چگونه نما خشک خود را در یک هفته (ماه، روز) بهبود دادیم

اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. با گذشت زمان و ایجاد شرکتهای نمای خشک، اجرای انواع نمای خشک مانند نمای خشک آجری در ایران نیز زواج پیدا کرده است. ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. برای ساختمان های بلند به راحتی اجرا می شود. HPL مخفف (High Pressure Laminate) صفحاتی هستند که از ترکیب لایههای سلولزی و رزینهای فنولیک بوجود می آیند.این ترکیب پس از قرار گرفتن در دمای بالای ۱۸۰ درجه سانتیگراد و فشار ۸۰bar تبدیل به صفحات محکم با مشخصات فنی ویژه میشوند. تایل های پرسلانی معمول در ابتدا ترکیب و خشک می شوند و سپس در دمای 400 kg/cm2 تحت فشار قرار می گیرد. نحوه عایق بندی نمای سرامیک مجوف پرسلانی: در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند. این دستهبندی شامل: سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخ دار) و سرامیک پرسلان خشک نما به حالت تو پر (فول بادی ) می باشد. ᠎Con᠎tent was c᠎re᠎ated ᠎wi th t he ​help of behsaznama Conte​nt Gen er​at᠎or D​emov ersi​on !

چهار ایده‌های شیک برای نحوه اجرای نمای خشک ساختمان شما

جزئیات نما که شامل تعداد و اندازه پنجره ها می شود, نمای خشک در ایران هر چقدر که کمتر باشد هزینه های کمتری هم ایجاد می کند. البته باید بدانید که استفاده کردن از مصالحی که اندازه بزرگتری دارند مفیدتر است، چرا که هزینه زیرسازی این دسته از مصالح بسیار کمتر می باشد. لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای نما ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. ۷. شکل کلی معماری ساختمان و حجمی که ساختمان دارد، همچنین میزان شکست هایی که در سطح نما موجود می باشد هم بسیار مهم است. در این حالت از کمترین میزان مصالح جهت زیر سازی نما استفاده میشود. شرایط زیر کار و بارهای اضافی از قبیل فشار و باد و باران. هر نوع محفظه نما می تواند به عنوان پشتیبان برای نمای خشک به کار رود. تیرگی یا روشنی موها در این مدل کاملا آزاد بوده و می توان در هر بخشی این کنتراست را ایجاد کرد. C​on​tent was g᠎enerated by behsaznama᠎ Con tent Gen᠎er ator ᠎DE MO.

اجرای نمای خشک آجری مقاومت ساختمان را در برابر آتشسوزی بالا میبرد. تنوع رنگی نمای آجری نیز زیاد است و میتواند انواع سلایق را پوشش دهد. کاهش زمان اجرا: اجرای نمای خشک ساختمان مانند نمای خشک آجری به دلیل عدم استفاده از ملات، فعالیت همزمان چند گروه نصاب و استفاده از ابزارهای پیشرفته و صنعتی تا 50% کاهش پیدا میکند. هزینه مناسب: اجرای نمای خشک ساختمان عمر مفید نما را بالا برده، و هزینههای ترمیم را نیز کاهش میدهد. این مسئله علاوه بر کاهش قیمت اجرای نمای خشک، نیروی ویرانگر زلزله را نیز بسیار کاهش میدهد. اتصالات و چهارچوب نگهدارنده نیز نقش مهمی در تجهیزات نما خشک دارد. می باشد به وسیله یک سری اتصالات مکانیکی عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می گردد. جهت استفاده از این مصالح در نمای ساختمانها، به یک شبکه فولادی زیرسازی نیاز است تا علاوه بر افزایش استحکام GFRC در هنگام بالا بردن و نصب، امکان ایجاد اتصالات مناسب را با سازه اصلی نما فراهم کند. استفاده از نمای خشک به نوعی از ساختمان و دیوارهی اصلی آن در مقابل تغییرات آب و هوایی و شرایط جوی محافظت میکند. تولید چند مرحله ای : فیبر و دوغاب بهصورت مکانیکی در داخل قالب با استفاده از غلتک و ماله با هم مخلوط شده و متراکم می شود.

نمای خشک در ساختمان

این شیوه بهصورت استاندارد در روشهای تولید و ساخت پانلها دستهبندی نمیشوند و به دلیل هزینه زیاد و مشکلات فنی (عدم تحمل بارهای لرزه ای و حرارتی) خیلی مرسوم نمیباشد. در نصب و اجرای نمای سرامیک خشک از پایههای فلزی (معمولاً از جنس آلومینیوم) استفاده میشود و به همین دلیل این نوع نما به خوبی در مقابل عوامل محیطی از جمله باد، طوفان، زمین لرزه و آتش سوزی مقاوم است. ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند. همانگونه که از عنوان نمای خشک بر می آید، تفاوت اصلی این نما با نمای ملاتی، در نوع اتصال مصالح نما به سازه ساختمان می باشد. در این سیستم نیروی پیش تنیدگی اصلی بر روی شبکه افقی می باشد و شبکه عمودی فقط برای مقابله با نیروی وزن ثقلی طراحی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید