چگونه نمای خشک خود را در یک هفته (ماه، روز) بهبود دادیم

هزینه اجرای نما خشک ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد. 1- صفحات L شکل در امتداد یکدیگر بر روی دیوار ساختمان نصب می شوند. تلاش می کنم این وب سایت بستری مفید و ارزش آفرین برای تمام بازدیدکنندگان باشد و مطالبی مفید در زمینه نمای ساختمان به اشتراک گذاشته شود. در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, طرح نمای خشک مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. در زیر به چند مورد از سوالات متداول کاربران در همین زمینه اشاره میکنیم و بهطور خلاصه به آنها پاسخ میدهیم. در برخی از نماهای خشک به یک چهارچوب نیاز داریم که بتوان متریال مورد استفاده را داخل آن بهصورت ثابت قرار داد. شرکت کارووین به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه طراحی و اجرای نما خشک آماده است تا پروژههای شما عزیزان را به بهترین و بهصرفهترین شکل ممکن اجرا کند. 4. مجری نصب نما باید به خوبی موقعیت جغرافیایی پروژه در حال انجام را از هر نظر بررسی کند. This  post h᠎as been  done ᠎by behsaznama C​on​te​nt Gener ator DE᠎MO!

مصالح نمای خشک

از دیگر ویژگی های این سبک می توانیم به استفاده از رنگ های سرد و گرم، در کنار هم اشاره کنیم. 40) استفاده می شود.نحوه ی اتصال شاخه آلومینیوم به شاسی مانند روش هنگ می باشد ولی اجرای ورق مانند روش فیکس است. در این دوران بود که برای اولین بار از آلیاژ آلومینیوم برای اهداف دیگری غیر از اهداف نظامی استفاده شد. اتصالات معمولا از جنس فلز و آلومینیوم هستند تا بتوانند مقاومت زیادی ایجاد کنند. نمای سرامیکنمای سرامیک یا همان نمای سرامیک خشک پرسلانی از سری روش های نصب خشک بوده که در آن جهت ایمنی نما و سبک بودن بار مرده از روش سنتی ملاتی و دوغ آبی استفاده نمی شود . از سنگ در روش اجرای سنتی هم استفاده میشود، اما در روش نمای خشک، از اتصالات فلزی برای نگه داشتن و فیکس کردن سنگها استفاده میکنند که ایمنی و زیبایی را ارتقا میبخشد. نمای خشک از زمانی مورد استفاده قرار گرفت که معماران و طراحان ساختمان تصمیم گرفتند برای نمای سازههای خود از متریالی مقاومتر و بادوامتر استفاده کنند. بعد از گذشت پنجاه سال میتوان مصالح را مورد بازیافت قرار داد و مصالح جدید جایگزین آن نمود.

چگونه اجرای نما من را فروشنده بهتری از شما کرد

یکی از رایجترین متریالها برای اجرای نما خشک ساختمانی، سنگ است. یکی از روش های نوین و منطبق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روش ها در دهه ی 70 خورشیدی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری در این زمینه ایجاد شده است. طبیعتا یکی از رایجترین موادی که به وفور در اختیار داشتند، سنگ بود. علاوه بر چراغهایی که بالای درب ورودی و پارکینگ نصب میشوند، باید از چراغهای دیگری نیز در نمای ساختمان استفاده شود. توجه به نوع ساختار نهائی از نظر زیر سازی و تعداد لایه های پوششی خواهد بود. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند. پین فلزی ضد رنگ می باشند ، درون ناودان اصلی قرار می گیرند. البته بحث نمای ساختمانی میتوان به بخش های گوناگونی اشاره نمود اما موضوع اصلی ما نمای خشک است نه نما در معماری. اما برای محاسبه دقیق تر نیاز است که حتماً نقشه های اصلی ساختمان مورد بازرسی قرار بگیرد.

انواع روش های نمای خشک

در این روش، سنگ، آجر، چوب، شیشه یا هر نوع متریال دیگری که مورد استفاده است را از طریق اتصالات و چهارچوبهای فلزی به دیوار متصل میکنند. از مصالحی مانند سنگ، آجر، چوب، فلز، کامپوزیت، شیشه و … ولی امروزه از انواع نمای خشک ساختمان به شمار می رود و در انواع مختلف: آجر، کاشی و روکش ها ارائه می شود. این موضوع هم باعث کاهش وزن کلی ساختمان میشود و هم هزینه اجرای نما را کمتر میکند. ضمن اینکه در بیشتر موارد، هزینه نما خشک آجری نسبت به سایر متریالها مانند سنگ ارزانتر تمام میشود. در گام بعدی به دلیل عدم نیاز به تعمیر، ترمیم و نگهداری این نوع نما، در بسیاری از هزینهها به خوبی صرفه جویی میشود. اما این روش معایب خاصی هم میتواند داشته باشد که عمده آنها به عدم رعایت اصول نصب و همچنین استفاده از متریال نامرغوب مربوط میشوند. اما در مناطق مرطوب و گرم، بهتر است که هوا داخل نما جریان داشته باشد. صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. این نرده ها به دلیل روش نصب کاشت میلگرد یا رول بولت ها بسیار مقاوم بوده با اینکه در آن از کمترین میزان فلز در آن استفاده شده است .

دیدگاهتان را بنویسید