چگونه نمای سنگ خود را در یک روز بهبود دادم

در این روش ابتدا سنگ بطور اصولی بر روی نما چیده شده و دوغاب بر پشت آن ریخته میشود. اوصل اجرای نمای سنگ ساختمان در اسکوپ کردن با ایجاد یک سری شیار بر پشت سنگ نما و پس از آن بسته شدن شیارها با آرماتور بندی گالوانیزه برای تماس بیشتر سطح سنگ با دوغاب و احتمال ریزش کمتر همراه است. ایدهای که نمای شهرها را به نحو شگفتانگیزی دستخوش تغییر کرد. به دلیل مزایای نمای خشک ساختمان، متقاضیان اجرای نمای خشک ساختمان و خصوصا نمای خشک آجری نسبت به نماهای قدیمیتر بیشتر شدهاند. نمای آجری، نمای کرتین وال، نمای خشک سرامیک، نمای آلومینیوم کامپوزیت و نمای سنگ از نمونه های مختلف نمای خشک ساختمان به حساب می آیند. این امر باعث می شود که نمای خشک دارای گستردگی تنوع رنگ و بافت بسیار زیادی باشد. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط شرکت رونین پارس با پیشینه ای بیش از 15 سال اجرا می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند.

دتایل نمای خشک

استفاده از سرامیک خشک: جهت عایق شدن دیوارهای خارجی می توان از فضای مجوف موجود میان سرامیک ها و دیوارهای خارجی جهت نصب مواد عایق صوتی و حرارتی استفاده کرد. کاربرد این جداسازی در مرحلهی اولیه دور نگه داشتن برف، باران، باد و نور خورشید از فضای درونی است. لابی، راه پله و فضای داخل پارکینگ از جمله بخش هایی هستند که برای پوشش دیوارهای آن ها از سنگ استفاده می شود. وحرارتی را خواهد داشت، می توان با محاسبات انجام شده نسبت به محل احداث ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استاندارد های مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا می توان برای عبور سیستم تأسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. نصب شیشه در کارگاه انجام می گیرد در کارخانه شرکت های نمای خشک نصب می گردد. پس از خشک شدن دوغاب یا ملات مخصوص، اجرای نمای سنگ ساختمان انجام میشود. This c᠎on tent has been created wi th t​he ᠎he᠎lp of behsaznama ​Co᠎ntent Ge nerato​r DEMO!

از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های طراحی و اجرای نمای خشک اشاره کرد. سیستم نمای خشک بدون استفاده از ملات و دوغاب انجام می شود. با ورود و رشد نمای خشک در ایران نیز، همین روال کاری اجرا شد. همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید. در نصب خشک سنگ نمای ساختمان به دلیل سوراخ کردن سنگ، احتمال ترک خوردگی و یا شکستن سنگ در حین این عمل وجود دارد. دلیل این موضوع وزن کم و زیبایی ظاهری نمای ساخته شده از تارکوتا بود. همچنین باید حواس خود را جمع کنند که درب ورودی منازل را از نظر نما و زیبایی با نمای ساختمان خود هماهنگ کنند. همانگونه که پیشتر نیز اشاره شد، کنترل جریان بخار آب یکی از اساسیترین موارد در رابطه با نمای ساختمان است. اجرای نمای سنگ ساختمان اصولا با استفاده از سنگهای مقاوم و پایدار در برابر تغییرات آب و هوایی به نسبت سنگهای نصب شده در طراحی داخلی صورت میگیرد. نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود.

همچنین استفاده از آلومینیوم کامپوزیت از لحاظ روان شناختی در ساختمان های تجاری و صنعتی معمول می باشد و استفاده از آن در ساختمان های مسکونی به هیچ وجه منظر خوشی نخواهد داشت. از غرب به شمال کشور میایم تا با ویلای بسیار جالب درویش آباد واقع در استان مازندران آشنا شویم. در هنگام انتخاب طراحی خارجی ساختمان با روش نصب سنگ نما توجه به نوع سنگ، تجهیزات کاربردی برای اجرای نمای سنگ ساختمان در کنار مواردی مثل تغییرات آب و هوایی بسیار حائز اهمیت است. در مسیری که با گامهای قوی بهسوی زیباسازی نمای بناهای شهری به پیش میرود، بیشک شرکتهای مجری طرحهای نمای خشک پیشتاز هستند. در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید. یکی از مهمترین بخشهای زندگی ما سازههای ما هستند. تا آنجا که هرقدر زندگی مدرنتر و رفاه عمومی بیشتر میشود، تلاش برای تدارک فضایی با نمای زیبا هم بیشتر میشود. بنابراین توجه به اصول و اجرای سنگ نمای ساختمان امری ضروری و مهم است. یکی از روشهای مهم که در حفظ و نگهداری سنگ نما نقش پر رنگی داشته شیارزنی یا اسکوپ سنگ است.

دیدگاهتان را بنویسید