چگونه با نمای کامپوزیت سفید بسیار بد برخورد کنیم

بنابراین در جاهایی که کیفیت رنگ استفاده شده در نمای ساختمان و مقاومت آن به باد و باران و غیره در درجه بالایی از اهمیت قرار دارد باید از طراحی نمای کامپوزیت برای ساختمانتان استفاده کنید. از مزیت های دیگر کامپوزیت این است که نمای سبکی است و به سیمان و خاک و غیره برای مجموعه ها نصب نیاز ندارد. نمایندگی های فروش در کلان شهر های ایران مانند تهران، کرج، مشهد، شیراز حضور دارند که محصولات ورق کامپوزیت را به تمام استان های ایران پخش و توزیع می نمایند. نما کامپوزیت ویلایی در نمایندگی رسمی و انحصاری کارخانه سازنده بصورت ارزان قیمت همراه با شرایط ویژه فروش عرضه می شود. تولید کنندگان ورق کامپوزیت در کشور ایران، انواع نمای کامپوزیت آلومینیوم را با ارزان ترین قیمت بازار های جهانی به بازار عرضه می نمایند. برای انتخاب یک نمای مناسب برای ساختمان یا فروشگاه قیمت آن یکی از مهمترین آیتم های انتخاب است.

معایب نمای کامپوزیت

از این ورق به دلیل پوشش نانویی که دارد معمولا در نماهای ساختمانی اقلیم های مرطوب و بناهایی که در مجاورت با آلودگی های محیطی هستند استفاده میشود. معمولا در ستون های عمودی بلند طرح نیز باید عمودی باشد و در نمای افقی کامپوزیت آلومینیوم طرح چوب باید افقی نصب گردد.تجربه نشان داده است که استفاده از این نوع طرح به همراه ورق رنگ طلایی آینه ای یا نقره ای آینه ای یا سفید همخوانی خوبی به وجود می آورد. در این سازه ی ۵۳۰ متر مربعی، اکثر سطوح و اشکال ایجاد شده از طبیعت الهام گرفته شده است. ساخت یک اثر زیبا نیاز مند اعتماد به قدرت محاسبه در کنار حس نوآوری و احترام و تاثیر پذیری از اشکال بومی است». ورق های کامپوزیت به دلیل تنوع بالایی که از نظر جنس و رنگ دارند، در همه اقلیمی مورد استفاده قرار میگیرد. معمولا کارفرمایان سعی میکنند که بر اساس محل قرار گیری تابلو طرح های سه بعدی را برگزینند و طراحی ها از ساده شروع شده و باکس ها شلوغ تر می شوند.باکس دور پنجره هم از اهمیت بالایی برخوردار است. متریال ها و مصالح مختلفی برای پوشش خارجی بدنه کانکس استفاده می شود که هرکدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفرد خود می باشند اما قطعا یکی از بهترین و زیبا ترین نوع آنها ورق های کامپوزیت است که جهت تزئین سازه های لوکس و کانکس کامپوزیتی از آن استفاده می شود.

نمای کامپوزیت ساختمان بدترین دشمن شماست. 10 راه برای شکست دادن آن

اگر نمایی میخواهید که ضد آتش باشد حتما نمای کامپوزیت را انتخاب کنید چرا که در کشورهای مختلف این نوع نما به عنوان نمای ضد آتش استفاده شده و کاربر دارد. در آن زمان معماری به شیوه سنتی انجام میشد و معماران این کارها را به شکل تجربی یاد گرفته بودند و نسل به نسل به فرزندان خود یاد میدادند. تصاویری مربوط به عکس نمای کامپوزیت ساختمان که توسط این شرکت اجرا شده در داخل فهرست نمونهکار قرار دارد همچنین از این لینک ساختمان در دسترس است که پروژه های مربوط به آن را خواهید دید. تصاویری مربوط به عکس نمای کامپوزیت ساختمان در هشتگرد که توسط این شرکت اجرا شده در داخل فهرست نمونهکار قرار دارد و پروژه های مربوط به آن را خواهید دید. باغ، استخر و جکوزی این خانه در جنوب کالیفرنیا را برای زندگی به محیطی مساعد تبدیل می کند. طبق تحقیق های انجام شده در این زمینه مشخص شد که نمای کامپوزیت آلومینیوم حدود 90% سبک تر از سنگ گرانیت ، 85% سبک تر از سیمان ، 75% سبک تر از شیشه و 50% سبک تر از ورق معمولی می باشد.  C​onte nt w᠎as c᠎re at᠎ed wi th behsaznama C ontent Generat or Demov᠎er᠎sion!

نوع دیگری از رنگ بندی های ( کالرچارت ورق کامپوزیت ) ورق کامپوزیت طرح سنگ می باشد که الگوهایی همانند سنگ روی آن ها به تصویر در آمده است. نمای کامپوزیت سفید که از ورق کامپوزیت سفید ساخته شده همانطور که از نام آن پیداست به رنگ سفید است.رنگ های سفید به چند نوع دسته بندی در کالرچارت تقسیم می شوند مانند سفید یخچالی سفید مات سفید برس خورده و طرح دار.برای رنگ کردن سطوح ورق کامپوزیت سفید از تکنولوژی PVDF و نانو PVDF جهت ثبات رنگ و عدم ایجاد ترک استفاده میشود. دلیل این امر نیز این است که تا به حال هیچگونه نارضایتی از طراحی نما کامپوزیت مشاهده نشده است و این خود نشان دهنده این است که میتوان از نما کامپوزیت به عنوان یک متریال خوب برای نما استفاده کرد. با استفاده از این نوع ورق کامپوزیت میتوان ظاهری زیبا در نمای خارجی ایجاد کرد. بی شک مزایا و معایب نمای کامپوزیت برای کارفرمایان بسیار حائز اهمیت است چرا که با درک بهتر از آن میتوان خسارات احتمالی جانی و مالی را کاهش داد.در ادامه ما سعی کردیم که به آنها به صورت مجزا اشاره ای کنیم. در پاسخ همانگونه که در عکس زیر نیز قابل مشاهده است این ورق ها از ترکیب دو متریال اصلی یعنی آلومینیوم و پلی اتیلن ساخته شده اند که درواقع به ترتیب ورق مشمع محافظ ، رنگ الکترومغناطیسی ضد uv شده ،رزین نگهدارنده رنگ بر روی ورق آلومینیوم، ورق آلومینیوم به ضخامت 5/0 میلیمتر ،رزین همگن کننده ، لایه پلی اتیلن بضخامت 2 میلیمتر ، رزین همگن کننده دولایه آلومینیوم و پلی اتیلن و مجددا ورق آلومینیوم بضخامت 5/0 میلیمتر تشکیل شده ، البته ورق های کامپوزیت دارای ضخامت های متفاوتی چه در نوع ورق و چه در نوع لایه میانی می باشند اما معمولا نوع استانداردی که در صنعت کانکس کاربرد دارد دارای مشخصات فوق می باشد اما بنا به نیاز ممکن است از لایه خارجی اپوکسی یا استیل نیز بجای آلومینیوم استفاده شود .

دیدگاهتان را بنویسید