چیزی که همه درباره اجرای نما دوست ندارند و چرا

در این روش نیز هیچگونه اتصالاتی روی نما دیده نخواهد شد و نمایی یکپارچه و زیبا را به نمایش می گذارد. نانو آجر نما یک مواد نفوذی، مناسب انواع آجر نما است که با حفظ قابلیت تنفس آجر و هیچگونه تغیر رنگ، در سطح آجر نما، آن را کاملا آب گریز میکند و برخلاف پوشش های سیلیکونی ماندگاری بسیار بالایی دارد. در نهایت پس از نصب سرامیک هیچگونه کلیپسی روی نما دیده نخواهد نما سرامیک شد. مرحلۀ نهایی و اصلی نصب سنگ است. یراق سرامیک بر روی زیرسازی نصب میشود و ویژگی هایی نظیر مقاومت در برابر خوردگی ، عدم جذب آب و تغییر رنگ ، پایداری در تغییرات دمایی بالا منجر به انتخاب و کاربرد هرچه بیشتر آن توسط معماران و سازندگان در ساختمان ها و پروژه های روز دنیا به عنوان متریال اصلی نما شده است. ۲۸۰۰ ( و دیگر آیین نامه های زلزله دنیا خواهد بود و طراحی زیرسازی و مصالح هر نما بر اساس اصول طراحی استاندارد و منطبق با شرایط مندرج در آیین نامه ۲۸۰۰ ایران و اتصال به سازه اصلی ساختمان می باشد، بدان معنی که در هنگام وقوع زلزله، حرکات بخش نما و متعلقات مربوطه بصورت جداگانه با تغییر مکان جانبی سازه صورت می گیرد و این موضوع مانع ورقه شدن نما و سقوط قطعات آن مشابه نمای دوغابی خواهد شد و لذا باعث کاهش تلفات انسانی و دیگر خسارات ناشی از سقوط نما خواهدشد. Data w​as g enerat​ed with the ᠎he lp of behsaznama C᠎ontent Generat or Demov​ersion!

قیمت نمای خشک

از این رو مدیران رتبه اول سازمان ها و موسسات ، علاوه بر روش های جدید تبلیغات ، تلاش می کنند تا نوع محل و به خصوص نمای ساختمان مرکزی سازمان خود را به گونه ای طراحی و انتخاب نمایند تا نشان دهنده ی نوع و اهمیت فعالیت آنها باشد. در این روش ، پشت سرامیک ها با مته های آندرکات سوراخهایی قارچی شکل ایجاد شده و سپس انکرهایی از جنس استیل 304 درون آنها تعبیه شده و کلیپس های آلومینیومی با پیچ به انکرهای پشت سرامیک بسته میشود و سرامیک به واسطه این کلیپسها ، روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب می شود. فایبر سمنت پانل های پیش ساخته سیمانی هستند که به جهت افزایش خواص مکانیکی در ترکیب آنها از سیمان، سیلیس، الیاف سلولزی و مواد افزودنی استفاده میشود. سنگ چینی دارای تنوع رنگ پایینی می باشند و معمولاً به رنگ سفید و یا رنگ سفید با هاله یا رگه های زرد می باشد.

نمای خشک در ساختمان

دفتر مهندسی کانسپت فعالیت تخصصی خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز نموده و در حال حاضر دارای یکی از بزرگترین شبکه های تهیه و فروش انواع متریال نما و در جایگاه بهترین مجریان نماهای ساختمانی در سطح کشور می باشد.این دفتر توانسته با بهره گیری از امکانات پیشرفته وکادری مجرب بزرگترین پروژه ها را در کارنامه اجرایی خود ثبت و تا به امروز افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داشته باشد. سیستم ویزیبل با کلیپس تک و دوبل آهنی : در این سیستم پس از زیرسازی با قوطی های آهنی و سپری های آلومینیومی براکتهایی از جنس ورق آهن به ضخامت 1.5 میلیمتر روی سپری نصب می شود که این براکتها دارای گیره هایی می باشد که پس از نصب ، سرامیک ها روی این گیره ها می نشیند. در این روش ، پشت سرامیک ها شیارهایی تعبیه می شود و کلیپس هایی از جنس آلومینیوم در این شیارها تعبیه می گردد و سرامیک ها توسط این کلیپسها روی رانرهای آلومینیومی افقی با سیستم هنگ نصب و رگلاژ می شود. به خاطر نمایان بودن این کلیپس ها به این روش اجرایی اصطلاحا روش اجرای کلیپس نمایان یا آشکار می گویند.

در این روش سرامیک ها پس از زیرسازی و نصب رانرهای آلومینیومی عمودی ، سرامیک ها مسلح سازی شده و در داخل کلیپس هایی از جنس استیل قرار میگیرند. سپس با کوبیدن پلیت روی تیر بتونی و جوش دادن دستک به آن، کمرکش یا همان قوطی طولی را نصب میکنند. برای نصب سرامیک خشک روشهای متعددی وجود دارد. در انتهای این صفحه متوجه خواهید شد که نمادیزاین بهترین گزینه برای اجرای نمای سرامیک خشک شماست.راستی اگر میخواهید در رابطه با مباحث طراحی اطلاعات کسب کنید صفحه طراحی نمای سرامیک خشک را مطالعه کنید. اجازه دهید قبل از اینکه شروع به توضیحات تخصصی تری نمایید کمی در خصوص نما در ساختمان اطلاعات کسب کنیم. شروع پروسه اجرای نمای سرامیک خشک با برداشت نقشه بردار از ساختمان و با ارائه کدهای ارتفاعی و ابعاد و اندازهها انجام میشود. اجرای رابیتس کاری داخلی و نما یادگار در بجنورد ،به مدیریت آقای یادگار در بجنورد آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید