چیزهای جدید در مورد نمای خشک نمایان

برای خریدی با قیمت مناسب شما باید از کارخانه سنگبری سنگ نما را تهیه کنید. دلیل اینکه پیچ ها باید گالوانیزه باشند مقاومت آن در برابر رطوبت و باران است زیرا با زنگ زدن پیچ عملا 70 درصد کارایی خود را از دست می دهد . ۹- در صورت استفاده از سنگ های پلاک باییستی از این سنگ ها در برابر رطوبت و یخبندان مراقبت نمود و مواد زاید را از سطح این سنگ ها پاک کرده و با استفاده از یکی از روش های زیر سنگ ها را کاملا به سطح زیرین محکم کرد : لقمه گذاری،پیچ و رو لپلاک کردن ، نصب سیم . از نظر مقاومت در برابر رطوبت هم بهترین است. نماهای سیمانی معمولا با انجماد خشن و زبر سیمان و بتن نما پرداخت میشوند؛ این نماها که نمای بتنی هم نامیده میشوند قبل از ریخته گری بتن، آن را به طور کامل رقیق میکنند تا ویژگی مورد نظر را پیدا کند و این امکانات فوقالعادهای به طراح میدهد. معمولاً پوششها که رنگ را نیز شامل میشوند روی سطحهای سیمانی تازه که هنوز دارای گاز دی اکسید کربن میباشند اعمال میشوند ناگفته نماند که البته جزء سیمانی آنها خاصیت قلیایی زیادی دارد به همین جهت پراکنههای پلیمری که برای این پوششهای رنگی مناسباند باید در برابر خاصیت قلیایی و صابونی شدن از مقاومت خوبی برخوردار باشند.

نمای خشک در ایران

یکی دیگر از مکان هایی که طراحی نمای آن می تواند تاثیر زیادی در زیبایی ساختمان داشته باشد، ساختمان های مسکونی می باشد. با توجه به این موضوعات، توجه کردن به نمای خارجی ساختمان، می تواند تاثیر زیادی بر احساس بینندگان و مراجعه کنندگان داشته باشد. ۱۹-همواره باید این نکته را مد نظر داشت که علل خرابی نماهای سنگی ( سنگ های باد بر ، مکعبی ، لایه ای ، رودخانه ای ،سنگ پلاک(لوحه سنگ) ، چند وجهی های منظم و … یکی از عوامل زیر است :نصب کردن نا صحیح سنگ های نما- استفاده از مصالح غیر استاندارد – اتصال و پیوستگی نا مناسب بین سنگ های نما و سطح زیر کار . مشخص کردن متراژ اصلی و در نظر گرفتن ریخت و ریزهای احتمالی با توجه به طرحی که در نما می خواهد اجرا شود یکی از مسئله هایی است که باید به آن توجه ویژه شود. به جرات می توان گفت یکی از دلایل مهم محکم کردن سنگ نما، استفاده از ملات نامناسب است.

از آنجایی که آنها باربر نیستند، پانلهای روکش نما فقط باید وزن خود را تحمل کنند، نه وزن پانلهای دیگر یا هر عنصر دیگری در سازه. باید توجه داشت که حتمن پیچ ها و واشرهای مصرفی در مقاوم کردن سنگ نما کاملا گالوانیزه و ضد زنگ بوده و از مقاومت کافی برای نگه داشتن وزن سنگ را داشته باشد . اسکوپ سنگ نما از موارد بسیار مهم است که هنگام اجرای نما باید به درستی و دقت و مهم تر اینکه برای همه سنگ ها انجام شود ، ضروری است که سیم مورد استفاده در اسکوپ سنگ نما برای مقاوم سازی سنگ نما کاملا ضد زنگ بوده و در دراز مدت بتواند مقاومت سنگ را حفظ کند . این موارد میتواند در عایق بین دیوارها آسایش حرارتی و صوتی را با هم به ارمغان بیاورد. البته در این روش رعایت تمامی موارد ایمنی لازم و ضروری به شمار می رود. ᠎This art᠎icle w​as cre᠎at᠎ed with t he ᠎help of behsaznama Con​te᠎nt  Gen erat᠎or  Dem ov᠎ersion!

در تهران نیز این رنگ توسط یکتاپوشش آریانا نمایندگی رنگ جوتن در تهران ارائه میشود. بند کشی نیز برای ساختمان هایی است که از آجر برای نمای آن استفاده می شود. تا جایی که امکانش بوده شرایط را برای شما آسان کرده ایم تا بتوانید به راحتی هر سنگ نمای ساختمانی که می خواهید را خریداری کرده و به راحتی هزینه آن را پرداخت کنید. ما این کار را برای شما راحت کرده ایم. در سیستم های نمای خشک نمایان قسمتی از بست هایی که برای نگه داشتن سرامیک استفاده می شوند، از بیرون ساختمان هم قابل مشاهده هستند.البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد از جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. برای این موضوع هم فکری کرده ایم، شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما و بعد از گرفتن راهنمایی های لازم در مورد سنگ نما و دریافت تصاویر و فیلم هایی از سنگ های موجود در کارخانه، از آن ها بخواهید به رایگان برای شما تکه ای از سنگ را ارسال کنند تا بتوانید سنگ را از نزدیک مشاهده کرده و تصمیم نهایی را بگیرد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ساختمان لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید