چگونه پیدا کردن مناسب مصالح نمای خشک {برای شما|در شما|در مورد شما |به محصول(سرویس) {خاص|خاص} شما.

همچنین میتوان سنگ نما را به دیوار پشتی پیچ کرد که دارای ضوابط اجرایی مختلف است. کامپوزیت به معنای ترکیب است که میتوان این ترکیب را به سه بخش پایه پلیمر، پایه سرامیک و پایه فلزی تقسیمبندی کرد. میتوان در نمای سیمانی از سیمان و دانهبندی رنگی نیز استفاده کرد. نصب سرامیک بر روی نمای خارجی به ۲ روش نصب خشک و دوغابی صورت میپذیرد. در نهایت پس از نصب سرامیک هیچگونه کلیپسی روی نما دیده نخواهد شد. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود. در این روش سرامیک ها پس از زیرسازی و نصب رانرهای آلومینیومی عمودی ، سرامیک ها مسلح سازی شده و در داخل کلیپس هایی از جنس استیل قرار میگیرند. در روش های قدیمی و سنتی نصب و اتصال نماهای آجری مشکلات و آسیب هایی همچون افزایش وزن و حجم ساختمان، عدم اتصال کامل به دیواره های اصلی سازه، نداشتن مقاومت و استحکام لازم در برابر پدیده های طبیعی همچون سیل و زلزله وجود داشت که امروزه با متداول گشتن روش ها و متدهای نصب، معایب و آسیب های روش های سنتی به کل از میان برداشته شده و بازدهی و طول عمر ساختمان هایی با نمای آجری افزایش یافته است.

سیستم های مدرن نما

شاسی کسی به مرحله ای گفته می شود که نگهدارنده وزن نمای ساختمان است و معمولا به سازه های اصلی ساختمان وصل می شود. به طور کلی این متریال را می توان در زمره یکی از مصالح نمای خشک زیبا و با دوام قرار داد. طراحی محاسبه و اجرای نمای مدرن شیشه ای ، کرتن وال ، فریم لس ، اسپایدر ، سرامیک خشک و نمای ترکیبیطراحی و اجرای سازه های شیشه ایی و نمای مدرن ترکیبی ، نورپردازی ، طراحی و اجرای پروژه های لوکس انواع یراق الات نمای شیشه اسپایدر.تولید پروفیل فریم لس و کرتن وال .تولید و ساخت پنجره دوجداره آلومینیوم و upvc. در این روش ، پشت سرامیک ها شیارهایی تعبیه می شود و کلیپس هایی از جنس آلومینیوم در این شیارها تعبیه می گردد و سرامیک ها توسط این کلیپسها روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب و رگلاژ می شود. در شکل سنتی و قدیمی اجرای نمای ساختمان آجر ها با استفاده از ملات که ترکیبی از ماسه، آب، سیمان است به هم متصل شده و می چسبند. ᠎This c​on te​nt was w ri tt en ᠎with t᠎he  he​lp of G​SA C ontent Gener᠎ator D emoversi᠎on!

مصالح نمای خشک

برای جلوگیری از ریزش نمای سنگی از اسکوپ کردن سنگ به خارجیترین قسمت دیوار و یا شاسیکشی نما استفاده میشود. برای اجرای نمای سیمانی، ابتدا کل دیوار کرومبندی و شمشهگیری میشود. نمای اتیکس در واقع نوعی عایق ساختمان است که از سه سطح عایق و پوشش رویی تشکیل شده و عایق های این نما فوم پلی استایرن منبسط و پشم معدنی است و رویه سطحی و پوشش آن از آجر لعاب دار یا چوب، فلز و اندود است قسمت عایق آن میزان زیادی هزینه سرمایش و گرمایش ساختمان را کم می کند. نمای آجری از انواع نمای ساختمان می باشد که با بکارگیری این نوع فضای ساختمان دلنشین خواهد شد و به دلیل دارا بودن ضریب انتقال حرارتی کم و پایین نقش مهم و پررنگی در ایجاد عایق حرارتی در یک سازه و ساختمان ایفا می کند. برای ساخت دوغاب از ماسه شسته با ضریب نرمی متوسط و سیمان با عیار ۴۰۰ کیلوگرم در مترمکعب استفاده میشود.

سپس ملاتی متشکل از ماسه با دانهبندی متوسط و سیمان پرتلند به نسبت ۳ به ۱ تهیه میگردد. به محض استفاده از این مواد خواهید دید که درخشش سنگدانه هایی که برای تزئین روی سطح پاشیده بودید دو چندان می شود. در ساختمان سازی به قسمت بیرونی یک ساختمان که بیشتر در معرض دید قرادارد نما گفته میشود. نما یکی از اجزای مهم و اصلی ساختمان است چرا که در معرض دید همگان بوده و اولین پدیدهای است که افراد را در مورد یک ساختمان به خود جذب میکند. در واقع باید بگوییم، که نما، پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی، جذابیت و عایقبندی ساختمانها ایفا میکند. سرامیک ها که ساخته دست انسان ها هست دارای تنوع رنگ های متنوعی است و اغلب به صورت رنگ های یکدست و ترکیب آنها در یک نما، زیبایی خود را به رخ می کشند. نصب ورقهای کامپوزیت به صورت نیمه جعبه روی نما، برای تهیه این ورقها عملیات برش کاری از شیت خام، شیارزنی، خمکاری و مونتاژ توسط دستگاه های CNC یا توسط تکنسین کار صورت می پذیرد.

Top 10 کلید راه طرفداران استفاده برای نمای مدرن

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از طرح نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید