چگونه نمای خشک را بهتر از هر کس دیگری آموزش دهیم

فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. توجه داشته باشید که اندازه ماله مورد استفاده بستگی به اندازه سنگی که نصب می کنید دارد . برای هر سنگ ازماله مناسب آن استفاده کنید. علاوه بر آن، باد در ارتفاعات میتواند به سازه آسیب بزند، استحکام نمای آن را کاهش دهد و حتی باعث سقوط آن شود. ضمنا اجرای نمای خشک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها مقاوت بالا در برابر باد می باشد. اگر خطر وزش باد شدید یا طوفان های سنگین وجود دارد بدون فوت وقت از ادامه ی رنگ آمیزی ساختمان خود دست بکشید، در غیر این صورت رنگ نما رو سطوح ساختمانی کاملاً از بین خواهند رفت و به نتیجه ی مورد انتظار و مطلوب خود نمی رسیم.

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

این روش برای سنگهایی باضخامت کم که امکان شیارزنی یا سوراخ نمودن ضخامت وجود نداشته مناسب است. که با زیبایی بی انتهای خود باعث تبدیل فضای خانه به فضای مورد علاقه شما میشود.در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش نصب سنگ های تراورتن را قبل ازاینکه مراحل نصب را شروع کنید به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید. در این روش احتمال جدا شدن سنگ از نما وجود دارد و امکان تغییر و بازسازی و جابجایی سنگ پس از نصب وجود ندارد. در این روش از چسب مخصوص برای اتصال مصالح ساختمانی به نما استفاده میشود. • سنگ کاران برای جلوگیری از ریزش دوغاب از پشت سنگ، دو طرف انتهایی نما را معمولا با مچاله کردن گونی های سیمان و قرار دادن در بین سنگ و دیوار خارجی نما می پوشانند و بعد از اتمام سنگ کاری مبادرت به برداشتن گونی ها و پر کردن فضاهای خالی با ملات ماسه سیمان نمی کنند. نمای ساختمان دارای پوسته پرمنفذ و متخلخل در قسمت راه پله است که باعث می شود تا هوا در فصل گرم تابستان در این فضا جریان داشته باشد، و همچنین فرصتی برای تهویه هوا برای این فضا و واحدها فراهم شود. پس باید در حدود 450 تا 500 متر سنگ سفارش دهیم که با توجه به مواردی که مطرح شد حداقل 500 میلیون تومان برای خرید سنگ باید در نظر بگیریم این هزینه جدا از شاسی کشی، پول استاد کاران و سایر مصالح است. Artic le was generat ed ​with behsaznama Con tent Generat​or Demoversion !

قیمت مناسب این متریال نسبت به سایر مصالح نما باعث تمایل به استفاده ار آن می شود. کیفیت شیشه های مورد استفاده در طراحی نما، زمانی که این متریال در سطح وسیعی به کار می رود، مواردی مثل عایق بودن، مقاومت در برابر شکستن و جلوگیری از ورود اشعه های مضر را در بر می گیرد. یکی از اصول اولیه طراحی نما انتخاب صحیح متریال است؛ به نحوی که به خوبی بتواند معرف کاربری و هویت ساختمان باشد و به درستی با سایر مصالح ترکیب شود. در طراحی نما باید به این نکته توجه کرد که اگر مقصود، استفاده از مصالح مختلف و ترکیب آنها با یکدیگر است، باید این امر به نحوی انجام گیرد که تمرکز بر متریال اصلی باشد. نحوه مصرف: بعد از تمیز و آماده کردن زیرسازي باید دو پیمانه حجمی از پودر را با تقریباً یک و نیم پیمانه حجمی از آب مخلوط کرد تا خمیري همگن بدست آید.

۳-سنگهای بلند در دو نقطه یا بیشتر بصورت مجزا از هم را اسکوپ کنید. در برابر صدا و حرارت عايق است و از اين روي به خصوص در ساختمان هاي بلند مي توانيم از اين محصول استفاده داشته باشيم. از این روش برای اولین بار جهت نصب سنگ در برجهای بلند در آمریکا استفاده گردید. اما در روش دوم که روش خشک نام دارد دیگر از دوغاب و ملات خبری نیست و برای نصب سرامیکها از رولپلاگ استفاده میشود. روش سنتی و متداول که در ایران به کار میرود روشتر یا دوغاب است. نمای آبساب از لایه آستر با نمای ماسه سیمان سفید یا رنگی و لایه نهایی سیمانی تشکیل می نمای خشک مدرن شود. در طراحی نما ملاحظات زیادی مدنظر قرار می گیرد. این رنگ ها، دارای مقاومت بالایی هستند و پس از استفاده، دوام زیادی داشته و در مقابل خرابی و آسیب دیدگی مقاوم می باشند. با گذشت زمان این روش پیشرفتهای چشمگیری داشته و در اکثر پروژهای مهم مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید