چگونه در نمای خشک در 60 دقیقه پیشرفت کنیم

نحوه طراحی این پنجره ها، محل قرارگیری و ریتم آن ها از نکاتی است که باید در رابطه با طراحی نما مد نظر قرار داده شود. تنوع بالای این نوع سنگ میتونه کابرد اون رو به عنوان سنگ نما افزایش بده. یکی از این روش ها، استفاده از بست و پین هست که بیشتر برای سنگ های مقاوم و با ضخامت بالای 2 سانتی متر مناسب هست. سپس با توجه به همین شرایط و معیار هایی که در نظر گرفتین، سنگ نمایی که میخواین رو انتخاب کنین. سنگ هایی که در نما کاری ساختمان استفاده میشن باید دارای دوام و ماندگاری بالایی باشن. البته روش های اسکوپ کردنِ مختلفی برای مهار کردن این نوع سنگ بر روی نمای ساختمان ها وجود داره که میتونه مانع از سقوط این سنگ بشه. تنوع انواع سرامیک خشک، قیمت سرامیک خشک نما و نیز طرح و رنگ و شیوههای اجرای نمای خشک بسیار بالاست.

هزینه اجرای نمای خشک

سرامیک های طرح سنگ یکی از متریال های تزئینی برای نماکاری ساختمان ها هستن. این نوع سنگ قیمت خیلی بالایی داره و برای نما کاری ساختمان های لاکچری مناسب هست. این در حالی است که سایر مصالح بعد از نصب دچار لقشدگی شده و به مرور زمان خورده میشوند. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. سنگ نما ارزان یعنی لایم استون ها برای نمای داخلی و خارجی ساختمان مناسب هستند و در ایران تنوع خوبی دارند. این نوع سنگ به دلیل جذب آب پایین و سوراخ های کمی که در سطح خود داره، به راحتی از سطحی که به اون چسبیده جدا میشه و همین قضیه نوعی عیب به حساب میاد. این سنگ مقاومت بالایی داره و بسیار سخت هست. این موضوع میتونه تاثیر زیادی در هنگام انتخاب سنگ داشته باشه. از دیگر عواملی که باید در هنگام انتخاب سنگ نما به اون توجه داشته باشین آب و هوای محیط اجرای سنگ نما هست. زیرا شناختن کانی های سازنده ی سنگ ها اطلاعات زیادی رو راجع به خواص سنگ مورد نظر در شرایط محیطی و جوی مختلف به ما میدن.

به ویژه برای نماکاری های رومی خیلی کاربرد داره.

در آخر بهتر هست که برای نماکاری ساختمان، پارامتر های مالی، جوی، جغرفیایی و دیگر موارد متناسب با شرایط ساختمان و محیط مورد نظر رو بسنجید. نمای ساختمان شامل دو سوی اصلی ساختمان یا بیشتر می باشد ، قسمت ورودی پشت بام و ورودی اصلی ساختمان بسته به شکل و نوع زمین میباشد در اغلب کشورها طراحی و ساخت این قسمتها برای همخوانی نما با بافت قالب زیر نظر سازمانهای شهری صورت میگیرد. همین علت باعث میشه که ملات به پشت اون بچسبه و نذاره که سنگ سقوط کنه. در ادامه برای شما سنگ های پر کاربرد در نماکاری ساختمان رو معرفی کردیم. به ویژه برای نماکاری های رومی خیلی کاربرد داره. مخصوصا در ساختمانهایی که دیوار آن تکمیل و ساخته شدهاند استفاده از آجر به عنوان عایق صوتی کاربرد بسیار دارد. نکتهای که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از هر محصولی برای این کار مناسب نیست و شما باید در انتخاب خود دقت زیادی داشته باشید. این حق هر مالک و ساکنی است که در طراحی و آرایش نمای خانه خود سلیقه خود را اعمال کند. به عنوان مثال استفاده از چوب و کامپوزیت با هم، نمای بسیار نامطلوبی را ایجاد می کند و شما مجبور می شوید در نهایت نمای خود را دوباره تغییر دهید. Th​is a​rtic᠎le w as gener᠎ated ᠎by behsaznama Content Generator DE​MO .

فروش تجهیزات نمای خشک

با استفاده از این محصول به هیچ وجه اتلاف انرژی نخواهید داشت. در این روش به وسیله یک سری اسکوپ (قطعات اتصال دهنده سنگ به دیوار) مشابه تصویر زیر سنگ ها رو روی زیر سازی نصب میکنن. با پیشرفت علم شیمی، مهندسان توانسته اند چسب هایی را تولید نمایند که می توان به کمک آنها، سنگ و یا سرامیک را بدون هیچگونه نگرانی به نما متصل نمود. نحوه ی اتصال به این صورت هست که مشابه تصویر زیر، شیار هایی با عمق متناسب با سایز پین، روی لبه ی سنگ ها ایجاد میکنن. همچنین رنگ سنگ ها نشان دهنده ی ترکیبات موجود در اون ها هست. سند استون سنگی رسوبی است که از شن و ماسه همراه با ترکیبات دیگه ساخته شده. به طوری که هیچ گونه برآمدگی، کثیفی، گچ و یا خاکی روی اون نباشه. به طوری که در زمان های قدیم از اون برای تراشیدن گرانیت استفاده میشده. گرانیت سنگ خیلی پرکاربردی هست، به طوری که خیلیا از اون به عنوان سنگ دیوار ساختمان هم استفاده میکنن. سنگ های نما باید دارای قدرت گیرش بالایی باشن تا دچار سقوط نشن و برای ساکنین و عابران ایجاد خطر نکنن.

روش اجرای نمای خشک

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد نما خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید