چیزهایی که باید درباره قیمت نمای کامپوزیت مغازه بدانید

نماهای کامپوزیت مدرن نیز ممکن است دارای طرح های متفاوتی مانند رنگ های چوبی یا همگن باشند. در دنیای پیشرفته امروز هر روز متریالهای بروزی طراحی و تولید میشوند که به موجب آن مصالح و متریال های قدیمی از رده خارج می شوند. در بعضی مدل های کامپوزیت روی آن با لایه عایق نسوز پوشیده می شود. مزیت قابل توجه این راه حل، مونتاژ سریع، هزینه های بهینه در مقایسه با کیفیت و امکان طراحی نما مطابق با انتظارات است. ۲. هزینه نصب و اجرای نمای کامپوزیت آلومینیومی، نسبت به نماهای دیگر کمتر است. مشتریان محترم بایستی در انتخاب مجموعه ای که جهت اجرای نما دقت لازم را داشته باشند و با مشاهده نمونه تابلوهای کامپوزیت ساخته شده و شناخت انواع متریال اقدام به انتخاب مجموعه جهت طراحی و اجرای نمای خود کنند در غیر این صورت باعث خسارت جبران ناپذیری می شود. در تابلوهای کوچک و ساده برای سرعت بخشیدن به کار، تابلو از قبل در کارگاه آماده می شود تا در زمان نصب، داربست به مدت طولانی جلوی درب فروشگاه نباشد.

اجراي نماي كامپوزيت

در زمینه تولید تابلوهای چنلیوم (تابلوهای با حروف برجسته) نما کامپوزیت مغازه می تواند همانند نما چوب برای اجرا در زیر حروف و لوگو استفاده شود. نصب حروف برجسته روی نمای کامپوزیت مغازه ها می تواند هم در محل ساخت تابلو و هم در محل نصب آن اجرا شود. به طور مثال : استفاده از ورق تابلویی جهت مغازه با پوسته ضعیف به جای ورق نمای خارجی باعث می شود که در کوتاه مدت ورقها درنما موج بردارند.شما تصور می کنید تابش آفتاب در تابستان چه عواقبی بر روی ورق کامپوزیت آلومینیوم نامرغوب خواهد داشت. برای ساخت کامپوزیت ساده و کلاسیک، در پشت و روی یک لایه ورق پلی اتیلن دو ورق آلومینیومی پرس می شود و مجموع این سه لایه نمای کامپوزیت مغازه ها را شکل می دهد. ۱-طراحی و اجرای نمای شهری: در طراحی نمای شهری به نوع ساختمان که در کرج می خواهد طراحی و اجرا شود توجه کرد . این نوع ورق از هسته پلاستیکی نسوز به همراه دو لایه ورق آلومینیومی تشکیل شده که نمونهای جدید از ورقهای کامپوزیت محسوب میشود. در گذشته، هسته ورقها با استفاده از مواد نسوز و معدنی تولید می شدند که این امر باعث بالارفتن کیفیت ورقهای کامپوزیت و ضد حریق شدن آن می شد.

انعطاف پذیری بالای این محصولات باعث شده از آن ها در کنار مصالحی که انعطاف پذیری کمتری دارند، استفاده شود. با توجه به اینکه مخاطبان سایت سازه برتر از افراد و شرکتهای فعال در صنعت ساختمان هستند، تبلیغ خدمات و محصولات شما در این سایت، فرصت مناسبی برای جذب مشتریان بیشتر را فراهم کرده و امکان ارتباط مستقیم بین شرکت شما و مشتریانتان به وجود می آید. کامپوزیت ها، محصولات مهندسی شده ای هستند که از دو ورق آلومینیومی و یک لایه پلاستیک پلیاورتان ، به وجود آمده اند. اگرچه با توجه به اینکه تنوع محصولات تولیدی ساخت داخلی کمتر از نمونه های خارجی است از این رو برندهای خارجی نیز در بازار یافت می گردد. از این رو از آن صرفا در برخی صنایع و موارد خاص همانند تولید اتاقک خودرو و یا در نمای ساختمان های خاص و شرکت های بزرگ استفاده می شد. سیستم نورد ورق کامپوزیت جهت استفاده در نمای قوسی همان تکنولوژی نورد ورق آهن است با همان غلطکهای کثیف و تیز و برنده که معمولا اگر سفارشی خاص در زمان تحویل به اپراتورها نشود، ورقهای قوسی تحویل گرفته دیگر قابل استفاده در نما نیست. روند کار در این روش به این صورت است که در مرحله اول عملیات زیرسازی فلزی بر روی سیستم H و L مانند روش ثابت انجام میشود.

چهار راز چیزهایی که به شما تعلق دارد نه درباره نمای کامپوزیت|علائم هشدار در نمای کامپوزیت که باید بدانید}

سیستم هنگینگ روشاستاندارد و بهتری نسبت به سیستم فیکس است. این روش بخاطر ثابت شدن ورق با پیچ و مهره در قسمت زیرسازی، به روش ثابت معروف است. نوع روش اجرا مشخص گردد ( در میزان استفاده از پیچ و پرج ، الکترود ، صفحه برش و چسب …. ورق های کامپوزیت به دو صورت دستی با استفاده از شیار زن یا با دستگاه cnc شیار، برش می خورد و سپس استاد کار ورق های شیار خورده را بر روی آهن کشی با استفاده پیچ نصب می کند. قیمت ورق کامپوزیت تحت تاثیر چند عامل مانند تاریخ تولید ورق و مشخصات آن است و قیمت هر متر مربع نمای کامپوزیت به عواملی مثل روش اجرا و نوع طرح و اندازه های ورق می باشد که با توجه به میزان پرتی و کوچک و بزرگ بودن ابعاد ورق ها قیمت تمام شده هر متر مربع متغییر شایانی می کند. قیمت نمای کامپوزیت مغازه هم از این قاعده مستثنی نما نیست. همین امر به تنهایی باعث گردید تا نحوه محاسبه بهای تمام شده کامپوزیت برای استفاده در نمای مغازه و ساختمان های مرتفع و یا خانه های ویلایی کاهش یافته و در نتیجه قیمت تابلو کامپوزیت مغازه نیز مقرون به صرفه گردد.  Data was cre​ated by behsaznama C​onte᠎nt Ge ne ra tor DEMO .

دیدگاهتان را بنویسید