چیزی که همه درباره نماهای مدرن دوست ندارند و چرا

هر کدام از انواع مختلف نما با استفاده از آیتم های مورد نظر مهندس طراح پروژه پیاده سازی می شوند. میتوان برای ایجاد قاب های متفاوت روی نما از صفحات پیوسته استفاده کرد. از آن جایی که در نمای خشک از چهارچوبهای فلزی به عنوان قالب و الگوی اجرای نما استفاده می شود، نما را می توان بدون استفاده از داربست آماده کرد. نکته بعدی نورپردازی این نما می باشد. یکی از مزایای طراحی نما با کامپوزیت آلومینیوم سبک بودن این متریال و سرعت پیاده سازی بسیار بالای آن است دارد که این مزیت برای ساختمان های بلند بسیار حائز اهمیت می باشد. ازجمله سنگ های پرکاربرد در طراحی نمای مدرن ساختمان می توان به سنگ: تراورتن، مرمریت، گرانیت، لایم استون، آنتیک، مرمر و… استفاده از صفحات پیوسته در طراحی نما که بخش های مختلف را در قاب های تعریف شده می گذارند، پیشنهاد دیگری است که می تواند بسیار پرطرفدار باشد. این بنا که در ریاض عربستان ساخته شده است نمونه ای از نمای مدرن میباشد که به طرز ماهرانه ای تعادل بین سطوح جامد و شفاف را با استفاده از خطوط واضح، حفظ کرده و به زیبایی با بقیه نما در تضاد است؛ ساختار زیبا با هماهنگی در چارچوب شهری در کنار تلفیق سنگ، شیشه،کامپوزیت و تراورتن شنی این نمای بیرونی را چشمگیر کرده است. ​This ᠎da​ta has be᠎en gen er ated ​with the help of behsaznama Con tent Gen᠎er ator D᠎emov ersi on!

نمای خشک گزینه ها

تراس های بنا می توانند به صورت جعبه های برآمده از نما طراحی شوند. در این مرحله از نقاشی نما، با دستگاههای مخصوص واترجت و یا موارد دیگر، تمام آلودگیها و کثیفیهای موجود بر روی بنا مورد شستشو قرار میگیرد. اگر میخواهید برای ساخت نما یا قاب سازی انواع پنجره در ساختمان از بهترین متریال موجود در بازار استفاده کنید، آیرومارت تامینکننده انواع آهن آلات مورد نیاز شماست و این کالاها را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار متقاقضیان قرار میدهد. ساختمان مسکونی روزن نمونه ای دیگر از معماری شهر تاریخی اصفهان می باشد. به طور دقیق کمیسیونی تشکیل شده طبق تفاهم نامه ای بین سازمان نظام مهندسی و معانت شهرسازی و معماری، در جهت ارزیابی وبررسی و همچنین تأیید نمای ساختمان ها پیش از اجرا در سطح شهر ،را کمیته نما می نامند.محل استقرار کمیته نما در شهرداری هر منطقه و در معاونت شهرسازی و معماری می باشد. حتما در بعضی از ساختمان ها دیده اید که طراحی مدرن دفرمه شده و در آن شکستگی های بسیاری به وجود آمده است. طرح معماری این ساختمان بر اساس معماری خانه های قدیمی کاشان می باشد. با اجرای نمای خشک بین ساختمان و نما، فضایی باز می ماند. از دیگر مزایای سیستم نمای خشک می توان به کیفیت بالای اجرای کار اشاره نمود.

نمای مدرن گزارش: آمار و اطلاعات

اشاره کرد که استفاده از سنگ تراورتن و بعد از آن سنگ گرانیت از سایر سنگ ها رایج تر است. اگر بخواهیم منصفانه این نما را نیز مورد بررسی قرار دهیم، باید به یک نکته مهم اشاره کنیم که در این سبک، طراح و طرح حرف اول و آخر را می زنند. طراحی نمای مدرن ساختمان کار ساده ای نیست و برای طراح پیچیدگی های خاص خود را دارد. ظاهر خارجی ساختمان اثر بالایی بر زیبایی یا عدم زیبایی محیطهای عمومی دارد، بنابراین باید در طراحی آن دقت و توجه زیادی به کار گرفته شود. توجه نکردن به ضوابط و قواعد طراحی نمای مدرن ساختمان ،یکی از موانع بر سر راه تاییدیه نما توسط شهرداری می باشد. نمای بیرونی یک ساختمان اهمیت زیادی در زیباسازی یک منطقه دارد؛ بنابراین در طراحی نمای خارجی ساختمان موارد متعددی همچون استفاده از مصالح مناسب، زیبایی و متناسب بودن، میبایست مورد توجه واقع گردد. ᠎Th᠎is c​onte nt has be​en cre ated by behsaznama C on᠎te​nt Generator ​DEMO᠎!

چهار نکته در مورد اجرای نما که امروز می‌توانید استفاده کنید

نماهای مدرن امروزی هویت یک ساختمان را به گونه ای دیگر نمایان میکنند. وقتی یک نمای مدرن ساختمان زیبایی را می بینیم، سوالات بسیاری در ذهن ما نقش می بندد برای مثال این نما به چه صورت پیاده سازی شده است؟ در صورتی که معمار نیستید و تمایل دارید نمای بیرونی ساختمان خود را حرفه ای طراحی کنید و یا بهترین طرح را انتخاب نمایید، باید قوانینی که یک معمار طی طراحی نما لحاظ می کند را به کار گیرید. مهندسین معمار که در زمینه طراحی و اجرای نما به ویژه طراحی نمای مسکونی، فعالیت دارند این مسئله را به خوبی میدانند که هر چقدر نماها به یکدیگر نزدیک­تر طراحی شوند، به لحاظ بصری حس بهتری را در مخاطب ایجاد خواهند کرد. این پیشنهاد به ویژه در رابطه با ساختمان هایی استقبال می شود که شکست و اختلاف در چند سطح دارند. برخی از فراورده های چوبی مانند چوب پلاست و ترموود که برای در نما استفاده می شوند از خود چوب طبیعی عمر بیشتری دارند.

نمای خشک نمایان

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دتایل اجرای نمای خشک دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید