چگونه نمای کامپوزیت ساختمان من را به یک فروشنده بهتر تبدیل کرد

ورق های کامپوزیت مورد استفاده در نمای کانکس دارای تنوع رنگ بسیار بالا بوده که خود از مزیت های این نوع محصولات محسوب می گردد و ما قادر خواهیم بود انواع رنگ های عمومی و ترکیبی و حتی کد های متالیک و استیل کروم و استیل طلایی و حتی طرح چوب و آجر را انتخاب کرده بدون اینکه نگران رنگ پریدگی آن در اثر تابش نور خورشید و یا فرسوده شدن آن در مجاورت باران های اسیدی و رطوبت هوا باشیم. به دلیل همین حق انحصار بود که تا مدت ها قیمت و هزینه استفاده از این ورق بسیار بالا بود. همین مزایا باعث شده که خریداران کانکس ویلایی کامپوزیت روز به روز افزایش یابد. کانکس با نمای کامپوزیت یک سازه پیش ساخته می باشد که در تولید آن اهمیت ویژه ای به زیبایی و نمای ظاهری آن شده است.همانگونه که می دانید استفاده از ورق های کامپوزیتی آلومینیوم در نمای ساختمان ها بخصوص ساختمان های اداری سالهاست که در همه جای جهان رواج یافته است و باعث زیبایی نمای ساختمان و رسمی شدن شکل کلی بنا می گردد و از همین رو است که بیشتر در ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.این روند به گونه ای گسترش یافت که امروزه به دلیل مزایای زیاد آن در ساخت سازه های پیش ساخته و انواع کیوسک نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

نماي كامپوزيت مدرن ترين

نمای کامپوزیت اولین بار در کشور آلمان ابداع و به جهت کیفیت مناسب و نداشتن محدودیت در طراحی و اجرایش مورد استقبال شدیدی قرار گرفت. با ظهور مدرنیسم در معماری استفاده از مصالح پیشرفته بیش از پیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمانی قرار گرفت و استفاده از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی به عنوان یکی از اصلیترین مصالح مورد استفاده در نماهای ساختمانی تمام شهر های کشور مبدل گردیده است. متاسفانه آمار موجود از ساخت و ساز در کشور آمار دقیقی نیست و نمی تواند تصویر دقیقی از چند و چون ساخت و ساز و به خصوص مصرف مصالح در آن ها را ترسیم کند. اگر بخواهیم به طور کلی به بررسی هزینه ساخت خانه بپردازیم در اولین قدم باید به سراغ قیمت زمین برویم. کامپوزیت در مقابل سرما و گرما کاملا مقاوم است و به دلیل سبکی و هزینه کم، بازسازی هر گونه نمای قدیمی را به زیباترین و جدیدترین نماهای مدرن امروزی، براحتی امکان پذیر می کند. کانکس ویلایی هیچ محدودیتی از نظر ابعاد ندارد و میتوان آن را با توجه به نیاز مشتری و در هر ابعادی ساخت. پس از آن دستور نقشه صادر شده و تمامی جزئیاتی که شما برای ساخت خانه به آن نیاز دارید در دستور نقشه آورده می شود. Th​is content has ​been creat᠎ed ​with the he᠎lp  of behsaznama Conte᠎nt Gener at or Dem᠎ov er​sion​!

که می توان آن را با شیشه و چوب و هر نوع مصالح دیگری به گونه ای خلاقانه ترکیب نمود. از جمله این نماها که زیبایی بی نظیری به ساختمان می بخشد می توان به نمای کامپوزیت لانه زنبوری اشاره نمود. سطح خارجی ورق کامپوزیت خش دار دارای لایه ای ساییده شکل میباشد.این لایه دارای مقاومت در برابر ساییدگی ، خش پدیری و خوردگی است.از این ورق میتوان در دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی ساختمان استفاده نمود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در طراحی و معماری، استفاده از نمای کامپوزیت آلومینیومی مورد توجه فعالان صنعت ساختمان و طراحان و معماران ساختمانی قرار گرفت. زمانی که تصمیم نهایی خود را برای ساخت سازه قطعی کردید بهتر است در اولین فرصت به شهرداری منطقه ای که ملک شما در آن قرار دارد رجوع کنید. همچنین متریال های طبیعی همچون سنگ طبیعی به مرور زمان بر اثر عوامل محیطی همچون باران های اسیدی و تابش نور خورشید تغییر رنگ می دهند.

اما یکی از روش های بسیار عالی برای جذب مشتری و فروش بالا و مهمتر از آن اینکه مشتری فروشگاه ما را در خاطر خود بسپارد طرح نمای فروشگاه است. این معضل در کشورهای در حال توسعه ملموس تر است. عایق این کانکس از یونولیت چهار سانت و پشم شیشه میباشد که هم عایق صوتی و عایق حرارتی و برودتی نیز میباشد پس از عایقکاری روی آن روکشی از پی وی سی که در طرحهای مختلف میباشد پوشیده میشود. اما از مزایای نمای کامپوزیت ساختمان می شود به اجرای سریع، تنوع در رنگ، هزینه کم، وزن کم و عایق صوتی و حرارتی اشاره کرد. 40 میلیمتر به نبشیهای آلومینیومی پیچ میشود. علی الخصوص در سازه هایی که خطر آتش سوزی در آنها بیشتر است ( مانند جایگاه های سوخت گیری) توصیه میشود. علی الخصوص در سازههایی که خطر آتش سوزی در آنها بیشتر است (مانند جایگاههای سوختگیری) توصیه میشود. بخاطر این که پروفیل ناودانی به صورت ریلی است و مانند رگلاژ کار میکند به اسم ریلی معروف است. در کشورهای زلزله خیز مانند ایران موضوع سبک سازی ساختمان ها و استفاده از محصولات منعطف بسیار مهم است و محصولات آلومینیومی مانند نمای کامپوزیت آلومینیومی، نمای شیشه ای درب و پنجره های خاص و آلومینیومی اساسی ترین راه حل با وزن حدودی است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید