چگونه سه چیزها روش شما را تغییر می‌دهند اجرای نمای خشک

آجر نما که هنوز هم بسیاری از سطوح بیرونی ساختمان ها را تشکیل می دهد، جزو متریال هایی است که نسبت به گزینه های دیگر از قیمت مناسب تری برخوردار است. آجر نما نسوز کد AP32 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل اجراست. تک کلبههای بسیار ابتدایی و ساده مستقر در مزارع اروپایی، یا برخی ساختمانهای عمومی تک افتاده در شهرها و روستاها، تنها نمونههایی از ساختمانهای برونگرای قرون وسطی در غرب هستند. هرگونه اشتباه، کم کاری یا اهمال در آن، علاوه بر اینکه ممکن است منجر به خرابی و ایجاد هزینهای اضافی خواهد شد. فایبر سمنت برد یکی از متریال هایی که امروزه کاربرد زیادی دارد و دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر مصالح می باشد که منجر به زیبایی ساختمان شما نیز می گردد. همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود. سنگهای ساختمانی طبیعی به دلیل زیبایی ظاهری و هزینه نگهداری پایین، یکی از رایج ترین مصالح ساختمانی مورد استفاده در نمای ساختمانها به شمار میروند. همچنین در فصول گرم سال نیز به دلیل تبادل حرارتی پایین با محیط اطراف خانه تا حداکثر ممکن خنک میماند.

اجرای نمای خشک

در نتیجه مشکل انتقال حرارت و چگالش از بین می رود. فایبر سمنت برد در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم تر از مصالح سنتی می باشد. مقاومت این متریال تا حد قابل توجهی نسبت به چوب یا سیمان بالاتر بوده و در عین حال ظاهر مناسب و زیبایی را نیز به وجود می آورد. شرکت های زیادی محصولات مصنوعی با انواع طرح و رنگ مشابه ماده اصلی (چوب یا سنگ) به عنوان دیوار پوش، پوشش سقف و همچنین ادوات تزیینی ماننده قرنیز را با استفاده از ماده PVC تولید می کنند. های ساختمانی در جهان به عنوان اصلی ترین و منحصر به فرد نمای طراحان و معماران در مراحل اولیه اجرای پروژه نمای خشک انتخاب شده و در لیست مؤلفه های مهم و استراتژیک قرار می گیرد. در هر منطقه ­ای با توجه به موقعیت جغرافیایی، آب و هوا، آداب و رسوم، سلیقه ­ی مردم و نوع کاربرد سازه از نماهای ساختمانی متنوع استفاده می­ شود. به همین دلیل، طراحی و انتخاب نوع مصالح به کار رفته در نمای ساختمان­ ها اهمیت ویژه ­ای دارد. از جمله مزایای سنگ سمنت پلاست آن است که این نمای سنگی در مقایسه انواع نمای ساختمان مشخصات فنی بالاتر، وزن کمتر نسبت به سنگهای طبیعی، تنوع طرح، ترکیب رنگی زیاد و چسبندگی بالاتری را به بدنه ساختمان دارد.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

وزن نما در اجرای نمای خشک نسبت به روش سنتی بسیار سبکتر است. شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه نمودن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان، سقف کاذب، دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید. هر گونه مصالحی که قابلیت استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان را داشته باشد و با هر ابعادی ( البته متعارف ) از ضخامت 5 میلیمتر تا 50 میلیمتر به روش نمای خشک قابل نصب است. آجر نما نسوز کد AR35 آذرخش محصولی کارخانه ای و از اختلاط خاک رس مرغوب و در دمای کوره بالا و تحت کنترل تولید میشود و در صنعت ساختمان عمدتاً به عنوان نمای ساختمان کاربرد دارد. بعد از نصب و اتمام اجرای نمای خشک باید کیفیت کل سازه نما را بررسی و آزمایش کرد. بعد از نصب آجرها باید صلیب را بردارید و با استفاده از پودر بندکشی و و مخلوط آن با آب خمیر به دست آمده را بین آجرها بکشید تا فضای بین آجرها پر شود . عدم اجرای نمای سنگی به صورت صحیح و اصولی باعث می شود که بعد از مدتی در اثر گرما و سرما و یا باد و حوادث طبیعی، سنگ نمای ساختمان سقوط کند و باعث خطرات جانی و مالی فراوانی گردد.در این مقاله به بررسی انواع روشهای اصولی اجرای نمای ساختمان با سنگ می پردازیم. Post has be en c re ated ᠎by  https://behsaznama.com  Con te nt᠎ Gener at᠎or D emov​er sion !

در ساختمان­ ها بسیار مرسوم است. نما آبساب نوعی از نما است که با سیمان اجرا می شود. 4. تعویض آسان و سریع تایل ها: در صورت نیاز به باز کردن قسمتی از نما و اجرای مجدد آن، این امر به سهولت قابل انجام است و حتی این امکان وجود دارد که نمای ساختمانی به طور کامل باز و جمع آوری شود و در جای دیگری مجدداً این نما اجرا شود. مصرف انرژی سیستم گرمایش و تهویه هوا را تا 30% کاهش می دهد و باعث صرف جویی انرژی در فصل سرما و گرما می شود. انتقال گرما و سرمای فراوان به درون واحد مسکونی تنها دستاورد این پنجرهها بود. در طراحی پروفیل های سیستم نمای کرتین وال مسائل مربوط به زلزله, باد و محاسبات استاتیکی رعایت می شود و مصالح مورد نیاز هر پروژه ساختمانی و معماری با توجه به نیاز هر پروژه به صورت جدا محاسبه و خصوصیات پروفیل کرتین وال مرتبط با آن مشخص می شود.

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با ادامه مطلب وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید