چگونه 3 چیزها روش شما را تغییر می‌دهند اجرای نمای خشک سرامیک

به گزارش اخبار ساختمان، موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. استفاده فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) در نمای ساختمانهای بلند و برج ها بسیار مناسب است و از ایمنی کافی برخوردار است به دلیل اینکه پانل فایبر سمنت به پروفیلهای فولادی که بعنوان زیرسازی به اسکلت ساختمان متصل شده است پیچ می شوند. به این ترتیب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، فایبر سمنت برد، HPL و … با توجه به اصالت بکارگیری آجر در معماری ایرانی لازم است این عنصر کلیدی بار دیگر به این عرصه وارد شود و با پژوهش در دستیابی به روشی جدید در نصب این عنصر زیبا که از مصالح اولیه در ساخت مسکن بوده و هنوز هم شادابی و حس اصالت را به بنا میدهد، راه حلی مناسب پیدا کرد تا معماران و طراحان امکان استفاده آن را مجددا در فهرست مصالح نوین قرار دهند تا بتوان باز هم روح پویا و پایدار معماری ایرانی را زنده نگه داشت.

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

البته موارد دیگری مانند استفاده از اکیپ های آموزش دیده بجای نیروهای سنتی و غیر فنی و فاقد آموزش لازم در روشهای قدیمی و سنتی و همچنین استفاده از ابزار و ماشین آلات صنعتی در اجرا پروفیل نمای خشک در روشهای مدرن ضمن تأثیر مستقیمی که بر زمان اجرای پروفیل نمای خشک و جلوگیری از دوباره کاری های احتمالی خواهند داشت قطعاً در افزایش کیفیت اجرا نیز تاثیر قابل توجهی خواهد داشت. به شدت کاهش خواهد یافت و لذا تاثیر بسزایی بر افزایش کیفیت خواهد داشت. نمای مناسب انتخاب شده می تواند ظاهر کلی ساختمان را به طرز چشمگیری تغییر دهد و جذابیت آن را تغییر دهد و ارزش فروش آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بیایید نگاهی دقیق به نماهای شیشه ای بیندازیم. به عنوان مثال، بسته به ترجیح معمار یا سازنده، نماهای مختلفی را می توان در رنگ ها و پرداخت های مختلف، از صیقلی گرفته تا زبر، خریداری کرد. با این حال، ما علاوه بر این اطلاعات به اتصالات نیز نیاز داریم. در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید).

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

​This a​rt᠎icle has been created by https://behsaznama.com C ontent G​enerat or Demov ersi on!

به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. به منظور تناسب مواد به کار رفته در داخل، یک قاب برای برخی از نماهای خشک مورد نیاز است. در این بخش به بررسی دو اصطلاح GFRC و GRCمی پردازیم. همانطور که قبلاً بیان شد، کاهش وزن ساختمان رابطه مستقیمی بر کاهش نیروی زلزله بر ساختمان ها دارد و در جهت تذکرات و نکات ویژه آیین نامه زلزله ایران (۲۸۰۰) و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های طراحی و اجرای نمای خشک اشاره کرد. در واقع، آنها به چیزی بیش از یک شستشوی معمولی نیاز ندارند تا ظاهری تمیز و نو داشته باشند.

شرکت ارتفاع کاران آرین همت شهر مجری و اجرا کننده نما شویی و شستشوی نمای برج های مرتفع بلندمرتبه با بیش از 10 سال تجربه اماده خدمات رسانی می باشد. پیشنهاد ما از تجربه یک دهه از فعالیت در زمینه شستشوی نمای کامپوزیت این است که هر 6 ماه یکبار انجام شود. اگرچه دلایل اولیه استفاده از نمای خشک در یک پروژه ساختمانی دلایل عملیاتی است، اما جنبه زیبایی نیز در آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. آیا اجرای نمای خشک در پروژه های ساختمانی را می دانید؟ اجرای نما به روش خشک ، اجرای نما به روش چسپی ، اجرا نما به روش ملاتی. به همین دلیل است که تولید کنندگان نما انواع مختلفی از سبک ها و متریال را در طراحی و اجرا ارائه می دهند. ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند. برای مثال دیتیل اجرای نمای خشک سرامیک بدون شک متفاوت با اجرای نمای خشک آجر خواهد بود. سنگ به کار رفته در نمای ساختمان باید بدون ترک و یکدست باشد و قابلیت برش و صیقل خوردن را داشته باشد.وجود هر گونه شکستگی و یا حفره در سنگ از کیفیت آن می کاهد.

اجرای نمای خشک سرامیک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک کنید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید