چگونه بهبود در نمای مدرن در 60 دقیقه

آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. سپس، باید به این نکته توجه کنید که شما چه انتظاراتی از سنگ نما دارید و برای چه کاربردی از آن بهره میبرید. گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت در سبد محصولات خود انواع سنگ های نما را همراه با تصاویر و مشخصات فنی برای شما همراهان ارائه نموده است. با توجه به این موضوعات یکی از بهترین نماهایی که می توانید برای ساختمان اداری خود به کار ببرید، شیشه است. نمای پست مدرن در ویلا؛ یکی نمای بدون شرح! همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. در سال های اخیر با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع مصالح مدرن و به روز شاهد طراحی و معماری نماهای مختلف در سراسر نقاط دنیا می باشیم که افراد با توجه به عوامل بسیاری از جمله نوع کاربری ساختمان مناسب ترین سیستم نما را در اولویت خود قرار می دهند.

نمای خشک نمایان

در طراحی نماهای تجاری و صنعتی مزایای این نما بر معایب آن پیشی میگیرد ومناسب این نوع نماها می باشد. این بدان معناست که کیفیت طراحی نمای یک بنا نه تنها در زیبایی آن بنا، که در سطح شهری نیز تاثیرگذار است. ترین افراد با تخصصهای مرتبط هنر زیبا سازی و زیبایی شناسی به کنترل طرح های بزرگ و کوچک معماری و شهری از نقطه نظر هماهنگی نمای بیرونی ساختمانها و محیط شهری یعنی از جنبه های رنگ، حجم، مصالح مناسب، فضای پر و خالی نما، رعایت اصول هماهنگی و تناسبات و… نما مربوط به یک ساختمان سه طبقه است که توسط خانه معمار طراحی شده و استفاده از سنگ سفید عباس آباد زیبایی این نما را دو چندان کرده.جهت دانلود پلان معماری می توانید کلیک کنید. استفاده از نانو آبگریز سنگ برای محافظت و افزایش کیفیت سنگ های با جذب بالا مثل لایم استون، مرمریت و تراورتن قاطعانه پیشنهاد می شرکتهای نمای خشک در تهران شود. در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم می گردد.

دتایل اجرای نمای خشک

᠎Content h​as been g᠎enerat ed ᠎by behsaznama᠎ Conte᠎nt Generator᠎ D emoversion᠎!

نمای خشک در ساختمان

مدیر پروژه خودرو اطلس سایپا با بیان اینکه در بین مشتریان و جامعه تنوع رنگ خودرو به دلایل مختلف به شدت کاهش یافته و درصد بالایی از محصولات به رنگ های سفید،مشکی، نوک مدادی و نقره ای محدود شده است گفت: برای ایجاد تغییر این روند سعی شده در رنگ آمیزی این خودروهای VP از رنگ های متنوع استفاده شود. جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن نما، فاصله درزهای بین ورقها را با تسمهای از جنس ورق یا چسبهای پلی اورتان یا چسب و لاستیک سیلیکونی پر میکنند. وقتی نور خورشید، ساختمان را در ساعاتی از روز گرم میکند، سطح نوارها گسترش می یابد تا در داخل ساختمان سایه ایجاد شود. در مورد نمای سیمان نیز همین مورد صادق است و این نما این خاصیت را دارد که رنگ شود و دوباره ظاهر روز اول خود را باز یابد. این نمونه نما که به عنوان نمای شیشه ای نیز شناخته می شود، با استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مستحکم می شود و شیشه ها به عنوان نما شناخته می شوند. با این حال، رومی ها ایده های خود را نیز به آثار معماری و بناهای مختلف اضافه کردند و نسخه آن ها با کمک آثار موجود در پایتخت قرنتیان، تزئین شد.

نسبت به روی ظاهری زیبا تر را در نمای ساختمان دارا می باشد و نصب آن آسان است. در این مقاله به بررسی طراحی و اجرای نمای خشک میپردازیم. در طراحی نمای مدرن برخلاف طراحی نمای کلاسیک از نور فضا متریال های ترکیبی استفاده می شود که بسیار پرکارد است. البته استفاده این متریال برای برخی نماها ممنوع شده بعلت مشکلی که در آتشسوزی پیدا می کند. برخی از مزایای دیگر نمای کامپوزیت به ویژگیهای ساختاری ورقهای آلومینیومی برمیگردد. چراکه نمای سبکتر گامی مناسب برای کاهش صدمات حاصل از زلزله خواهد بود. با کاهش سطح آب های زیرزمینی، پس از مدتی در شهر ها شاهد نشست زمین خواهیم بود. بهتر است در زمان انبار ورقها بهصورت کتابی و از جهت طول بر روی زمین قرار گیرد. ورقها بهوسیلهی شیارهای چکمهای تعبیهشده، بهصورت ریلی روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب میشوند. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. تنوع بالای مصالح بدین معنا نیست که برای همه ی بنا ها با هر نمایی می توان از آن ها استفاده کرد. که در صورت نصب صحیح ورقهای آلومینیومی میتوان از این ویژگی در جهت رعایت کردن قوانین مصوب نظاممهندسی و ساختوساز استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید