چگونه میتوان ایجاد بیشتر انواع نمای خشک با انجام کمتر

وزن کم متریال نمای خشک ساختمان احتمال خرابی بر اثر زلزله یا طوفان های شدید را کاهش می دهد. با انجام این روش امنیت ساختمان و افراد آن در هنگام طوفان حفظ خواهد شد. این متریال بعد گذشت مدت طولانی از نصب، کیفیت خود را حفظ کرده و به عمر مفید ساختمان می افزاید. این نما در چند سال اخیر توانسته جای خود را در مراحل ساختمان سازی باز کند، که می توانید آثار آن را روی برج های شهر مشاهده کنید. در روش نمای خشک از ملات برای آجرچینی استفاده نمی شود و آجر ها با کمک تجهیزاتی مانند ریل و پیچ چیده می شوند که برای اجرای آن تنها دانستن نکات اجرایی آجر در نما به روش نمای خشک کافی است. انواع نمای خشک نصب مختلفی دارد، که به مشهود و نامشهود تقسیم می شود. که تاثیر به سزایی در امر هزینه و تعرفه شست شوی نمای ساختمان دارد و در صورت تایید کارفرما می توان سنگ هایی که در گذر زمان از بین رفته اند. Th is was c re​at ed by https://behsaznama.com C onte nt  G enerator  D᠎em᠎oversi᠎on !

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

نمای کامپوزیت بسیار نمایی مدرن است، که از ویژگی آن می توان به نصب سریع و و آسان آن اشاره کرد. طی سالیان اخیر شکوفایی عجیبی در صنعت ساختمان سازی رقم خورده، که دیگر شاهد ساختمان هایی بی روح و تکراری در شهر نیستیم، مهندسان برای تنوع در نما و جلوه بیشتر ساختمان ها ، از نمای خشک استفاده می کنند. اگر در شهری هستید که آب و هوای ۴ فصلی را تجربه می کنید، این سبک به دلیل مقاومت در برابر آب و هوای مختلف می تواند بسیار از نظر هزینه ای به نفع شما باشد. اما اگر بخواهیم در اینجا به یکی از شاخصترین آنها اشاره کنیم، این است که این متریال جذاب برای هر سبک و سلیقه و جهت استفاده در هر منطقه با هر اقلیمی، محصولی برای عرضه دارد. یعنی اگر المانی از پوشش نمای خشک آسیب ببیند، به راحتی میتوان قسمتهای کوچکی از پوشش را باز کرد و اگر قابل تعمیر بود به آسانی آن ناحیه را تعمیر نمود و در صورت غیر قابل تعمیر بودن قسمت یا قطعه را تعویض میکنند. زیرا پروفیل نمای خشک برخلاف مصالح قدیمی هیچ وزن اضافه ای را به ساختمان تحمیل نمی کند.

این 10 هک شما را (r) متریال نمای خشک (به نظر می‌رسد) شبیه {یک حرفه‌ای} می‌کند}

البته از دیگر مزایای پروفیل نمای خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما با فاصله ای اندک از پایان یافتن اجرای پروفیل نمای خشک می باشد. در این پروژه ها از انواع آجر نما، آجر قزاقی سنتی و آجرهای قرمز استفاده شده است. مقاوم بوده، و به دلیل استفاده از چارچوب های آلومینیومی بجای ملات، برای ساختمان های بلند و برج ها بسیار مناسب است. برای اجرا متریال نمای خشک آجری، از پیچ و مهره استفاده و … یکی از بهترین متریال نمای خشک، نمای آجری به نما حساب می آید. این ورق ها با روکش هایی متفاومت مانند چوب استفاده می شود که قابلیت اجرا در قسمت های متفاوت ساختمان را دارد. آجر رندوم نسوز مشکی با داشتن چندین درجه رنگ مختلف نمایی جالب و چشم نواز را بوجود می آورد . آجرنما: این نوع آجر به دو دسته متعارف و پلاکی و هرکدام به دو دسته توپر و سوراخدار و بر حسب مقاومت فشاری به دو درجه ۱ و ۲ تقسیمبندی میشوند. انتخاب پروفیل مورد استفاده در اجرای زیرسازی باید با توجه به نوع و هندسه نما، میزان استحکام مورد نیاز، مصالح مورد استفاده در نما، شرایط محیطی و بسیاری موارد دیگر انجام شود.

با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها استفاده از پروفیل نمای خشک پرطرفدار می شود. پروفیل نمای خشک : پروفیل نمای خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن پروفیل نمای خشک در چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود. نیاز انسان مدرن به شهرهایی با جلوههای زیباتر، ذهن خلاق سازندگان بنا را بر آن داشت تا ترکیبی از هنر طراحی و صنعت اجرای نمای ساختمان ایجاد نموده و با متریال متفاوت و متنوع نسبت به انواع سنتی، به اجرا بگذارند. ایجاد ارتباط بین درون و بیرون ساختمان جهت ورود نور و هوای تازه از طریق درب و پنجرهها که عنصری از نما محسوب میشود و همچنین ایجاد دید محیط بیرون برای ساکنان داخل ساختمان. تعرفه و قیمت شستشوی نما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. ​Th᠎is conte᠎nt has  be​en  do ne by https://behsaznama.com C onte᠎nt Generator  DE MO!

دیدگاهتان را بنویسید