چگونه با یک بودجه کم یک اجرای نما شگفت انگیز بدست آوریم

در اغلب سیستمهای نمای خشک به منظور جلوگیری از ورود نم یا رطوبت به داخل ساختمان، یک فضای خالی تهویه بین نما و عایق ایجاد میکنند . یکی از ارکان های اساسی در ساختمان سازی، نمای آن می باشد. با توجه به استفاده از نفرات زبده و آموزش دیده، این شرکت به سرعت توانست به عنوان یک مجموعه مطرح در اجرای نماهای مختلف ترکیبی و آلومینیومی معرفی گردد.با توجه به اعتباری که شرکت در بخش طراحی و اجرای نماهای مختلف بدست آورد، در سال 1386 با نظر هیئت مدیره، شرکت اقدام به اخذ نمایندگی سیستم های تهویه مطیوع گودمن آمریکا نمود و خدمات مرتبط با، مشاوره و طراحی، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش سیستم های تهویه مطبوع کانالی گودمن و ریم توسط کارشناسان مجرب این مجموعه ارائه گردید.علاوه بر دو زمینه فوق الذکر، با توجه به اهمیت منابع انرژی و حفظ و حراست از این ثروت بی بدیل این شرکت با تاسیس واحد انرژی های نو و جذب کادر فنی مجرب و تحصیل کرده، در زمینه فن آوریهای خورشیدی نیز فعالیت خود را آغاز نموده است.از سال ۱۳۹۰، فروش و اجرای چوبهای فرآوری شده مخصوص نما و کف Wiedehopf آلمان را آغاز نمودیم.

شرکت های نمای خشک

نمای خارجی پی وی سی ساختمان در انواع طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارد که این امر موجب شده تا نمای پی وی سی ساختمان با توجه به سلیقه و همینطور کاربردی که دارید انتخاب و استفاده شود. شاید برخی از معماران ناآگاه، برای صرفه جویی در هزینهها و تسریع در انجام کار، چنین مواردی را نادیده بگیرند ولی واقعیت امر این است که به مخاطره انداختن جان سایر افراد، ارزش انجام چنین کارهایی را ندارد. این امر باعث می شود که نمای خشک دارای گستردگی تنوع رنگ و بافت بسیار زیادی باشد. طراحی نمای اداری با نمای مسکونی دارای تفاوت­هایی است و مهندسین معماری باید در عین حال که ضوابط طراحی نما را رعایت میکنند، خلاقیت هم داشته باشند. متریال آجر دارای ضریب انتقال حرارتی پایین است و در نتیجه از اتلاف انرژی جلوگیری میکند. در این روش باید از پلاستر سیمانی به عنوان زیر ساز استفاده شود و بعد مصالح ساختمانی آغشته به چسب روی آن نصب شوند.در نظر داشته باشید که حتما قبل از قرار دادن مصالح روی جداره،سطح پشت مصالح به صورت یکدست با چسب پوشانده شده باشد.از مزایای این روش افزایش عمر نمای ساختمان است.در این روش مهندس ناظر باید از بندکشیها اطمینان حاصل کند وگرنه آب به پشت مصالح نفوذ کرده، یخ میزند و مصالح نما را از بدنه جدا میکند .

استاد اجرای نما را با این سه ایده درک کنید

به عبارت دیگر یک نمای پیوسته نمایی خواهد بود که بتوان آن را به عنوان یک کل دید و نه مجموعه ای از فرم های پراکنده که هر کدام ساز مخصوص به خود را می زنند. مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بدنه های VP خودرو اطلس که در اواخر شهریور تولید شده بود با رنگ های جذاب جهت انجام تست های مختلف مونتاژ و آماده شده است. نمای ساختمان به سازه و همینطور ساکنان آن اعتباری بخشیده و علاوه بر آن در زیبایی شهر نقش اساسی را ایفا می کند. سازه های شیشه ای با توجه به پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن جامعه در میان جوامع مختلف گسترده شده و مورد توجه و پسند بسیاری از مخاطبان و کارفرمایان واقع شده است. با توجه به اینکه نمای ساختمان یکی از نماهای موجود در شهر میباشد از این رو زشتی و زیبایی آن نیز میتواند بر کل محل تاثیر گذار باشد و در نتیجه طراحی و اجرای نما از اهمیت بالایی برخوردار میگردد.

برای مثال، استفاده از مصالح مرغوب و مقاوم در برابر فرسایش و آلوده شدن نما، یکی از الزامات طراحی و اجرای نما در شهر تهران محسوب میشود. اگر ساختمان زیبا باشد به کل شهر اثر میگذارد و اگر ساختمان زشت باشد تاثیرش در کل شهر جاریست. مصدقی گفت: خوشبختانه تولید خودروهای VP با کمترین اشکالات انجام شده و نشان دهنده این است که اکثر طراحی انجام شده بر روی کاغذ، در اجرا هم نتیجه مناسبی داده است البته اگر اشکالی هم مشاهده شود جزو ماهیت طبیعی پروژه و قابل رفع است. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی ۴۵ درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند. زمانی که برای تعبیه سنگ، سرامیک یا سایر اعضای نما، بجای ملات ماسه سیمان از پیچ و مهره های مخصوص استفاده شود، اجرای نما به صورت خشک است. سیمان سفید از نظر بافت، بسیار ظریفتر از سیمان معمولی است، بنابراین پوشش بیشتری نیز میدهد. سیمان قیمت مناسبی دارد و کیفیت آن با توجه به قیمتش، بسیار مناسب است. Art᠎icle w as generat᠎ed by behsaznama Con tent G enerator Demover᠎sion᠎!

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نماهای مدرن ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید