انواع سنگ نما در بازار در دسترس شماست تا مطابق با سلیقه خود نسبت به انتخاب مبادرت بورزید. رنگ یکی از بارزترین ویژگی های بصری یک نما است و اگر به درستی و با دقت و تناسب انتخاب نشود، می تواند کیفیت بصری بهترین طرح ها با مرغوب ترین متریال ها را به کلی محو کند. البته کلیه ی تکنسین های اعمال رنگ از روند رقیق سازی استاندارد رنگ نما کاملاً آگاه هستند. رنگ نمای سیلیکون یک نوع رنگ با کاربری فوق العاده آسان است. رنگهای اپوکسی : این نوع رنگ، یکی دیگر از رنگ نما هایی است که دارای کاربرد های فراوان، خصوصا در مراکز اداری و منازل مسکونی به عنوان کف پوش می باشد. این رنگ ها، دارای مقاومت بالایی هستند و پس از استفاده، دوام زیادی داشته و در مقابل خرابی و آسیب دیدگی مقاوم می باشند.

اسرار فروش تجهیزات نمای خشک برتر

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نحوه اجرای نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید