چیزهای جدید در مورد اجرای نما

در این سیستم، یک محفظه تهویه بین روکش نما و عایق ایجاد می گردد. دلیل ضروری بودن مقاوم سازی و استفاده از نانو برای نمای ساختمان از جمله نمای سنگی، نمای چوبی، نمای آجری، شیشه ای و کامپوزیت، جلوگیری از نفوذ آب است که موجب خرابی رنگ ها در داخل ساختمان و از بین رفتن گچ ساختمان می شود. بنابراین استفاده از یک عایق مناسب برای نما نیز برای آنها ضروری است که در مقاله ی ضد آب کننده های چوب به طور کامل در مورد آب بندی نمای چوبی صحبت شده است. محافظ چند منظوره RX14 در سطوح داخلی و خارجی ساختمان به خصوص انواع نماهای چوبی کاربرد دارد و یک محافظ بسیار قوی برای عایق کردن نماهای چوبی می باشد. از عایق DN103 می توان برای انواع سطوح از جمله چوب های رنگ شده، فلزات، کاشی، سرامیک و آجر نسوز نما و تمامی سطوح و نماهایی که جذب آب ندارند استفاده نمود. ᠎Content h​as been c᠎re at᠎ed by behsaznama᠎ C ontent Gener ator DEMO .

شرکت های نمای خشک

یکی از عیب های سنگ نما، جذب فراوان آب به دلیل خلل و فرج فراوان این مصالح ساختمانی می باشد. با استفاده از این فناوری برای جلوگیری از نشت آب از نمای ساختمان، میتوان ساختمان را حتی تا پشت بام عایق بندی کرد. همانطور که در طراحی نما و بام بنای ساختمان مسکونی پاسداران هم دیده می شود؛ طراحی فضای سبز بام به نحوی که در نما مشخص باشد؛ بسیار چشم گیر و تاثیر گذار در دید افراد بیننده است. اولین چیزی که در طراحی نما باید مورد توجه قرار بگیرد کاربرد ساختمان است، زیرا ساختمان های مسکونی با ساختمان های تجاری نمای متفاوتی دارند، این تفاوت از نظر نما و مصالح به کار برده شده است. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد.

استفاده از مواد نانو برای نمای ساختمان یک روش راحت برای عایق کاری و آب بندی نمای شیشه ای می باشد. برای جلوگیری از این اتفاق لازم است آب بندی و درزبندی شیشه ها به خوبی انجام شود. از این رو برای رهایی یافتن از سرمای مناطق سردسیر و همچنین گرمای مناطق گرمسیر طراحان با توجه به شرایط منطقه اقدام به طراحی نمای خانه ها می کنند. نمای خشک تجهیزات ساختمانی مانند تجهیزات گاز و فاضلاب را پوشانی میدهد اما درحین حال دسترسی به آن ها را آسان می کند. عایق نما با سطوح و مصالح مختلف به خوبی پیوند میخورد و ساختمان را آب بندی می کند. از بین رفتن بندکشی های سنگ های کنار هم قرار گرفته، موجب ورود آب به مصالح زیر ساختمان خواهد شد و علاوه بر اینکه موجب لق شدن سنگها می شود و احتمال افتادن آنها را افزایش میدهد، موجب کاهش مقاومت ساختمان نیز می شود. نحوه عملکرد محافظ نانو شیشه به گونه ای است که باعث میشود خاصیت مویینگی و کشش بین ذرات آب و سطح شیشه کاهش پیدا کند؛ بدین ترتیب آب نتواند روی شیشه پخش شود. چسب آب بندی رزینی عموما سطح را براق می کند و تنفس زیر کار را از بین می برد.

تنفس مصالح را از بین نمی برد و مدت دوام آنها را بهبود می بخشد. پس از گذشت سالها و در صورت تخریب ساختمان، میتوان این پنلها و مصالح را جمع آوری کرد و مجدداً در ساختمان دیگری مورد استفاده قرار داد. نمای ساختمان وظیفه ی حفاظت از ساختمان را دارد، پس بسیار مهم است که از چه مصالحی برای آن استفاده شود تا با شرایط آب و هوایی آن منطقه سازگاری داشته باشد. قیمت اجرای نمای سنگ خشک به نوع مصالحی که استفاده میشود، بستگی دارد. قیمت عایق کردن نما بسته به میزان سطح نما و نوع نمای ساختمان متفاوت می باشد. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شود. در این دوره بسیاری از طراحان شروع به الگوبرداری از سبک طراحی نمای غربی کردند و از نماهایی ساده در ایجاد نمای خانه ها استفاده کردند. شستشوی نما بر اساس نمای ساختمان انجام می شود. برای آب بندی ساختمان سیمانی، عایق کاری نمای شیشه ای، درزبندی نمای سنگی، واتر پروف کردن نمای کامپوزیت بهتر است مواد نانو نما ، جایگزین روش های سنتی شود. قیمت مناسب: شرکت دکتر نانو تمامی محصولات خود را در داخل کشور تولید و به صورت مستقیم توسط نمایندگان رسمی خود عرضه می کند بنابراین با قیمت مناسب تری می توانید محصولات آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان را خریداری نمایید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اجرای نمای خشک در ایران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید